Die zijn te zwak om een vuistje te maken.quote:
Zelfs met een heel scala aan supplementen die ze nodig hebben..quote:Op maandag 27 november 2023 06:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zijn te zwak om een vuistje te maken.
Proptip: Maak je post compleet door er nog bij te vermelden dat je vanavond gewoon een extra schnitzel pakt.quote:Op maandag 27 november 2023 06:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zijn te zwak om een vuistje te maken.
Nee, ik hou niet van schnitzel, sorry. En bijzonder dat je dan net mijn post eruit haaltquote:Op maandag 27 november 2023 08:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Proptip: Maak je post compleet door er nog bij te vermelden dat je vanavond gewoon een extra schnitzel pakt.
Het hoort er gewoon bij he. Als je iets zegt over vega's dien je er altijd bij te vermelden dat je een extra lap vlees neemt die dagquote:Op maandag 27 november 2023 09:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van schnitzel, sorry. En bijzonder dat je dan net mijn post eruit haalt
ah, jij waait nu ook met de vegan wind mee, ben benieuwd waar jij volgende maand hangtquote:Op maandag 27 november 2023 06:25 schreef Starhopper het volgende:
Vlees etenVeel plezier met ziek worden
Schnitzelsquote:Op maandag 27 november 2023 09:13 schreef HyperViper het volgende:
Mensen die schnitzels eten zijn ook wel een volk apart hoor. Nul medelijden. Nul
Als ik extra vlees eet zal ik dat niet melden, dat is niet echt iets waar ik trots op zou zijnquote:Op maandag 27 november 2023 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het hoort er gewoon bij he. Als je iets zegt over vega's dien je er altijd bij te vermelden dat je een extra lap vlees neemt die dag
Ik heb dat altijd een extreem treurig fenomeen gevonden.quote:Op maandag 27 november 2023 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het hoort er gewoon bij he. Als je iets zegt over vega's dien je er altijd bij te vermelden dat je een extra lap vlees neemt die dag
Dat is correct. Mag ik echter wel vermelden dat ik daarstraks, tijdens het koken, op een wortel stond te kauwen?quote:Op maandag 27 november 2023 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd een extreem treurig fenomeen gevonden.
Jij stemt zeker ook GroenLinksquote:Op maandag 27 november 2023 20:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is correct. Mag ik echter wel vermelden dat ik daarstraks, tijdens het koken, op een wortel stond te kauwen?
Ik had een stukje bacon, veel lekkerderquote:Op maandag 27 november 2023 20:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is correct. Mag ik echter wel vermelden dat ik daarstraks, tijdens het koken, op een wortel stond te kauwen?
Zeeeeker. Ik pak morgen wel een extra wortel nu, dat snap je hopelijk wel.quote:Op maandag 27 november 2023 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij stemt zeker ook GroenLinksactivistische vegetariërs ook altijd
Rauw?quote:Op maandag 27 november 2023 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had een stukje bacon, veel lekkerder
Echte, goede schnitzels zijn het voedsel van de goden.quote:Op maandag 27 november 2023 09:13 schreef HyperViper het volgende:
Mensen die schnitzels eten zijn ook wel een volk apart hoor. Nul medelijden. Nul
Dit dus.quote:Op maandag 27 november 2023 20:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deze producten zijn geen schnitzelfs maar platgeslagen gehakt dingen van onduidelijke herkomst.
Doe ik al jaren niet meer. Vanwege andere reden dan besmettingen. Want dat kan ook gewoon met andere producten gebeuren.quote:
Mijn opa heeft niet gestreden om hier smerige wiener schnitzels geserveerd te zien worden. Wat mij betreft vandaag nog een verbod. Vandaag nog.quote:Op maandag 27 november 2023 20:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Echte, goede schnitzels zijn het voedsel van de goden.
Deze producten zijn geen schnitzelfs maar platgeslagen gehakt dingen van onduidelijke herkomst.
Geen varkensschnitzels sowieso, die bestaan niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |