Kan niet meerquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
zit iedereen al klaar met hun after eight chocolaatjes?
Die vind ik niet echt te hachelen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
zit iedereen al klaar met hun after eight chocolaatjes?
Oh vandaar dat ik het wel lekker vind. Ben geen chocola liefhebber maar van al die supermarkt dingen vind ik dit best oké.quote:
Ik vrees dat er geen vervolg komt maar ik blijf nog even gelovenquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Had niet gedacht dat er nog wat zou komen
Als ik het goor vind, vind jij het lekker?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik het wel lekker vind. Ben geen chocola liefhebber maar van al die supermarkt dingen vind ik dit best oké.
Nee in de zin van, jij bent wellicht liefhebber van chocola en vooral goeie?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als ik het goor vind, vind jij het lekker?![]()
Ik ben wel van bijna alle chocolade maar dit..
quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee in de zin van, jij bent wellicht liefhebber van chocola en vooral goeie?
door het mondje is pittig niet erg, maar de andere kant vind het niet zo leuk.quote:
Ze worden klimaatjesquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
Ik denk dat de haaitjes wel Ja gaan zeggen tegen elkaar, alleen hoe het daarna gaat, geen idee, vrees dat het app contact dood bloedt.
Druk druk drukquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
Ik denk dat de haaitjes wel Ja gaan zeggen tegen elkaar, alleen hoe het daarna gaat, geen idee, vrees dat het app contact dood bloedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |