Zeer zeker.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik denk dat er problemen zouden kunnen ontstaan als Wilders daardoor gedwongen wordt het afdwingen van de kadaverdiscipline los te laten. Want mensen hebben nu eenmaal ego's. En Wilders kan ze nog zo goed gescreend hebben op absolute loyaliteit, situaties kunnen veranderen.
We zullen het gaan zien.
Die fractie lazert helemaal in elkaar zonder Wilders, dat is inherent aan een populistische eenmans-tegenpartij.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik denk dat er problemen zouden kunnen ontstaan als Wilders daardoor gedwongen wordt het afdwingen van de kadaverdiscipline los te laten. Want mensen hebben nu eenmaal ego's. En Wilders kan ze nog zo goed gescreend hebben op absolute loyaliteit, situaties kunnen veranderen.
We zullen het gaan zien.
Dat zeggen VVD-stemmers die tactisch dachten te doen door op de PVV te stemmen. Maar er zijn ook VVD stemmers die dat niet hebben gedaan.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er moet bijgestuurd worden. Door de extreme standpunten van de PVV en de gulden middenweg zouden ze wel eens iets voor elkaar kunnen krijgen imho.
Zijn ze ookquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zet ze maar weer weg als onnozelen.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Zijn ze ook
PVV stemmers zijn oliedom.
Nee. Ze maken de boel alleen maar erger met afbraak en sabotage beleid.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er moet bijgestuurd worden. Door de extreme standpunten van de PVV en de gulden middenweg van de coalitie politiek zouden ze wel eens iets voor elkaar kunnen krijgen imho.
SOW KOEKOEKquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Zijn ze ook
En de VVD stemmer wil meedoen met de PVV.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wacht eventjes: De PVV stemmer wil toch dat de VVD meedoet in een kabinet? Dan lijkt me niet dat ze zo ontevreden zijn geweest.
Kan het nog veel erger ja?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee. Ze maken de boel alleen maar erger met afbraak en sabotage beleid.
Dat is een heel leuk dilemma voor hem. Zij achterban wil hem tenslotte in het Torentje. Hij zal het echt zo moeten spelen dat het gaat lijken alsof hij buitenspel wordt gezet door de gevestigde partijen wil hij weg kunnen komen met teruggave van de formatieopdracht. Maar ja, de VVD heeft gedoogsteun uitgesproken. En de NSC en BBB willen wel, en bovendien: die twee voor "gevestigde orde" uitmaken? Ik weet niet of hij daarmee weg kan komen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:27 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Die fractie lazert helemaal in elkaar zonder Wilders, dat is inherent aan een populistische eenmans-tegenpartij.
Wilders weet dat ook, die zal dus niet écht premier willen worden, of hij moet zo dronken worden van de gedachte de macht te kunnen grijpen, dat hij misschien zo dom is het doen.
Dan hadden ze moeten stemmen op de PVV. Je stem is maar één keer geldig.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:30 schreef Gia het volgende:
[..]
En de VVD stemmer wil meedoen met de PVV.
Inderdaad met de VVD (Volk Val Dood) aan het roer de laatste 13 jaar kan ik toch echt wel zeggen dat bijna alles wel gesloopt is.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kan het nog veel erger ja?
Hel.
Nee ! Zo moet je ze niet benaderen ! Is ook niet waar.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Zijn ze ook
Ik denk dat Wilders veel liever de tweede partij was geworden, waarna hij zich weer in de gedoogrol kon wurmen. Dat beviel hem de vorige keer prima. Het kabinet moest naar hem luisteren en hij kon ongehinderd blijven schreeuwen in de Tweede Kamer.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is een heel leuk dilemma voor hem. Zij achterban wil hem tenslotte in het Torentje. Hij zal het echt zo moeten spelen dat het gaat lijken alsof hij buitenspel wordt gezet door de gevestigde partijen wil hij weg kunnen komen met teruggave van de formatieopdracht. Maar ja, de VVD heeft gedoogsteun uitgesproken. En de NSC en BBB voor "gevestigde orde" uitmaken? Ik weet niet of hij daarmee weg kan komen.
En/of gewoon niet zo goed op de hoogte.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
Je kan wel gerust stellen dat een stem op de PVV een domme keuze is. Dom of een teken van sterk egoïsme.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders veel liever de tweede partij was geworden, waarna hij zich weer in de gedoogrol kon wurmen. Dat beviel hem de vorige keer prima. Het kabinet moest naar hem luisteren en hij kon ongehinderd blijven schreeuwen in de Tweede Kamer.
Gerd Leers heeft er nog steeds nachtmerries van.
Zo'n beetje zoals na de dood van Pim Fortuyn?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Je ziet vaker dat als de onbetwiste leider van een fractie afzwaait, er een stammenstrijd ontstaat. Een paar veteranen die zich gepasseerd voelen met in de mix nog een handjevol mondige backbenchers en je hebt een explosieve cocktail.
Misschien hebben de progressieve partijen ook niet voldoende ingespeeld op de behoefte van groepen die het nu relatief moeilijk hebben. Focus niet sterk genoeg gericht op betaalbare woonlasten (inclusief energie).quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nog denken dat alleen tokkies op PVV stemmen.
Zou het misschien kunnen dat de leerkracht die weer een tandje harder moet lopen voor weer een kind met een taalachterstand. De politie-agent die de mouwen nog even extra moet opstropen voor de culturele aanpassingsproblemen. Een ambulancebroeder die steeds regelmatiger met culturele agressie te maken krijgt. De zorgmedewerker die weer een tandje bij moet schakelen voor zowel de geestelijke problematiek als de extra gezondheidsproblemen. De startende mbo'er of hbo'er die weer een huis naar een statushouder ziet gaan. Denk je niet dat die stiekem in het hokje ook PVV stemmen?
Sterker nog waarschijnlijk hebben jou vader en moeder ook op de PVV gestemd.
Rightfully so, dat men hier niet openlijk voor uitkomt heeft meer te maken met het taboo dat er nog altijd heerst rond de PVV.
Zoiets ja. Machtsgeile, incompetente idioten in het kabinet en een fractie die rollend over straat gaat.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:37 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zo'n beetje zoals na de dood van Pim Fortuyn?
Kan, maar dan is het nog gewoon een domme keus.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En/of gewoon niet zo goed op de hoogte.
daar heb ik geen actief geheugen meer aan , sorry , o nee dat was de VVDquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kan, maar dan is het nog gewoon een domme keus.
Als je goed door hebt hoe de partij in elkaar steekt en je gaat na hoe onbeschoft Wilders zich heeft gedragen al die jaren, dan is die keuze niet dom meer, maar kun je daar andere dingen opplakken.
Ik word er een beetje moe van, dat met fluwelen handschoenen benaderen van de kiezer op de populistische partijen...quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:34 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nee ! Zo moet je ze niet benaderen ! Is ook niet waar.
Je kan wel gerust stellen dat een stem op de PVV een domme keuze is. Dom of een teken van sterk egoïsme.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van, dat met fluwelen handschoenen benaderen van de kiezer op de populistische partijen...
Consequent vanuit de onderbuik op de ene na de andere idioot stemmen, veelal volledig tegen de eigen belangen in. Weggegooide stemmen zijn het, zó bleef VVD ook de grootste jarenlang.
Ik wens Wilders veel succes met de macht, het wordt helemaal niks. En daarna lach ik de PVV kiezer nog harder uit.
Waarom zou je de PVV kiezer nu uitlachen dan? Ze zijn de grootste.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van, dat met fluwelen handschoenen benaderen van de kiezer op de populistische partijen...
Consequent vanuit de onderbuik op de ene na de andere idioot stemmen, veelal volledig tegen de eigen belangen in. Weggegooide stemmen zijn het, zó bleef VVD ook de grootste jarenlang.
Ik wens Wilders veel succes met de macht, het wordt helemaal niks. En daarna lach ik de PVV kiezer nog harder uit.
Ze zijn de grootste wat precies?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zou je de PVV kiezer nu uitlachen dan? Ze zijn de grootste.
Dit weet je dus niet. Met 2,7 miljoen stemmen op de PVV zijn er een hoop silent voices. Het is niet voor niks dat praatprogramma's nauwelijks mensen kunnen vinden die PVV openlijk hebben gestemd buiten de incidentele limburger.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:38 schreef core2duo het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben niet op de PVV gestemd
Wat straks over 4 jaarquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Omdat ze zich zelf keihard in hun eigen voet geschoten hebben.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zou je de PVV kiezer nu uitlachen dan? Ze zijn de grootste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |