Schijnbaar een bekend groepje van een stuk of zes van Antifa Groningen, dezelfde personen als bij de aanval op Baudet.quote:
KORVPquote:Op zondag 3 december 2023 15:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Goh, dat hadden we nooit verwacht, roetveegpiet moet ook weg.
KOZP werkt op een andere manier, die gaan niet op zaterdag individuen lastigvallen op de markt. Ze hebben inmiddels gezegd er niets mee te maken te hebben.quote:Op zondag 3 december 2023 18:53 schreef Cupfighter het volgende:
Nee natuurlijk was dit de KOZP niet, die doen toch nooit wat?
Weg met deze racistenclub
Ze geven duidelijk aan achter de standpunten van KOZP te staan. Maakt dat KOZP dan verantwoordelijk voor de daden van deze extreem linkse aggressievelingen?quote:Zelfde groepje als bij Baudet
En er wordt meer duidelijk. Een aantal van de demonstranten wordt herkend. Het is bekend om wel groepje het gaat. Ze zijn inderdaad niet rechtstreeks gelieerd aan KOZP, maar zeggen wel voor dezelfde taak te knokken en scanderen dezelfde leuzen. Maar het is niet officieel KOZP, het is een groepje links-radicalen dat met geweld en intimidaties al langer hun politieke zin doordrijft.
Volgens insiders gaat het duidelijk om Antfia Groningen, of in ieder geval een deel daarvan. Kim Winkelaar, fractievertegenwoordiger van FvD Groningen, weet direct om wie het gaat. Op een foto, die geschoten is achter het Forum en waarop een van de demonstranten door de politie tegen een motorkap wordt gebonjourd, herkent hij een van de leiders van Antifa Groningen.
In principe niet. Dat is dan Antifa Groningen. Engnekken.quote:Op maandag 4 december 2023 08:19 schreef Montagui het volgende:
Aangezien 'links' niet gelezen worden dan maar even zo (uit de link van post #251):
[..]
Ze geven duidelijk aan achter de standpunten van KOZP te staan. Maakt dat KOZP dan verantwoordelijk voor de daden van deze extreem linkse aggressievelingen?
Evenmin als Geert Wilders schuld heeft aan wat er in 2011 in Noorwegen gebeurd is, heeft kozp hier schuld aan. Antifa is een stelletje verwende koters dat denkt de wijsheid in pacht te hebben en elkaar vervolgens probeert te overtroeven in het fanatisme.quote:Op maandag 4 december 2023 08:19 schreef Montagui het volgende:
Aangezien 'links' niet gelezen worden dan maar even zo (uit de link van post #251):
[..]
Ze geven duidelijk aan achter de standpunten van KOZP te staan. Maakt dat KOZP dan verantwoordelijk voor de daden van deze extreem linkse aggressievelingen?
Sterker nog, als ik het filmpje bekijk zie ik een neger die opneemt voor de roetveegpieten en het groepje (blanke) demonstranten maant om weg te gaan.quote:Op zondag 3 december 2023 13:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Schijnbaar een bekend groepje van een stuk of zes van Antifa Groningen, dezelfde personen als bij de aanval op Baudet.
https://www.sikkom.nl/act(...)rechts-28784764.html
Waarom moest het dan veranderen? Ze vonden het voorheen ook tofquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:37 schreef Nielsch het volgende:
Er zullen ongetwijfeld nog wel wat dorpen in de poepluchtprovincies zijn waar Piet helemaal zwart is, maar op de meeste plekken waar ik Pieten zie (op TV, in de stad, hier in de wijk, op scholen, op sportclubs, op Instagram van vrienden en kennissen) gaat het inmiddels alleen nog maar om roetveegpieten. En wat blijkt?
DE KINDEREN VINDEN HET NOG STEEDS EEN HELE TOFFE PERIODE.
Poe hee, wie had dat nou verwacht na alle jankverhalen van doorrookte boomers, kaalkoppen met een laag IQ en onze racistische kutpremier to be over dat het hele Sinterklaasfeest met een roetveegpiet kapot gemaakt zou worden en beter afgeschaft kon worden.
Oh wacht, iedereen met meer dan een paar hersencellen.
Jazeker!quote:Op maandag 4 december 2023 08:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Check deze volwassen man zich eens druk maken over de kleur van Piet.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:37 schreef Nielsch het volgende:
Er zullen ongetwijfeld nog wel wat dorpen in de poepluchtprovincies zijn waar Piet helemaal zwart is, maar op de meeste plekken waar ik Pieten zie (op TV, in de stad, hier in de wijk, op scholen, op sportclubs, op Instagram van vrienden en kennissen) gaat het inmiddels alleen nog maar om roetveegpieten. En wat blijkt?
DE KINDEREN VINDEN HET NOG STEEDS EEN HELE TOFFE PERIODE.
Poe hee, wie had dat nou verwacht na alle jankverhalen van doorrookte boomers, kaalkoppen met een laag IQ en onze racistische kutpremier to be over dat het hele Sinterklaasfeest met een roetveegpiet kapot gemaakt zou worden en beter afgeschaft kon worden.
Oh wacht, iedereen met meer dan een paar hersencellen.
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom moest het dan veranderen? Ze vonden het voorheen ook tof
Om die enorme kleine schreeuwend minderheid te pleasen?
Eigenlijk laat je vooral zien dat je zelf redelijk kinderlijk bent met je reacties. Ooit dalen je balletjes in, kom dan maar terugquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:52 schreef Nielsch het volgende:
De verzuurde doorrookte boomers, de huilende volwassen tokkies en de niet al te slimme Wildersfans hebben dit duidelijk verloren. Veel plezier nog verder in deze mooie echokamer op het FOK! Forum.
![]()
![]()
Nee, dat was ik niet, dat was het medium Sikkom dat dat deed. Hoewel ik de media niet voor zoete koek slik en vaak wel doorheb wanneer ze te kort door de bocht gaan of manipuleren, ging ik deze keer alsnog teveel af op het idee dat journalisten niet zomaar wat opschrijven. Ik ben namelijk ouderwets en heel erg gehecht aan tradities als journalisten die aannames en speculaties niet als feit presenteren, onder andere.quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik het filmpje bekijk zie ik een neger die opneemt voor de roetveegpieten en het groepje (blanke) demonstranten maant om weg te gaan.
Weerhoudt alleen users als @:Weltschmerz er niet van om direct weer met z'n bekende Pavlovreactie in een stuip te schieten en KOZP de schuld te geven.
Echt?quote:Op zondag 3 december 2023 15:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Goh, dat hadden we nooit verwacht, roetveegpiet moet ook weg.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Eigenlijk laat je vooral zien dat je zelf redelijk kinderlijk bent met je reacties. Ooit dalen je balletjes in, kom dan maar terug
Hou maar eerder rekening met april ofzoquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:44 schreef Magister_Artium het volgende:
Zo, bijna 6 december, dan kan het hele gedoe weer naar zolder, tot volgend jaar oktober.
Daarom, laat iedereen gewoon met rust en laat iedereen het feestje op zijn eigen manier vieren.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:44 schreef Magister_Artium het volgende:
Een beetje meer rekening houden met anderen die aanstoot nemen, helemaal prima, maar voor sommigen is het nog niet voldoende als de Sint in regenboogpak op een non-binaire eenhoorn door de straten rijdt.
Wat zegt dat hoogopgeleide kansenpareltje in de dop dat als eerste in beeld komt nou precies? Ik heb het meermalen geluisterd, maar kom er maar niet achter ?quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hou maar eerder rekening met april ofzo![]()
Denk dat ie een oogje heeft op een Woke-tutje en haar probeert te imponerenquote:Op dinsdag 5 december 2023 10:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Check deze volwassen man zich eens druk maken over de kleur van Piet.
Ja.quote:Op maandag 27 november 2023 16:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat artikel in ParaVisie bedoel je?
Besloten feest:quote:Op woensdag 6 december 2023 08:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Daarom, laat iedereen gewoon met rust en laat iedereen het feestje op zijn eigen manier vieren.
Ja, die mensen denken "niks zeggen straks hebben we hier Kick Out Sunneklaas.."quote:
Het komt over als een soort halve cult.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, die mensen denken "niks zeggen straks hebben we hier Kick Out Sunneklaas.."
Wie Sunneklaas ook moge zijn.
Doet me een beetje aan Harry Potter denken" ""He-Who-Must-Not-Be-Named"quote:Op woensdag 6 december 2023 11:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het komt over als een soort halve cult.
Hoe die burgemeester ook zijn woorden kiest
Hij zegt dat hij uit het land moet door geert.quote:Op woensdag 6 december 2023 08:40 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wat zegt dat hoogopgeleide kansenpareltje in de dop dat als eerste in beeld komt nou precies? Ik heb het meermalen geluisterd, maar kom er maar niet achter ?
"Wij moet deze land?"
Ik hoor het er absoluut niet in. "Wij moet deze land" en 'door Gilt Wilders".quote:Op woensdag 6 december 2023 11:21 schreef oblo het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij uit het land moet door geert.
Vies bekrompen tuig die Amelanders.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:05 schreef Jemoederniet het volgende:
Powned cameraploeg zwaar belaagd op Ameland
Agressief volkje die Amelanders. Na aankomst op het eiland werden de journalisten besprongen door een knokploeg van 20-30 man die als voetbalhooligans op de autoruit sloegen en op de motorkap gingen staan.
Zelfs de potige beveiliger was doodsbang en ging er met de crew vol gas vandoor. Ze werden met zeer hoge snelheid over kronkelige weggetjes achtervolgd en klemgereden.
Bij hun hotel werden ze weer opgewacht door boze eilanders. De journalisten schuilden toen met het licht uit in een vakantiehuisje. De politie bood weinig bescherming. Powned heeft zelfs contact gezocht met het ministerie van Justitie waarop het plan ontstond om de ploeg door de Kustwacht te laten evacueren.
Vanavond om 18 uur komt Powned met een videoverslag.
Dat Powned tuig heeft daar niks te zoeken, logisch dat ze weggejaagd wordenquote:Op woensdag 6 december 2023 15:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vies bekrompen tuig die Amelanders.
Haha niets te zoeken zegt ie. Alsof het een of ander soeverein eiland is.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:00 schreef Buendia het volgende:
[..]
Dat Powned tuig heeft daar niks te zoeken, logisch dat ze weggejaagd worden
Alleen filmen ze wss niet alleen de straten. Laat die eilanders gewoon hun ding hebben en de vrouwen slaan.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha niets te zoeken zegt ie. Alsof het een of ander soeverein eiland is.
Ameland is Nederland. Je mag in Nederland gewoon in de openbare ruimte filmen.
quote:Op woensdag 6 december 2023 17:11 schreef xzaz het volgende:
Laat die eilanders gewoon hun ding hebben en de vrouwen slaan.
Ze zijn gewaarschuwd dat ze niet welkom zijn. Als je dan toch gaat lopen filmen ben je problemen aan het zoeken. Laat die Amelanders inderdaad hun ding doen. Maar goed Pownews heeft zijn stukje sensatie weer, dus missie geslaagd.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha niets te zoeken zegt ie. Alsof het een of ander soeverein eiland is.
Ameland is Nederland. Je mag in Nederland gewoon in de openbare ruimte filmen.
Pownews leeft van sensatie.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:30 schreef Buendia het volgende:
[..]
Ze zijn gewaarschuwd dat ze niet welkom zijn. Als je dan toch gaat lopen filmen ben je problemen aan het zoeken. Laat die Amelanders inderdaad hun ding doen. Maar goed Pownews heeft zijn stukje sensatie weer, dus missie geslaagd.
Amelanders staan niet boven de Nederlandse wet.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:30 schreef Buendia het volgende:
[..]
Ze zijn gewaarschuwd dat ze niet welkom zijn. Als je dan toch gaat lopen filmen ben je problemen aan het zoeken. Laat die Amelanders inderdaad hun ding doen. Maar goed Pownews heeft zijn stukje sensatie weer, dus missie geslaagd.
Ik weet niet wat er precies geregeld is bij dat feest, maar als is aangegeven dat het een besloten feest is, heeft Powned daar niks te zoeken en moeten ze daar maar mee leren dealen.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Amelanders staan niet boven de Nederlandse wet.
Als Powned daar wil filmen mag dat, en Amelanders moeten daar maar mee leren dealen.
Nogmaals, openbare ruimte.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:32 schreef Buendia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies geregeld is bij dat feest, maar als is aangegeven dat het een besloten feest is, heeft Powned daar niks te zoeken en moeten ze daar maar mee leren dealen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |