Die pool-russische vond ik ook wel gezelligquote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef Joop_W het volgende:
Die vijftigers zijn wel gezellig in ieder geval.
Ze verstuurt de administratiequote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja ik kan die link ook niet leggen
Zou goed kunnenquote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
Ik denk dat deze twee nog best kunnen gaan werken
Beetje teveel over het werk/studie maar wel leuk.quote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
Ik denk dat deze twee nog best kunnen gaan werken
Sommige accenten kan ik best goed hebben, maar bij Limburgs wordt ik wat kriebelig.quote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je niet ABN?
Die twee vind ik ook belangrijk.
el punto latino of club candela in amsterdamquote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice. Kom ze hier in de regio niet zoveel tegen helaas. Of misschien gelukkig want ze zijn misschien iets te spicy voor mij.
Kom jij daar @3rr0rquote:Op maandag 27 november 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
el punto latino of club candela in amsterdam
Deze man is echt GOUDquote:
Nee, dat is AN tegenwoordig, omdat je anders impliceert dat mensen zoals ik onbeschaafd Nederlands pratenquote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je niet ABN?
Die twee vind ik ook belangrijk.
ik had ook last van watervallen, maar er hangen echt grote schijnwerpers aan het plafond recht op je smoel gericht.quote:Op maandag 27 november 2023 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Een airco was teveel gevraagd voor First Dates, iedereen zweet als een malle
Tja ik zou een zachte g of Twents niet beschaafd en zuiver noemen.quote:Op maandag 27 november 2023 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat is AN tegenwoordig, omdat je anders impliceert dat mensen zoals ik onbeschaafd Nederlands praten
Ik dacht Randstad accent, Rotterdams, Amsterdams of Gooise R
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |