abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_211447048
Bij de postcode loterij werd een bol.com cadeaubon per IBAN rekening nummber beloofd als je mee speelde. Ik had voor de zekerheid met de livechat gechat om te vragen of het inderdaad per rekening nummer was en of ik meer dan 1 keer kon meespelen op hetzelfde adres. De medewerker zei: ja dat kan. Maximaal 4 cadeaubonnen per persoon. Dus met deze bevestiging van een medewerker en de voorwaarde op hun site zelf, speelde ik 2 keer mee.

Nu zeggen ze achteraf dat ze slechts 1 cadeaubon opsturen per adres. Dus iets compleet tegenstrijdig.
Ik vraag mij af wat mijn opties nu zijn. Gewoon accepteren, of valt er iets aan te doen? Uiteraard heeft het geen nut om een advocaat in te schakelen voor een cadeaubon, maar toch vind ik dat ze zich aan de afspraken moeten houden. Het waren immers hun eigen voorwaarden. Iemand enig idee?
pi_211448845
Geen screenshot van dat livegesprek?

Zo nee, dan heb je geen poot om op te staan. Je kunt het uiteraard wel proberen door contact met ze op te nemen en de vraag te stellen, maar kans op succes zal nihil zijn.
  maandag 27 november 2023 @ 21:12:15 #3
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_211449146
Als je met de postcode loterij meedoet moet je niet verbaasd zijn als je bedonderd wordt.
pi_211450763
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 20:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Geen screenshot van dat livegesprek?

Zo nee, dan heb je geen poot om op te staan. Je kunt het uiteraard wel proberen door contact met ze op te nemen en de vraag te stellen, maar kans op succes zal nihil zijn.
Heb een screenshot van het gesprek, en van de website voorwaarden. Maar als ze alsnog nee zeggen, dan heb ik niet veel opties neem ik aan?
  dinsdag 28 november 2023 @ 07:59:04 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_211451428
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn is dat vaak ook zo…
Het feit dat je het na moest vragen betekent dat je het zelf ook al niet echt kon geloven toch?
***
pi_211457067
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 07:59 schreef BE het volgende:
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn is dat vaak ook zo…
Het feit dat je het na moest vragen betekent dat je het zelf ook al niet echt kon geloven toch?
Ze kwamen hun belofte na per adres. Ik heb 2 keer mee gespeeld. En ik heb 1 bon gekregen. Dus als ik 2 adressen had gebruikt met 2 verschillende namen, was er niets aan de hand geweest.

Maar voor de zekerheid vroeg ik het even. En als het in de voorwaarden staat per IBAN, en een medewerker zegt maximaal 4 per persoon op hetzelfde adres, dan ga ik er van uit dat dat ook klopt. Pas achteraf zeiden ze 1 per adres.

Dus is dat legaal? Volgens mij niet. Je moet immers je eigen voorwaarden nakomen. Dus vandaar dat ik dit vraag. Misschien dat iemand met legale kennis er meer van weet.
pi_211457657
Gelijk hebben is 1, gelijk krijgen ...
pi_211458192
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 18:33 schreef noobie123 het volgende:
Ik vraag mij af wat mijn opties nu zijn. Gewoon accepteren, of valt er iets aan te doen?
Ongeacht of je die extra bon gaat krijgen of niet, moet je in elk geval die troep zo snel mogelijk weer opzeggen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_211458422
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2023 07:59 schreef BE het volgende:
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn is dat vaak ook zo…
Het feit dat je het na moest vragen betekent dat je het zelf ook al niet echt kon geloven toch?
Het feit dat ze bevestigden dat het klopte wat hij dacht maakt dat ze zich daaraan moeten houden (moesten ze zonder die bevestiging ook al als dat zo in de voorwaarden stond maar goed, extra bevestiging). Dan maakt het niet uit of hij het kon geloven of niet of wat dan ook. Dat hij het nog navroeg is alleen maar netjes van hem maar zou al geen invloed moeten hebben als gewoon duidelijk is dat wat hij denkt klopt. Jouw reactie is totaal ongepast in dit geval, ga je alleen maar mensen mee misleiden om hun recht niet uit te oefenen
pi_211459588
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 01:09 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Heb een screenshot van het gesprek, en van de website voorwaarden. Maar als ze alsnog nee zeggen, dan heb ik niet veel opties neem ik aan?
Bij de consumentenbond melden wellicht maar weet ook niet of dat veel zoden aan de dijk zet.
No bitch to me
pi_211519730
Dankuwel voor alle reacties. Ik heb een email terug ontvangen en bij nader inzien sturen ze alsnog de 2e bon op. Alhoewel ik er even op moet wachten volgens hun. Dus als het goed is, is alles prima.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2023 20:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ongeacht of je die extra bon gaat krijgen of niet, moet je in elk geval die troep zo snel mogelijk weer opzeggen.
Ik had net 2 minuten na aankoop opgezegd zodat ik niet voor de volgende maand moest betalen.
pi_211523747
Postcodeloterij staat een beetje synoniem voor misleiding en bedrog.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')