quote:Bij een schietincident woensdag omstreeks 18.00 uur in een McDonald's aan de Floresstraat in Zwolle is één dode gevallen.
De politie meldt op Twitter dat de omgeving van de Floresstraat is afgezet.
Over de toedracht van de schietpartij en de identiteit van het slachtoffer heeft de politie nog geen mededelingen gedaan.
Volgens RTV Oost kwamen hulpdiensten na de schietpartij massaal ter plaatse en is nog tevergeefs geprobeerd om het slachtoffer te reanimeren. De schutter zou na afloop een woonwijk in zijn gevlucht.
Bron: NU.NL
quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ twitter ]
En dan nu dit weer. Echt, kies even welke lulsmoes je wilt gebruiken.
Wel drie!quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Hebben ze in Zwolle tegenwoordig ook al een Mac
JA TOTAAL ONDUIDELIJKE OP DITquote:Op dinsdag 28 november 2023 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maart 2022.... de rechtszaak tegen de dader is nu
In hoeverre kun je dit soort onderzoeken en tests manipuleren door je opzettelijk mokerdom voor te doen? Of wordt daar doorheen geprikt? Iemand die werkelijk zwakbegaafd is heeft vaak moeite om maatschappelijk te functioneren, als dat hier niet het geval is zou ik er toch wat dieper induiken.quote:
Ja ik denk dat dit een kansloze poging is. Deze man heeft normale diploma's en heeft zijn leven behoorlijk op orde gehad altijd behalve wat gerommel in de marge in de categorie fout handelaartje.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In hoeverre kun je dit soort onderzoeken en tests manipuleren door je opzettelijk mokerdom voor te doen? Of wordt daar doorheen geprikt? Iemand die werkelijk zwakbegaafd is heeft vaak moeite om maatschappelijk te functioneren, als dat hier niet het geval is zou ik er toch wat dieper induiken.
Omdat het OM inzet op voorbedachte rade en vindt dat er van die afpersing geen sprake is.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:35 schreef Nexum het volgende:
Als de kans op recidive laag wordt ingeschat waarom krijgt hij dan 30 jaar? Dat lijkt me heel hoog als je de context erbij plaatst: hij heeft zichzelf aangegeven en gaf aan afgeperst te worden
Dat pleit dan wel weer voor z'n zwakbegaafdheid.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:58 schreef Leandra het volgende:
Plus dat het imho ook wel uitmaakt of je zoiets 's avonds laat op een verlaten industrieterrein doet of overdag op een woensdag in de McDonalds die vol zit met (jonge) kinderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |