Veel lichtvervuiling denk ik?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Met het blote oog was er niet meer te zien dan een roze gloed hier?
Oh welk strand was je gegaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Veel lichtvervuiling denk ik?
Op het strand was het echt een machtige show. Felle pilaren, kleuren, alles
Ga het proberen, maar ga wel nowcasten hoe ik het beste bij kan houdemquote:
Deze is wel lekker eenvoudig en duidelijk:quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:48 schreef MissRelin het volgende:
Wat zijn goede apps/sites om in de gaten te houden of ik snel op de fiets moet springen omdat het Noorderlicht (hopelijk) op het punt van losbarsten staat?
Gisteren helaas niet mee kunnen maken, dus hoop het vanavond nog te mogen zien.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:48 schreef Starhopper het volgende:
Goede vraag. Ik zou het gewoon proberen als het weer donker is. Wat Eelco in de tweets ook aangeeft, het IMF is niet heel sterk meer maar met deze hoge zonnewindsnelheid heeft het niet veel nodig. Ook gezien de boel nog flink verstoord is sinds gisteren.
Al denk ik niet dat we een herhaling gaan zien van afgelopen nacht.
Zeer nice, waarmee heb je gefilmd?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:04 schreef Starhopper het volgende:
Yes! Video is eindelijk klaar(En ik ben weer wakker
![]()
)
Thnx! Voor mijn gevoel geeft dit echt veel beter de ervaring weer dan met foto'squote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeer nice, waarmee heb je gefilmd?
Dat vind ik zeker interessant ja. Wil het zelf ook nog eens filmenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met de Nikon Z6II + Nikon 24mm f1.4De instellingen, mocht je het interessant vinden 4K 25FPS, 1/25, F1.4, ISO16000
spannend hequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
Hoe laat moet ik naar buiten gaan om eventueel iets te kunnen zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |