Nu, er zijn alweer verschillende meldingen gedaan in NL.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
Hoe laat moet ik naar buiten gaan om eventueel iets te kunnen zien?
Ik ga even kijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nu, er zijn alweer verschillende meldingen gedaan in NL.
en?quote:
Ik ben ook aan het wachten onder de overkapping. Gelukkig is het nog niet koud.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:52 schreef Seven. het volgende:
0% kans volgens de app maar mijn telefoon camera pikt op nachtstand wel een lichte gloed op in groen.
Gisteren was het roze en met blote oog zichtbaar.. waarom heb ik geen foto's genomen?
Ik ben nu op het strand bij egmond zuid. Niet druk,geen noorderlicht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Starhopper het volgende:
Hier vanuit de voordeur heb ik beamers op de foto
Ik heb geen zin om naar het strand te gaan. Zal daar wel tyfusdruk zijn nu
Geen idee of die app echt een goede is hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:52 schreef Seven. het volgende:
0% kans volgens de app maar mijn telefoon camera pikt op nachtstand wel een lichte gloed op in groen.
Gisteren was het roze en met blote oog zichtbaar.. waarom heb ik geen foto's genomen?
Wat ontzettend prachtige plaatjesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:34 schreef Starhopper het volgende:
Video is klaar maar het wachten is op Youtube die hem nog moet verwerken. Tijdens het wachten maar even mijn allercoolste foto delen. De corona! Dat ik dit ooit zou kunnen vastleggen vanuit Nederland had ik echt niet gedacht![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er helaas geen foto van gemaakt met mijn fotocamera maar gelukkig wel een kiekje met mijn mobiel. Poollicht ten zuiden van mij![]()
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op zondag 12 mei 2024 01:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Aurora app ook gedownload, maar zegt 0% kans.
Had ik me gisteren maar niet zo bezig gehouden met het ESF, een gemiste kans.![]()
Wat ik zo zie is het vooral in het noorden, Waddeneilanden en de kust van noord Duitsland waar kans is het noorderlicht te zien vannacht.
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |