quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:48 schreef Starhopper het volgende:
Goede vraag. Ik zou het gewoon proberen als het weer donker is. Wat Eelco in de tweets ook aangeeft, het IMF is niet heel sterk meer maar met deze hoge zonnewindsnelheid heeft het niet veel nodig. Ook gezien de boel nog flink verstoord is sinds gisteren.
Al denk ik niet dat we een herhaling gaan zien van afgelopen nacht.
Zeer nice, waarmee heb je gefilmd?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Starhopper het volgende:
Yes! Video is eindelijk klaar(En ik ben weer wakker
![]()
)
Thnx! Voor mijn gevoel geeft dit echt veel beter de ervaring weer dan met foto'squote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeer nice, waarmee heb je gefilmd?
Dat vind ik zeker interessant ja. Wil het zelf ook nog eens filmenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met de Nikon Z6II + Nikon 24mm f1.4De instellingen, mocht je het interessant vinden 4K 25FPS, 1/25, F1.4, ISO16000
spannend hequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
Hoe laat moet ik naar buiten gaan om eventueel iets te kunnen zien?
Nu, er zijn alweer verschillende meldingen gedaan in NL.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
Hoe laat moet ik naar buiten gaan om eventueel iets te kunnen zien?
Ik ga even kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nu, er zijn alweer verschillende meldingen gedaan in NL.
en?quote:
Ik ben ook aan het wachten onder de overkapping. Gelukkig is het nog niet koud.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:52 schreef Seven. het volgende:
0% kans volgens de app maar mijn telefoon camera pikt op nachtstand wel een lichte gloed op in groen.
Gisteren was het roze en met blote oog zichtbaar.. waarom heb ik geen foto's genomen?
Ik ben nu op het strand bij egmond zuid. Niet druk,geen noorderlicht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Starhopper het volgende:
Hier vanuit de voordeur heb ik beamers op de foto
Ik heb geen zin om naar het strand te gaan. Zal daar wel tyfusdruk zijn nu
Geen idee of die app echt een goede is hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:52 schreef Seven. het volgende:
0% kans volgens de app maar mijn telefoon camera pikt op nachtstand wel een lichte gloed op in groen.
Gisteren was het roze en met blote oog zichtbaar.. waarom heb ik geen foto's genomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |