Accentloos Nederlandsquote:Op maandag 27 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken geen AN. ABN of geen ABN.
Is je schooltijd wel prima verlopen? De middelbare.quote:Op maandag 27 november 2023 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik check hiervan 2 boxjes, ik ging naar SO omdat ik doof was en buisjes nodig had, op het MBO een Decaan gehad die precies wist wat ik nodig had,
Geen accent is gewoon ABN officieelquote:
Ik praat volgens jou ook te plat waarschijnlijkquote:Op maandag 27 november 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken geen AN. ABN of geen ABN.
Dan ga ik op z’n Haags antwoorden.quote:Op maandag 27 november 2023 20:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik praat volgens jou ook te plat waarschijnlijk
Ja, hele beste tijd gehad, heb ook gewoon een normale cito gedaan waardoor ik gewoon naar het VMBO ging, heb nog best wat vrienden over van die tijd en de SO tijd.quote:Op maandag 27 november 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is je schooltijd wel prima verlopen? De middelbare.
Effe X-account aanmaken en oproepje plaatsenquote:Op maandag 27 november 2023 20:15 schreef Joop_W het volgende:
Frysk Famke blijft over - @:Gibson88 gaat zijn slag slaan.
mijn directe collega is een homo ( ik niet ) erg aardige gozer. en vind grapjes ook helemaal niet erg.quote:
Ik vond ze sympathiek.quote:Op maandag 27 november 2023 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
echt twee rare vogels. Maar goed dat ze zich niet zullen voortplanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |