Het is niet terroriseren. Ik heb geen kleine kindjes door handgranaten opgeblazen zien worden.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bedoelt een kinderfeest terroriseren, wat je nu ook al doet. Overal is het rustig, behalve als kozp langs komt.
Hoe kom je aan die bus? Hoe kom je dan in de dorpen? Want het ov doet het niet in NL in het weekend...
Dapper strijdend voor hun recht om negers belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die schuimbekkend hun nostalgische racistenfeestje in stand willen houden.
Laat die afropruiken en zwarte schminck weg en er is niets aan de hand.
Het is de reden dat Piet verandert in een roetveeg of regenboogpiet. Zodat flapdrollen en pestkoppen niet elk jaar rond de feestdagen zich gerechtigd voelen om donkergekleurde Nederlanders te pesten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een verhaal van 4 jaar geleden met een quote uit '87. Lekker actueel en relevant ook.
Dat was in de 90's al een hot item inderdaad en op je 10e weet je daar het fijne vast al van.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat figuur in combinatie met ons slavernijverleden was toen al niet fris.
Dan wordt er ook een tegendemonstratie toegestaan. Daar zullen de demonstranten maar mee moeten dealen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is niet terroriseren. Ik heb geen kleine kindjes door handgranaten opgeblazen zien worden.
Het is een vrij land met demonstratierecht. Die mensen in die dorpen zullen daar mee moeten dealen.
Volgens mij weet je zelf niet eens wat pesten inhoudt, maar vooruit.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is de reden dat Piet verandert in een roetveeg of regenboogpiet. Zodat flapdrollen en pestkoppen niet elk jaar rond de feestdagen zich gerechtigd voelen om donkergekleurde Nederlanders te pesten.
Dat is al een tijd niet.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is de reden dat Piet verandert in een roetveeg of regenboogpiet. Zodat flapdrollen en pestkoppen niet elk jaar rond de feestdagen zich gerechtigd voelen om donkergekleurde Nederlanders te pesten.
Whahahahaha. Dat het in je hoofd zit, zegt al genoeg, stuk tuig dat je dr bent.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is niet terroriseren. Ik heb geen kleine kindjes door handgranaten opgeblazen zien worden.
Het is een vrij land met demonstratierecht. Die mensen in die dorpen zullen daar mee moeten dealen.
Dat kregen we gewoon op de basisschool onderwezen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:54 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat was in de 90's al een hot item inderdaad en op je 10e weet je daar het fijne vast al van.
Je zet jezelf een beetje voor lul, knecht.
Zeker is dat toegestaan. Die tegendemonstraten gedragen zich een beetje triest als hooligans, maar zolang ze geen geweld gebruiken mag het.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan wordt er ook een tegendemonstratie toegestaan. Daar zullen de demonstranten maar mee moeten dealen.
Jij verwart terroriseren met demonstreren. Dat zegt ook al genoeg, mongool dat je dr bent.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:58 schreef Red_85 het volgende:
Whahahahaha. Dat het in je hoofd zit, zegt al genoeg, stuk tuig dat je dr bent.
Er is ook niets aan de hand, want dit is pure bullshit.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die schuimbekkend hun nostalgische racistenfeestje in stand willen houden.
Laat die afropruiken en zwarte schminck weg en er is niets aan de hand.
quote:Op zondag 26 november 2023 00:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jij verwart terroriseren met demonstreren. Dat zegt ook al genoeg, mongool dat je dr bent.
Ze moeten wat verzinnen om aandacht te krijgen.quote:Op zondag 26 november 2023 00:09 schreef Hathor het volgende:
Alleen al het feit dat men hier praat over nostalgisch racisme....ga je even in een hoekje zitten schamen zeg.
Zelf schuld. Zeg dan niet zulke domme dingen.quote:Op zondag 26 november 2023 00:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij bent ook makkelijk op de kast te krijgen zeg. Heerlijk man, ga door met jezelf voor lul te zetten.
Trek je het je daarom zo aan, wat je vriendjes zeggen tegen je? Ook al is het op allerlei vage gronden, zonder ook maar een enkel grijntje waarheid?
Ja ik kreeg in groep 6 op school te horen dat Piet een paar weekjes vrij spel had, maar na 6 december gewoon weer aan de ketting werd gelegd in Spanje. Lachen man.quote:Op zondag 26 november 2023 00:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat kregen we gewoon op de basisschool onderwezen.
Wat voor flutschool heb jij gezeten dan?
Waar de fuck heb je het nou over?quote:Op zondag 26 november 2023 00:29 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ja ik kreeg in groep 6 op school te horen dat Piet een paar weekjes vrij spel had, maar na 6 december gewoon weer aan de ketting werd gelegd in Spanje. Lachen man.
Nee natuurlijk kreeg je dat niet onderwezen. Ik ben van jouw generatie maar gelukkig was het bij ons op school wel gezellig.
Hou eens op met je leugens.
Hou zelf op met je leugens.quote:Op zondag 26 november 2023 00:29 schreef Mubassie het volgende:
Nee natuurlijk kreeg je dat niet onderwezen.
Ja zie je..... maar dan weet ik wel waar het is mis gegaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies, voor mijn 10e in elk geval. Was eind jaren 90.
Dat figuur in combinatie met ons slavernijverleden was toen al niet fris. Er werden ook genoeg negergrappen over hem gemaakt op school.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 26 november 2023 00:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ja zie je..... maar dan weet ik wel waar het is mis gegaan.
Jij bent van zo'n generatie met Piet de kindervriend en zie wat er van is gekomen.
Ja doei Eppo, volgens mij heb je zelf op een flutschool gezeten.quote:Op zondag 26 november 2023 00:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het nou over?
We kregen op de basisschool les over NL geschiedenis, waaronder het koloniale en slavernijverleden.
Haha ga toch weg man, 30 jaar geleden was er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
30 jaar geleden was dit ook een issue.
Het figuur is zelfs door de jaren heen herhaaldelijk aangepast. We zijn nu bij de laatste stappen beland.
Zo, toen al een sneeuwvlokje?quote:Op zaterdag 25 november 2023 23:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind dat het beter geworden is.
Ik zag als kind al dat Zwarte Piet eigenlijk niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |