Dat is goed tegen het neerslagtekortquote:Op donderdag 30 november 2023 20:12 schreef INViCTuS het volgende:
Na dinsdag valt er misschien maar zo weer 80-100 mm in een groot deel van het land
tegen het wat? Bedoel je overschot?quote:Op donderdag 30 november 2023 20:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is goed tegen het neerslagtekort
Zolang de peilstok nog zichtbaar is kan er wel wat bij:quote:Op donderdag 30 november 2023 20:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
tegen het wat? Bedoel je overschot?
Ademen kun je ook met een rietje dat nét boven het water uitsteektquote:Op donderdag 30 november 2023 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang de peilstok nog zichtbaar is kan er wel wat bij:
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld, maar een neerslagtekort hebben we de komende 8 maanden sowieso geen last vanquote:Op donderdag 30 november 2023 20:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang de peilstok nog zichtbaar is kan er wel wat bij:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 november 2023 20:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ademen kun je ook met een rietje dat nét boven het water uitsteekt
quote:Op donderdag 30 november 2023 20:54 schreef INViCTuS het volgende:
Ongetwijfeld, maar een neerslagtekort hebben we de komende 8 maanden sowieso geen last van
Wacht maar op de nieuwsberichten als april en mei wat droger dan normaal zijnquote:Op donderdag 30 november 2023 20:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar een neerslagtekort hebben we de komende 8 maanden sowieso geen last van
quote:Modelbeoordeling:
Grootschalig gezien zijn de patronen in de diverse uitvoer consistent. Vanwege de zwakke stroming en de stabiele grenslaag is de uitvoer slechts als een grove leidraad bruikbaar. De buien komen zoals meestal in dit soort situaties duidelijk verder landinwaarts dan in de uitvoer.
Neerslag:
Neerslag valt aanvankelijk met uitzondering van een smalle kuststrook als sneeuw. De buien komen verder landinwaarts dan in de uitvoer, en dit zal ook vanaf vrijdagavond en in de nacht naar zaterdag waarschijnlijk het geval zijn. In de noordelijke kustprovincies kan dan lokaal tot maximaal circa 5 cm (meerdere buien over 1 locatie) sneeuw vallen, verder landinwaarts lokaal 1-3 cm. Voorkeurslocaties zijn niet aan te geven.
Yes.quote:Op vrijdag 1 december 2023 07:32 schreef INViCTuS het volgende:
Over 3 maanden begint de meteorologische lente
Onbewolkt+sneeuw+weinig windquote:Op vrijdag 1 december 2023 07:39 schreef heywoodu het volgende:
De fuck is die rare meting in het noorden?
[ afbeelding ]
Klopt dat? Ik bedoel, hoe dan.... overal er omheen is het meerdere graden minder koud. Heeft iemand een vriezer om het meetstation heen gebouwd ofzoquote:Op vrijdag 1 december 2023 08:04 schreef heywoodu het volgende:
Het is zelfs nog beter geworden, de eerste -10 van het seizoen
[ afbeelding ]
Als dat zich nou eens uit zou breiden (en men goed strooit, uiteraard)
Leeuwarden hé.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt dat? Ik bedoel, hoe dan.... overal er omheen is het meerdere graden minder koud. Heeft iemand een vriezer om het meetstation heen gebouwd ofzo
Sneeuwdek daarquote:Op vrijdag 1 december 2023 08:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt dat? Ik bedoel, hoe dan.... overal er omheen is het meerdere graden minder koud. Heeft iemand een vriezer om het meetstation heen gebouwd ofzo
Het wordt steeds kouder in mijn woonplaatsquote:Op vrijdag 1 december 2023 07:39 schreef heywoodu het volgende:
De fuck is die rare meting in het noorden?
[ afbeelding ]
Ik weet wel dat het weerstation volgens mij bij de vliegbasis ligquote:Op vrijdag 1 december 2023 08:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |