Vertel ons alles over een avondje absinth zuipen.quote:Op maandag 4 december 2023 19:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die stem en manier van praten...dat is toch gewoon ds. Gremdaat na een avondje absint zuipen?
Lekker bierquote:Op maandag 4 december 2023 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooie stad, Praag. Daar gaan Mo en zijn overgewicht zich optimaal kunnen vermaken.
quote:Op maandag 4 december 2023 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vertel ons alles over een avondje absinth zuipen.
Ik heb van verschillende bronnen vernomen dat dat ernstig kostbaar kan zijn. Terwijl je tegelijkertijd helemaal totaal naar de tyfus gaat.quote:
Aan dat eerste heb ik geen actieve herinneringen. Dat tweede kan ik wel beamen.quote:Op maandag 4 december 2023 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb van verschillende bronnen vernomen dat dat ernstig kostbaar kan zijn. Terwijl je tegelijkertijd helemaal totaal naar de tyfus gaat.
Grote speler.quote:Op maandag 4 december 2023 20:11 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Aan dat eerste heb ik geen actieve herinneringen. Dat tweede kan ik wel beamen.
Waarom zou je dat drisnje?quote:Op maandag 4 december 2023 20:11 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Aan dat eerste heb ik geen actieve herinneringen. Dat tweede kan ik wel beamen.
Jij hebt alweer een bakkie op?quote:Op maandag 4 december 2023 20:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom zou je dat drisnje?
Valt mee hoor, dat spul is niet meer vervuild. Wel heftige smaak.quote:Op maandag 4 december 2023 20:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb van verschillende bronnen vernomen dat dat ernstig kostbaar kan zijn. Terwijl je tegelijkertijd helemaal totaal naar de tyfus gaat.
Een wielrenner die geen koers uitrijdt en tegelijkertijd mensen gokverslaafd maakt is geen grootheid.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
Jeetje deze twee zaten gewoon bij elkaar in de klas.
Ben benieuwd of hun klasgenoten doorhadden met twee grootheden te maken te hebben.
Kabinet bezuinigt ook op onderwijs in Voorjaarsnota 2023quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:21 schreef DeeBee het volgende:
Leesvaardigheid Nederlandse 15-jarigen verder achteruitgegaan - https://nos.nl/l/2500415
Over 3 jaar allemaal stemrecht en geen verkiezingsprogramma kunnen lezen, PVV naar de 93 zetels
Weer een derdewereldlandscore, maar wat zijn WE goed he
Idiocracy blijkt steeds meer een documentaire te zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:21 schreef DeeBee het volgende:
Leesvaardigheid Nederlandse 15-jarigen verder achteruitgegaan - https://nos.nl/l/2500415
Over 3 jaar allemaal stemrecht en geen verkiezingsprogramma kunnen lezen, PVV naar de 93 zetels
Zelfredzaamheid, mensen moeten zich beter zelf redden!!!1!!!quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kabinet bezuinigt ook op onderwijs in Voorjaarsnota 2023
GENOT
Dat was hyperbolisch eigenlijk ken ik Tietema niet zo goedquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een wielrenner die geen koers uitrijdt en tegelijkertijd mensen gokverslaafd maakt is geen grootheid.
Uit het NRC-artikel hierover:quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:21 schreef DeeBee het volgende:
Theo Witte, Neerlandicus van de RuG.quote:Het is eigenlijk heel simpel, zegt hij. „Zorg ervoor dat leerlingen gewoon veel teksten moeten lezen over onderwerpen en thema’s die aansluiten bij hun voorkennis. Over onderwerpen die ze nodig hebben voor school, of die ze zelf interessant vinden. En laat ze over dat onderwerp praten en schrijven. Dat is de essentie.”
Liever Jorisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |