Je afmelden om een verkoudheid ik ga daar echt slecht opquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan zoekt ruzie in NWS
quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Elan zoekt ruzie in NWS
Dit zeg je net tegen de verkeerde.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Je afmelden om een verkoudheid ik ga daar echt slecht op
Ik ga corona ook als smoes gebruiken mocht Defensie ons gaan oproepen voor het front.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zoeken toch alleen jonge en vitale mensen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga corona ook als smoes gebruiken mocht Defensie ons gaan oproepen voor het front.
Ik schrik hier van. Jij stond tijdens de pandemie met elke loopneus bij een testlocatie.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik schrik hier van. Jij stond tijdens de pandemie met elke loopneus bij een testlocatie.
Goeie.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik schrik hier van. Jij stond tijdens de pandemie met elke loopneus bij een testlocatie.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zoeken toch alleen jonge en vitale mensen.
Als je bij het eerste bekkenstootje al afhaakt was er sowieso geen sprake van een gemeenschappelijk pad.quote:
Hou je walgelijke agressie in NWS aub.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je bij het eerste bekkenstootje al afhaakt was er sowieso geen sprake van een gemeenschappelijk pad.
Lombardijen, dan moet je wel bokslessen hebben ja.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:10 schreef Erasmus het volgende:
Kom trouwens in Oosterbaan Gym in de ring met mij sparren als ik weer thuis ben @:Elan
Ik hoop dat je een beetje kan boksen
Ik kom uit Feijenoord, niet uit IJsselmonde.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Lombardijen, dan moet je wel bokslessen hebben ja.
Nee kom daar nooit, Saarloos maatquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kom uit Feijenoord, niet uit IJsselmonde.
Maar dit is een ja?
Akkoord.quote:
Ik zou mijn verantwoordelijkheid wel nemen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga corona ook als smoes gebruiken mocht Defensie ons gaan oproepen voor het front.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |