abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:34:51 #201
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211460117
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:29 schreef nostra het volgende:

[..]
Die vent kan niet aan zijn kont krabben zonder security, voor 120k, niet bepaald een luxe leventje.
Hoeft ie niet zelf te betalen. Hoop voor hem idd dat ie van netflixen houdt, of shoppen in het buitenland.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211460121
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 21:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hahaha Nederland liep vooruit op Europese consumentenrechten :')

Hou overigens geen pleidooi voor een nexit maar een andere aanpak en houding. Maar nuance is natuurlijk geen plek voor.
Het VK was het voorbeeld hier. Doe maar een copy paste daarvan als je hier Nexit inhoert.
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:35:22 #203
38496 Perrin
pi_211460123
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:32 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik vraag me af of zo’n gozer het premierschap wel aan zou kunnen. Mark leefde ervoor, Wilders vind ik er nu al uitgeblust uitzien.
Premier van wat voor kabinet? Welke ministers?
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:36:12 #204
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_211460132
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zielig betoog.
Maar vooral dit stukje is zo ontzettend sneu. Gewoon geen woorden voor.
Tja, jij zou het nog goedpraten als IS hier door de straten zou rijden met tanks.

Ik doe er alles aan om Nederland te behouden zoals het is, en als het echt niet werkt met Wilders heb ik altijd een plan B, en dat is een woning kopen in Oost Polen of Hongarije, ik ben al flink aan het sparen daarvoor.
pi_211460135
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
Premier van wat voor kabinet? Welke ministers?
Ow, los daarvan. Ook meedoen met regeren gaat al de nodige stress geven denk ik.
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:37:25 #206
38496 Perrin
pi_211460155
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:33 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Maar je zag toch al van mijlenver aankomen dat de PVV veel stemmen zou gaan krijgen. Daar is geen andere partij op ingesprongen.

Waarom mag een PVV stemmer niet in de sprookjes van Wilders geloven, maar moet hij gelijk afgefakkeld worden?

Hij mag zich nu gaan bewijzen, wacht het af. We weten waarschijnlijk al snel genoeg.
Omdat hij geen politieke partij heeft met capabele bestuurders. Hij heeft geen financieel onderbouwd verkiezingsprogramma.

De PVV is een eenmanspartij gebouwd om met poep te smijten vanaf de zijlijn naar de mensen die het land wel proberen te besturen en wel moeilijke besluiten moeten nemen. Niet om zelf regeringsverantwoordelijkheid te nemen.
pi_211460195
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:33 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Doet hij zelf. Lekker ruzie zoeken met Pakistaanse mullahs op Twitter.
Ieder beschaafd eerlijk mens zal daarmee problemen krijgen of heeft er al problemen door.
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:41:12 #208
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211460214
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:36 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Tja, jij zou het nog goedpraten als IS hier door de straten zou rijden met tanks.

Ik doe er alles aan om Nederland te behouden zoals het is, en als het echt niet werkt met Wilders heb ik altijd een plan B, en dat is een woning kopen in Oost Polen of Hongarije, ik ben al flink aan het sparen daarvoor.
Nee hoor, dat is onzin.
Maar je bent wederom fors aan het overdrijven met je omvolkingswaanzin, en het wordt met elke post erger. Nu heb je de messias gevonden die sprookjes verteld en waar je helemaal voor bent gevallen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:41:47 #209
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211460235
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:37 schreef Perrin het volgende:

[..]
Omdat hij geen politieke partij heeft met capabele bestuurders. Hij heeft geen financieel onderbouwd verkiezingsprogramma.

De PVV is een eenmanspartij gebouwd om met poep te smijten vanaf de zijlijn naar de mensen die het land wel proberen te besturen en wel moeilijke besluiten moeten nemen. Niet om zelf regeringsverantwoordelijkheid te nemen.
Mooi gezegd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:42:06 #210
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211460244
quote:

[..]

Dan is het punt gemaakt door de kiezers. Weten andere partijen wat te doen. ^O^
pi_211460316
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:36 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Haha, dan word je daar zelf een migrant.

Hopelijk laten ze je die landen tzt niet binnen, soort van koekje van eigen deeg.
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:46:58 #212
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211460320
Wat ik vooral proef is dat er een aantal hier bang en onzeker zijn omdat de kiezer (eindelijk) eens volle bak rechts heeft gestemd.

En dan moet voornamelijk de PVV en zijn stemmers het ontgelden.

We gaan nu eenmaal die kant op, dat moet eens geaccepteerd worden.
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:50:53 #213
38496 Perrin
pi_211460366
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:42 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dan is het punt gemaakt door de kiezers. Weten andere partijen wat te doen. ^O^
Maar welk punt? Buitenlanders eruit en meer geld voor iedereen?
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:52:19 #214
38496 Perrin
pi_211460379
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:46 schreef Mubassie het volgende:
Wat ik vooral proef is dat er een aantal hier bang en onzeker zijn omdat de kiezer (eindelijk) eens volle bak rechts heeft gestemd.

Welke kant? Welk beleid?
pi_211460380
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:46 schreef Mubassie het volgende:

Ik ben helemaal niet onzeker.

Ik ben namelijk 100% zeker ervan dat het een zootje wordt met Wilders als grootste partij en dat zijn kiezers straks hélémaal teleurgesteld zijn.

Triest, maar nu we eenmaal die kant op te gaan ben ik bereid dat te accepteren, onderwijl lachend om de idioterie.
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:54:53 #216
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211460407
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:52 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

Ik ben namelijk 100% zeker ervan dat het een zootje wordt met Wilders als grootste partij en dat zijn kiezers straks hélémaal teleurgesteld zijn.

Triest, maar nu we eenmaal die kant op te gaan ben ik bereid dat te accepteren, onderwijl lachend om de idioterie.
Daar ben ik ook zeker van.

Dat je het accepteert maar ondertussen lacht om de idioterie.. Als je maar lol hebt dan ^O^
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:55:30 #217
38496 Perrin
pi_211460417
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:52 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

Precies. Als de VVD zoveel stemmen had gehad, had je tenminste rechts beleid wat inhoudelijk nog ergens over ging. Nu gaan al die stemmen naar een populistische praatjesmaker zonder enig haalbaar plan.

En dan de volgende verkiezingen weer achter de volgende populist die gratis bier belooft aanlopen. Zo kun je op inhoud en serieuze plannen gebaseerd bestuur wel vergeten.
  dinsdag 28 november 2023 @ 22:56:51 #218
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211460432
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Maar welk punt? Buitenlanders eruit en meer geld voor iedereen?
Met name een asielstop/afname inderdaad. Ik denk de belangrijkste reden voor de kiezer. De PVV durft dat uit te spreken.
  dinsdag 28 november 2023 @ 23:00:03 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_211460472
_O- _O- _O- _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_211460474
quote:

[..]

De mensen aan het roer stuurden het land in volle vaart naar de afgrond. Wilders had dat door en wil nu zelf aan het roer staan.
  dinsdag 28 november 2023 @ 23:01:50 #221
38496 Perrin
pi_211460492
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:56 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Met name een asielstop/afname inderdaad. Ik denk de belangrijkste reden voor de kiezer. De PVV durft dat uit te spreken.
Die ~50k asielzoekers die we per jaar ontvangen maken denk je de doorslag in het leven van de PVV-stemmer? Of bedoel je ook arbeidsmigranten?
  dinsdag 28 november 2023 @ 23:02:13 #222
38496 Perrin
pi_211460495
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 23:00 schreef torentje het volgende:

[..]
De mensen aan het roer stuurden het land in volle vaart naar de afgrond. Wilders had dat door en wil nu zelf aan het roer staan.
Tuurlijk. Kapitein Wilders gaat eigenhandig alles beter maken. En toen werd je wakker.
  dinsdag 28 november 2023 @ 23:02:22 #223
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211460497
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 21:11 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Zaken als de stikstof en de visserij zijn nu zo’n probleem omdat we juist jarenlang de kantjes eraf liepen met de Europese regeltjes.
Er zijn geen Europese regels voor stikstof, enkel een habitatrichtlijn die stelt dat een land moet voorkomen dat de kwaliteit van natuurgebieden hierdoor 'significant' wordt aangetast. Vervolgens stelt iedere lidstaat hiervoor zijn eigen normen op.

En zo kan het dus zijn dat je in Nederland een vergunning nodig had wanneer je meer dan 0,7 gram stikstofneerslag per hectare per jaar veroorzaakte. Voor alles daarboven moet je aan zeer strenge eisen voldoen, die vrijwel niet haalbaar en uiterst kostbaar zijn. Inmiddels is die norm zelfs simpelweg 0.

Een deur verder, in Duitsland, is die norm 100 gram per hectare per jaar. De reden: "De ruime Duitse norm is mogelijk omdat het een heel ander land is, met grotere natuurgebieden en minder stikstof-producerende activiteiten daaromheen. Die zijn gemiddeld ook nog eens verder verwijderd van de natuurgebieden."

Ga je echter 1 centimeter de grens over, kom je in Nordrhein-Westfalen. Een deelstaat met evenveel inwoners als Nederland, en 7.000 km2 minder oppervlakte. Nederland telt 2,2 miljoen hectare landbouwgrond, NW 2,1 miljoen. Maar daar mogen boeren/bedrijven dus vergunningsloos 142 keer zoveel stikstof per hectare uitstoten, omdat Duitsland in zijn geheel veel groter is en minder dichtbevolkt. Om van de industrie in het Ruhrgebied nog maar te zwijgen, waarvan een aanzienlijk deel stikstof ook in Nederlandse grensprovincies neerdaalt. Want stikstof heeft geen enkele boodschap aan grenzen.

Zou Nederland een Duitse deelstaat zijn, zitten we ineens absurd ver onder de zelfopgelegde norm n.a.v. de EU-richtlijn en doen we het extreem veel beter dan onze vergelijkbare naburige deelstaat.

Dus "jarenlang de kantjes eraf liepen met de Europese regeltjes"? In welk opzicht dan?
  dinsdag 28 november 2023 @ 23:03:45 #224
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_211460512
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Klopt, en dan zie je dat ik gelijk heb .

https://www.iwkoeln.de/en(...)s-in-the-eu-eng.html
4e nettobetaler per capita

https://www.reuters.com/a(...)eport-idINKCN1SE07Z/
EU heeft ons enorm veel opgeleverd.

Even doorzoeken nog. Dan kom je misschien echte bronnen. :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_211460520
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 22:55 schreef Perrin het volgende:

[..]
Precies. Als de VVD zoveel stemmen had gehad, had je tenminste rechts beleid wat inhoudelijk nog ergens over ging. Nu gaan al die stemmen naar een populistische praatjesmaker zonder enig haalbaar plan.
Van de week toch eens zijn verkiezingsprogramma doorgenomen, nu hij de grootste minderheid in het parlement leidt, maar zelfs Henk & Ingrid prikken daar doorheen. Als ze het tenminste vóór de verkiezingen hadden gelezen.

Er komen maanden vol LPF-achtige ruzie aan, markante idioten a la Winnie de Jong of Herman Heinsbroek komen weer bovendrijven op zoek naar aandacht.

En dan komen er weer nieuwe verkiezingen met een nog lagere opkomst, allemaal de schuld van links uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')