Ik ben niet zielig. Integendeel. En je zit niet in m'n hoofd. Daar is geen ruimte voor populisme en rechts-extremisme. Imca Marina en Eddy Wallie zouden zich doodschamen naast een blonde Greet aanhanger te bivakkeren, in plaats van op een grasveld in Evert Ten Napel. In afwachting van je volgende haatdragende post, die je even later bagatallieert verblijf ik........Trusten.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vervelend dat ik zo in je hoofd zit dat je de zieligheidskaart trekt.
quote:Op woensdag 29 november 2023 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet zielig. Integendeel. En je zit niet in m'n hoofd. Daar is geen ruimte voor populisme en rechts-extremisme. Imca Marina en Eddy Wallie zouden zich doodschamen naast een blonde Greet aanhanger te bivakkeren, in plaats van op een grasveld in Evert Ten Napel. In afwachting van je volgende haatdragende post, die je even later bagatallieert verblijf ik........Trusten.
Appeltaart.quote:Op donderdag 30 november 2023 09:46 schreef Zoon_John het volgende:
Wat schaft de pot vandaag tijdens de lunch?
quote:Op donderdag 30 november 2023 10:13 schreef KingRoland het volgende:
Goedemorgen
ik begin sinds een hele lange tijd weer met Koffie wit
Het is hier geen warm bad, gelukkig ga ik vanavond een nieuwe winterjas kopen.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:14 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Kukelecucktsju10 zet forumgebruiker @:Kingroland schaakmat
.quote:
.quote:
.quote:
Die film/docu die ze een paar jaar terug over hem hebben gemaakt was echt heeeeeeeeel slecht. Daar was ik nooit mee akkoord gegaan.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Engeland in één jaar gekozen tot lelijkste en mooiste muzikant.
quote:Op donderdag 30 november 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert.
Een documentaire over jou leven kunnen ze af doen in 30 seconden.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die film/docu die ze een paar jaar terug over hem hebben gemaakt was echt heeeeeeeeel slecht. Daar was ik nooit mee akkoord gegaan.
Maar goed, ZIJN LEVEN.
jouquote:Op donderdag 30 november 2023 17:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een documentaire over jou leven kunnen ze af doen in 30 seconden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |