Dan win je niets want die spelen volgende week.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:49 schreef Marsenal het volgende:
Als ik dit weekend Ajax laat winnen van Sparta, Nijmegen van Zwolle en AZ van Almere, zou je dat dan als losse betjes doen, of in een combotje?
Dat klopt, maar aan iemand die zaterdagavond een betje van een paar euro plaatst, daar verdienen ze niks aan.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:56 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Zo kan je het wel ver door trekken natuurlijk. Prima dat je er aversie tegen hebt hoor, verstandiger dan kans oplopen om verslaafd te raken, maar je kan dat natuurlijk niet namens iedereen zeggen. Mensen die zaterdagavond een betje plaatsen op dezelfde manier als mensen die een wijntje inschenken voor zichzelf en het daarbij laten kunnen gewoon verstandig spelen natuurlijk.
Maar daar reageerde ik ook niet op. Je zei een verstandige speler speelt niet. Ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar aan iemand die zaterdagavond een betje van een paar euro plaatst, daar verdienen ze niks aan.
Ik ga al dagenlang bijzonder inhoudelijk, al zeg ik het zelf, in op vragen. Misschien dat je wat kan lezen.quote:Op woensdag 29 november 2023 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
Je weet dat het huis altijd wint, waarom ga je dan gokken?
Wie weet onder mijn echte accountquote:Op woensdag 29 november 2023 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Succes! Ik zou het wel interessant vinden als je over een jaartje ofzo nog eens laat weten hoe het dan is.
Helemaal goed, super leuk dat je meedeed, bedankt voor je inzet hier en al de beantwoorde vragenquote:Op woensdag 29 november 2023 09:22 schreef VraagWatJeWil het volgende:
@:Bosbeetle
Denk dat ik er sowieso maar een eind aan ga breien gezien de laatste paar reacties.
Bedankt voor jullie belangstelling en goede vragenleuk om wat informatie te mogen geven. Wie weet dat iemand dit topic doorleest en het hem/haar net een steuntje in de rug geeft om ook hulp te zoeken
FC knuddequote:
in the long run wel, maar dat is juisttde truc hequote:Op woensdag 29 november 2023 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
Je weet dat het huis altijd wint, waarom ga je dan gokken?
Ik vermoed dezelfde als die van jouquote:
Goed bezig ouwe reus.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:02 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Ik vermoed dezelfde als die van jou
Ging me er meer over dat als Unibef echt alleen geld zou willen ontvangen van "verstandige spelers" dat ze dan de toko wel kunnen sluiten.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:12 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Maar daar reageerde ik ook niet op. Je zei een verstandige speler speelt niet. Ben ik het niet helemaal mee eens.
Tenzij je van jezelf weet dat je gevoelig bent ervoor uiteraard.
Dat klopt zeker. Is ook niet dat ik nu enorm rancuneus ben richting bookies enzo. Je kan alleen maar naar jezelf kijkenquote:Op woensdag 29 november 2023 14:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ging me er meer over dat als Unibef echt alleen geld zou willen ontvangen van "verstandige spelers" dat ze dan de toko wel kunnen sluiten.
Wil wel even kwijt dat ik dat een goede instelling vind.quote:Op woensdag 29 november 2023 14:13 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Is ook niet dat ik nu enorm rancuneus ben richting bookies enzo. Je kan alleen maar naar jezelf kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |