quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Waarschijnlijk door het beroep dan, ik merk overeenkomsten.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe kan je zo'n vrouw nou met hem matchen
Dit is hoe ze zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe kan je zo'n vrouw nou met hem matchen
Schoenen gemist. Wat draagt ie?quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Rare baardlijn, kaal, malle schoenen, BLESSING
Echt een kutstreek voor die meidquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door het beroep dan, ik merk overeenkomsten.
Malle schoenen die je in je vrije tijd niet eens draagt. Vind ik dan.quote:
Haha ik ook!quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:40 schreef Felagund het volgende:
Zie nu pas het nieuwe gifje in de OP.
Gevonden mandquote:
Geil met die kuitenquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond speelt BLESSING Memphis wellicht @:dkup
Alles op tv gooienquote:
Platonisch pijpen noemen ze dat.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Haais zijn met vriendschappelijk
Bovenbenenquote:
Niet heel handig/vriendelijk dit inderdaad.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn ex. In de omgeving weet nu ook iedereen dit verhaal van niet zwanger worden.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:45 schreef DKUp het volgende:
Klein beetje indo
Allemaal altijd
Staat je goed
Ja dankje
Doei
Hele tijd wachten tot je kan koken/douchen/wassen/etc.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een drama moet dat zijn, met zoveel mensen in een huis.
Andries Tunru?quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
Lorenzo lijkt trouwens op een BN' er kan effe niet op zijn naam komen.
Daar kwam helemaal geen goed gesprek uitquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Deze is net zo gek als die met blaffende handtassen gister
We gaan nog steeds met die jongen wat drinkenquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar kwam helemaal geen goed gesprek uit
quote:
Hmm misschien toch even terugkijkenquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Deze is net zo gek als die met blaffende handtassen gister
Met veel pijn aan kanker stervende opa's ook nog eens.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:49 schreef 3rr0r het volgende:
Hij denkt ik probeer haar libido nog verder te laten zakken door over opa's en oma's te beginnen
In de coffeeshop.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:51 schreef alpeko het volgende:
Oud verkoper? Wat verkoop je dan? Antiek?
Beiden knijperig klein.quote:
Haar lange tanden gezicht helpt ook nietquote:
Hij had het wat vriendelijker kunnen brengen ja.quote:
Ja, vind ik ook leuk. Ook niet over-the-top ouzo, gewoon puikquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een verademing dan, deze twee vrolijke homo’s
nou nou nouquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat de Sint een mascara cadeau doet
Iemand moet het proeven, voor de rest heb je vaklui.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
Hij denkt geheid dat een wijngaard hebben vooral wijntjes drinken is
Voor haar. Wimpers horen bij de vrouw.quote:
Jaar is bijna voorbijquote:
sorry, handdoekjes liggen klaarquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor haar. Wimpers horen bij de vrouw.
Mij een beetje afbekken terwijl iedereen zegt hoe vet ze is. Foei.
Gewoon mojito met munt, lekker fripsquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaar is bijna voorbij
Ik heb die gin tonic nog steeds niet gedronken
Tip: Roku Gin.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaar is bijna voorbij
Heerlijk. Warmte.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
sorry, handdoekjes liggen klaar
Fappe-chinoquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gewoon mojito met munt, lekker frips
Dat is altijd lekker, ja.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gewoon mojito met munt, lekker frips
Ga dat denk ik weer drinken als ik vrij ben rond de kerstquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaar is bijna voorbij
Maar ze zegt wel klaar te zijn met rommelen dus op zich wel een geschikte vraagquote:
Dat is een portie goorquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
zit iedereen al klaar met hun after eight chocolaatjes?
Kan niet meerquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
Die vind ik niet echt te hachelen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
Oh vandaar dat ik het wel lekker vind. Ben geen chocola liefhebber maar van al die supermarkt dingen vind ik dit best oké.quote:
Ik vrees dat er geen vervolg komt maar ik blijf nog even gelovenquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Had niet gedacht dat er nog wat zou komen
Als ik het goor vind, vind jij het lekker?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik het wel lekker vind. Ben geen chocola liefhebber maar van al die supermarkt dingen vind ik dit best oké.
Nee in de zin van, jij bent wellicht liefhebber van chocola en vooral goeie?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als ik het goor vind, vind jij het lekker?![]()
Ik ben wel van bijna alle chocolade maar dit..
quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee in de zin van, jij bent wellicht liefhebber van chocola en vooral goeie?
door het mondje is pittig niet erg, maar de andere kant vind het niet zo leuk.quote:
Ze worden klimaatjesquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
Ik denk dat de haaitjes wel Ja gaan zeggen tegen elkaar, alleen hoe het daarna gaat, geen idee, vrees dat het app contact dood bloedt.
Druk druk drukquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
Ik denk dat de haaitjes wel Ja gaan zeggen tegen elkaar, alleen hoe het daarna gaat, geen idee, vrees dat het app contact dood bloedt.
Dan voortaan dus door het mondje naar binnenquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
door het mondje is pittig niet erg, maar de andere kant vind het niet zo leuk.
Alleen buiten FD EN TINDERquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Deze zijn leuk, hopelijk wordt het wat
Is er ooit een homo relatie ontstaan?
Ziet er wel verzorgd uit maar beetje koud, ja.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind de Huisheks 0 sympathie uitstralen.
Ook niet een groot probleem?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoef mijn moeder echt niet te bellen met ik heb een probleem dan is het "succes kerel"
Drinken mensen dat ooit puur?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Staat in de kast hier. Maar welke gin niet. Meer dan 40 geloof ik
Ook niet als zij er iets aan zou kunnen doen?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
ik hoef mijn moeder echt niet te bellen met ik heb een probleem dan is het "succes kerel"
als me huis is afgefikt dan wellicht wel.quote:
Jou opvangenquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als me huis is afgefikt dan wellicht wel.
'Ik rij nu net door een tunnel, je va…*klik* tuuttuuttuut'quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
rare reactie van haarquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Moet je volgens haar nu juist wel jaloers zijn?
Ja, het was niet gezond om niet jaloers te zijn volgens haar.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Moet je volgens haar nu juist wel jaloers zijn?
Ligt dat aan jou of je moeder?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als me huis is afgefikt dan wellicht wel.
Dat is ook zo een zwart-wit discussie. Lastig.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, het was niet gezond om niet jaloers te zijn volgens haar.
Dat laat ik even tussenmidden, maar heb voor de rest goed contact hoor ga vaak nog op bezoek of eten.quote:
Hmm, dat je niet eens met vrienden mag afspreken zekerquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, het was niet gezond om niet jaloers te zijn volgens haar.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
Wat was je 1e indruk van mij ? Is wel echt de meest onzekere vragen de je kan stellen tijdens een date.
Iedereen even armquote:Op woensdag 29 november 2023 19:33 schreef Joop_W het volgende:
Een echte rode - deelt graag met velen.
Verkeerde mensenquote:Op woensdag 29 november 2023 19:33 schreef Joop_W het volgende:
Een echte rode - deelt graag met velen.
Blijkbaar is het geloof in Marx ook niet grootquote:Op woensdag 29 november 2023 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, nee want "echt communisme is nog nooit geprobeerd".
Hem heb ik 45 geschat, ook dertig?quote:Op woensdag 29 november 2023 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Het slechte aan botox is juist dat je er veel ouder uit gaat zien. Ik had haar geen 30 geschat namelijk.
Echt een jammerlijke actie inderdaad.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Het slechte aan botox is juist dat je er veel ouder uit gaat zien. Ik had haar geen 30 geschat namelijk.
39 dacht ik.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hem heb ik 45 geschat, ook dertig?
Ja dat dacht ik ook. En zij lijkt daardoor ook net zo'n midden veertiger die wanhopig probeert wat jonger er uit te zien.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hem heb ik 45 geschat, ook dertig?
Op zulke types heb ik dan weer niet zo. Neem het leven misschien te weinig serieus ofzoquote:Op woensdag 29 november 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Lucas, bewust, chardonnay, ambitieus en natuurlijk proleet.
Date Anna dan, JE MOET ELKE ZES MAANDEN PROMOVEREN, OF ANDERS…!quote:Op woensdag 29 november 2023 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Op zulke types heb ik dan weer niet zo. Neem het leven misschien te weinig serieus ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |