Mag je toch nog gewoon zeggen wat je denkt zonder je te beperken tot vervelende dingen als feiten. Onderbuikgevoel-TV.quote:Op maandag 27 november 2023 19:15 schreef hhh38 het volgende:
Nog meer goed nieuws overigens: Ongehoord Nederland mag toch door
Gelukkig gaat Geert dit allemaal weg bezuinigen!quote:Op maandag 27 november 2023 19:15 schreef hhh38 het volgende:
Nog meer goed nieuws overigens: Ongehoord Nederland mag toch door
Bij nader inzien mag de NPO toch blijven, maar er mag maar 1 omroep door en Arnold Karskens mag bepalen welke.quote:Op maandag 27 november 2023 19:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Geert dit allemaal weg bezuinigen!
Altijd die buitenlanders!quote:
Die andere partij.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:54 schreef Steven184 het volgende:
D66 gewoon 28,6 bij stemmers uit buitenland. Bizarre verschil.
Ik ben al de hele avond aan het vechten tegen de bierkaai in het Feyenoordtopic. Die zelfsoverschatting bij de gemiddelde Feyenoordfan dit jaar is wel een beetje treurig.quote:
Ik vind dat juist heel aandoenlijkquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond aan het vechten tegen de bierkaai in het Feyenoordtopic. Die zelfsoverschatting bij de gemiddelde Feyenoordfan dit jaar is wel een beetje treurig.
Gelukkig hoef je verder nergens te vechten tegen een bierkaai in Nederlandquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond aan het vechten tegen de bierkaai in het Feyenoordtopic. Die zelfsoverschatting bij de gemiddelde Feyenoordfan dit jaar is wel een beetje treurig.
Die anti-klimaatpartijen roepen toch altijd dat we ons maar aan moeten passen? Dijken verhogen enzulks. Dat zal demense wel geruststellen dan.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Valkenburg 30,5% PVV, 13,8% GL/PvdA. Terwijl daar al overstromingen gelieerd aan klimaatverandering geweest zijn.
Wordt echt niks met dat klimaatbeleid
Jij geniet als Feyenoord verliest omdat je dan je eeuwig terugkerende bagger takes weer over iedereen uit kan strooien. Je bent gewoon niet voor Feyenoord, geef maar toe.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Binairolero gaat steevast aan de verkeerde kant van het gelijk staan.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij geniet als Feyenoord verliest omdat je dan je eeuwig terugkerende bagger takes weer over iedereen uit kan strooien. Je bent gewoon niet voor Feyenoord, geef maar toe.
Dat is wel bizar ja. Je zou bijna denken dat de inwoners van Valkenburg de asielzoekers verantwoordelijk houden voor die overstroming.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Valkenburg 30,5% PVV, 13,8% GL/PvdA. Terwijl daar al overstromingen gelieerd aan klimaatverandering geweest zijn.
Wordt echt niks met dat klimaatbeleid
Toch knap om zo veel onwaarheden in zo weinig woorden te krijgen. 'Jij bent te kritisch/negatief/zeikt te veel dus je bent niet voor Feyenoord!!' Keihard gelachen.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij geniet als Feyenoord verliest omdat je dan je eeuwig terugkerende bagger takes weer over iedereen uit kan strooien. Je bent gewoon niet voor Feyenoord, geef maar toe.
Dit is ook wel een bijzondere uitspraak kijkende naar wat er afgelopen woensdag is gebeurd bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 november 2023 10:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Binairolero gaat steevast aan de verkeerde kant van het gelijk staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |