Dan voortaan dus door het mondje naar binnenquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
door het mondje is pittig niet erg, maar de andere kant vind het niet zo leuk.
Alleen buiten FD EN TINDERquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Deze zijn leuk, hopelijk wordt het wat
Is er ooit een homo relatie ontstaan?
Ziet er wel verzorgd uit maar beetje koud, ja.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind de Huisheks 0 sympathie uitstralen.
Ook niet een groot probleem?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoef mijn moeder echt niet te bellen met ik heb een probleem dan is het "succes kerel"
Drinken mensen dat ooit puur?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Staat in de kast hier. Maar welke gin niet. Meer dan 40 geloof ik
Ook niet als zij er iets aan zou kunnen doen?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoef mijn moeder echt niet te bellen met ik heb een probleem dan is het "succes kerel"
als me huis is afgefikt dan wellicht wel.quote:
Jou opvangenquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als me huis is afgefikt dan wellicht wel.
'Ik rij nu net door een tunnel, je va…*klik* tuuttuuttuut'quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
rare reactie van haarquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Moet je volgens haar nu juist wel jaloers zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |