I’m A Believer (Live in Greenland) van ze kon ik dan weer niet vinden in de keuzelijst.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:56 schreef Cassa95 het volgende:
Do I Wanna Know staat erin als Arctic Monkees (terwijl de rest gewoon Monkeys is)en vijftig andere jaarlijkse frustraties
Hoe gebeurt zoietsquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:14 schreef Cassa95 het volgende:
Of Life In Technicolor II die dit jaar geschreven wordt met twee keer een kleine L ipv hoofdletter i
Boney M. dan weer wel dan weer niet met .
Dat wordt met de bekendmaking van de lijst dus ook weer dramaquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:56 schreef Cassa95 het volgende:
Do I Wanna Know staat erin als Arctic Monkees (terwijl de rest gewoon Monkeys is)en vijftig andere jaarlijkse frustraties
Zijn verschillende afdelingen met 1-weg communicatie qua gegevens. De muziekredactie levert een export aan van hun database o.b.v. bepaalde criteria, en na de import in de stemtool worden er dan door de online redactie elke keer nog bepaalde verbeteringen op aangebracht... en dat is geen vaste lijst of geautomatiseerd. Vandaar dat fouten van het ene jaar een jaar later opnieuw kunnen gebeuren, en soms wel/soms niet worden aangepast.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe gebeurt zoiets
Alsof ze een stagiair het hele jaar lang de keuzelijst van vorig jaar over laten typen
Dit klinkt echt exact als het beeld dat ik er altijd bij had.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn verschillende afdelingen met 1-weg communicatie qua gegevens. De muziekredactie levert een export aan van hun database o.b.v. bepaalde criteria, en na de import in de stemtool worden er dan door de online redactie elke keer nog bepaalde verbeteringen op aangebracht... en dat is geen vaste lijst of geautomatiseerd. Vandaar dat fouten van het ene jaar een jaar later opnieuw kunnen gebeuren, en soms wel/soms niet worden aangepast.
Dat bepaal je toch gewoon zelf wel even? Ik heb ooit eens op 50 Cent gestemd. Mex heeft weleens op Starmaker gestemd. We leven nog steeds.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Gewetensvraag: kan ik het maken om stiekem op Stiekem van Maan & Goldband te stemmen?![]()
Echt smerige guilty pleasure geweest van mij afgelopen jaar. Meest afgespeelde nummer van 2023 op LastFM, een van de hoogste binnenkomers in mijn persoonlijke top 1000. Maar het voelt ergens niet oké om op fucking Maan te stemmen voor de Top 2000. Dus toch lichte twijfel.
Ach het is jouw lijstje zou ik zeggen, en wat je goed vindt, vind je goed. Ik zou naast Maan echter ook nooit op Goldband stemmen brrrr.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Gewetensvraag: kan ik het maken om stiekem op Stiekem van Maan & Goldband te stemmen?![]()
Echt smerige guilty pleasure geweest van mij afgelopen jaar. Meest afgespeelde nummer van 2023 op LastFM, een van de hoogste binnenkomers in mijn persoonlijke top 1000. Maar het voelt ergens niet oké om op fucking Maan te stemmen voor de Top 2000. Dus toch lichte twijfel.
Ja hoor, guilty pleasures bestaan niet, Goldband is fantastisch en die was bij mij ook nummer 2 in de Wrapped. Gewoon doen zeg ik!quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb dit al bij meer toevoegingen gezien. Faithless krijgt Dirty Ol' Man erbij, staat op Reverence achter Salva Mea en Insomnia, zeg maar op het punt dat je de CD vroeger uitzette. Uit de analyse van Cassa gaan we ongetwijfeld nog 200 van dit soort toevoegingen vissen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
dit is echt com-pleet random albumvulling
Die willekeur is all over the place volgens mijquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk elk jaar welke nummers van Deep Purple de keuzelijst hebben gehaald.
Er is een nieuwe bij gekomen, Never Before. Als je het oeuvre van de band niet kent, dit is echt com-pleet random albumvulling.
Er staan zeven nummers op Machine Head en dit is letterlijk het minst memorabele nummer. Space Trucking, Lazy, Pictures of Home en Highway Star staan ook dit album en niet op de keuzelijst.
Rant over
Ik ben idd vergeten dat dit op Machine Head stondquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Er is een nieuwe bij gekomen, Never Before. Als je het oeuvre van de band niet kent, dit is echt com-pleet random albumvulling.
Er staan zeven nummers op Machine Head en dit is letterlijk het minst memorabele nummer. Space Trucking, Lazy, Pictures of Home en Highway Star staan ook dit album en niet op de keuzelijst.
Rant over
Never Before is op 7 augustus 2022 om 21:19 uur gedraaid in De Albumshow, en is waarschijnlijk om die reden in het muzieksysysteem terecht gekomen, en nu dus in de export richting de stemtool.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:18 schreef PippenScottie het volgende:
Rant over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |