Told youquote:Op donderdag 30 november 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke jongen die van 3 zonen. Weet niet of ze elkaar aantrekkelijk vinden.
*Proest*quote:Op donderdag 30 november 2023 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo jong! Nu ga ik je opmerkingen in perspectief plaatsen. Geen sugardaddy-vibes meer
Ik gebruik het woord manifesteer eigenlijk nooitquote:Op donderdag 30 november 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup manifesteer jij ook je dingetjes?
Dat is toch gelijk een date doener " je bet niet echt mijn type qua uiterlijk"quote:Op donderdag 30 november 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Lullig om te zeggen dat hij niet echt het type qua uiterlijk is![]()
Keerzijde dat niet-eerlijk ook als stom gezien wordt
Had hij het maar niet moeten vragen!quote:Op donderdag 30 november 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
ze heeft zelf ook een voorhoofd waar je een lifeliner op zou kunnen landen dusjaquote:Op donderdag 30 november 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Het is rot omdat hij er specifiek naar vroegquote:Op donderdag 30 november 2023 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat is toch gelijk een date doener " je bet niet echt mijn type qua uiterlijk"
Als ik de hele dag roep wat ik denk bij een vraag dan kwets ik een hoop mensen.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Had hij het maar niet moeten vragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |