SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
Hij heeft toch wel een punt, als Akpom niet meedoet heb je er 0 die kunnen koppen.quote:Op maandag 27 november 2023 09:17 schreef Heeinz het volgende:
Berghuis vindt dat er te weinig spelers zijn die kunnen koppen in de selectie
Ik vind dat Berghuis te weinig goede voorzetten geeft en dat zijn corners dramatisch zijn
Ze zitten nu op een niveau wat je zeg maar na 2 weken voorbereiding zou moeten hebben, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 27 november 2023 09:39 schreef Black-Death het volgende:
Niks gezien van de wedstrijd dit weekend, maar wel een mooie uitslag. Goed voor het zelfvertrouwen.
Net even de samenvatting gezien. Taylor kan dus toch voetballenquote:Op maandag 27 november 2023 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zitten nu op een niveau wat je zeg maar na 2 weken voorbereiding zou moeten hebben, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Best een aardige speler alleen is het middenveld niet echt compatible, tegen dit soort tegenstanders kan het wel maar Taylor kan je eigenlijk alleen maar gebruiken met de punt naar achteren als linkermiddenvelder. Kort achter de aanval is hij wel nuttig maar op het moment dat hij ballen moet op gaan halen wordt het een probleem en voor een middenvelder vind ik hem verdedigend te laks.quote:Op maandag 27 november 2023 09:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Net even de samenvatting gezien. Taylor kan dus toch voetballen
Incidenteelquote:Op maandag 27 november 2023 09:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Net even de samenvatting gezien. Taylor kan dus toch voetballen
Die kunnen er niks van.quote:Op maandag 27 november 2023 15:35 schreef Wotte het volgende:
Wordt nog een karwei om over Twente heen te gaan ben ik bang.
Heb je Almere City afgelopen weekend gezien?quote:Op maandag 27 november 2023 15:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Die kunnen er niks van.
Heb je ze gezien tegen PSV?
0-5quote:Op maandag 27 november 2023 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je Almere City afgelopen weekend gezien?
Het zijn natuurlijk best wel veel punten om in te lopen. Negen punten als je die van RKC er voor gemak alvast bijtelt. Had je van Almere City gewonnen had die vierde plaats denk ik nog voor de winterstop wel in het zicht kunnen komen.quote:Op maandag 27 november 2023 15:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Die kunnen er niks van.
Heb je ze gezien tegen PSV?
het hangt er ook vanaf wat er in de winterstop bijkomt en weggaat. Als dat een beetje positief zal zijn zie ik ons nog wel 4e worden.quote:Op maandag 27 november 2023 21:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk best wel veel punten om in te lopen. Negen punten als je die van RKC er voor gemak alvast bijtelt. Had je van Almere City gewonnen had die vierde plaats denk ik nog voor de winterstop wel in het zicht kunnen komen.
Want? Er is nog steeds een gemis aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:31 schreef Wotte het volgende:
Het positieve is dat we in ieder geval, na een paar weken van 't Schip, wel kunnen concluderen dat iedere analist die meende dat het aan de kwaliteit van de selectie lag niet meer serieus hoeven te nemen.
Omdat ze van vitesse winnen? Het is toch ook gewoon door de kwaliteit van je selectie dat je nu staat waar je staat?quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:31 schreef Wotte het volgende:
Het positieve is dat we in ieder geval, na een paar weken van 't Schip, wel kunnen concluderen dat iedere analist die meende dat het aan de kwaliteit van de selectie lag niet meer serieus hoeven te nemen.
Je overdrijft een beetje, het positieve is dat het ook met deze selectie beter kan maar er zit te weinig bij wat echt een verschil kan maken.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:31 schreef Wotte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |