Precies, geen huis geven, maar een kamer. En dan kunnen ze onderaan de wachtlijst voor sociale huur.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
5 jaar geen recht hebben op vangnet.
Dus geen uitkering en zo
3 keer strik out
max 5 jaar een verblijf en dan opnieuw kijken
Geen geld geven maar in bonnen.
En bij vluchteling mag in het eerste veilige land aangevraagd worden.
Bij niet vluchteling (gelukzoekers) altijd in land van herkomst ( zoals dat nu ook is )
Taal spreken binnen 1 jaar van land waar je in bevind.
Net als met iemand over laten komen ( gezin , partner) , hoe kan dat , iemand die hier in NL een vrouw of man wil over laten komen vanuit een ander land , moet aan veel eisen voldoen.
Minimaal 1990 euro bruto inkomen hebben.
VAST contract kunnen tonen die minimaal nog een jaar geldig is.
Hoe kan zo gelukzoeker dan vrouw en kinderen laten over komen als ze een uitkering hebben?
Om maar even iets aan te geven waar het gewoon fout gaat.
Op het moment dat ze een verblijf hebben moeten ze het zelfde behandelt worden als een NLer.
Dat word echt niet gedaan.
Gewoon even balletjes kweken en die lui vertellen dat ze zelf debiel zijn. Sowieso, wie uit welk land heeft überhaupt het (morele) recht om te spreken over wat (een goeddeel van) Nederland denkt dat voor haarzelf goed is?quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik mag me als internationaal werknemer overal gaan excuseren en me er van distantiëren. PVV-stemmers hebben werkelijk geen idee hoe schadelijk ze zijn.
Helemaal waar, al lopen er bij NSC nog wat capabele figuren rond met bestuurlijke ervaring. Zo'n Eddy van Hijum was bijvoorbeeld jarenlang gedeputeerde in Overijssel.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:56 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En als ze een coalitie vormen zitten daar waarschijnlijk NSC en BBB bij, die ook pas recent opgericht zijn. Garantie voor stabiliteit is er ook daar niet.
Scriptschrijvers kunnen alvast beginnen met het schrijven van hun tragikomedie over 'de puinhopen van 1 jaar Wilders aan de macht' of iets dergelijke.
Jij noemt vooral sancties, het moet stenger. Helder.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
5 jaar geen recht hebben op vangnet.
Dus geen uitkering en zo
3 keer strik out
max 5 jaar een verblijf en dan opnieuw kijken
Geen geld geven maar in bonnen.
En bij vluchteling mag in het eerste veilige land aangevraagd worden.
Bij niet vluchteling (gelukzoekers) altijd in land van herkomst ( zoals dat nu ook is )
Taal spreken binnen 1 jaar van land waar je in bevind.
Net als met iemand over laten komen ( gezin , partner) , hoe kan dat , iemand die hier in NL een vrouw of man wil over laten komen vanuit een ander land , moet aan veel eisen voldoen.
Minimaal 1990 euro bruto inkomen hebben.
VAST contract kunnen tonen die minimaal nog een jaar geldig is.
Hoe kan zo gelukzoeker dan vrouw en kinderen laten over komen als ze een uitkering hebben?
Om maar even iets aan te geven waar het gewoon fout gaat.
Op het moment dat ze een verblijf hebben moeten ze het zelfde behandelt worden als een NLer.
Dat word echt niet gedaan.
Allemaal onrealistische doemscenario's en bangmakerij.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:57 schreef Scjvb het volgende:
Europakenner: “Ook radicale partijen botsen op de grenzen van wat praktisch mogelijk is”
[..]
Niet het gedachtegoed van Wilders in z'n geheel slaat als een tang op 'n varken, maar dit laatste lijkt een redelijke tot vrij aannemelijke aanname.
Wat een ontzettende onzinquote:Op zaterdag 25 november 2023 15:58 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik mag me als internationaal werknemer overal gaan excuseren en me er van distantiëren. PVV-stemmers hebben werkelijk geen idee hoe schadelijk ze zijn.
Nou, laat dat nu net iets zijn waarmee deze man ergens best een punt heeft.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:00 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Vertel me dat je geen wil hebt om migratie te stoppen.
quote:Niet het gedachtegoed van Wilders in z'n geheel slaat als een tang op 'n varken, maar..
Een minister heeft volgens mij vooral politiek de leiding en neemt vanuit zijn politieke kleur beslissingen over het beleid. Het is niet dat hij leidinggevende is over een paar duizend man. Dat is belegd bij een SG en zijn DG’s.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helemaal waar, al lopen er bij NSC nog wat capabele figuren rond met bestuurlijke ervaring. Zo'n Eddy van Hijum was bijvoorbeeld jarenlang gedeputeerde in Overijssel.
BBB is natuurlijk een grote grap. Henk Vermeer - de nr 4, die naar eigen zeggen te porren is voor een ministerspost - ken ik persoonlijk. Aardige vent, erg gedreven en niet dom. Maar ik acht hem niet in staat om leiding te geven aan een ministerie.
Dat is ook niet iets wat je aan zomaar iedereen over kunt laten. Ik heb bijvoorbeeld wat verstand in m'n kop, maar ik ben niet gekwalificeerd om minister te worden.
De veilige landen moeten gewoon uitgesloten worden van toestreding tot europa tot alles rond is.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Jij noemt vooral sancties, het moet stenger. Helder.
Maar welke nieuwe en snellere procedure regelt het uitzoeken in onderscheid tussen gelukszoeker en asielzoeker?
Dat was de vraag namelijk.
Nog denken dat alleen tokkies op PVV stemmen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:01 schreef core2duo het volgende:
[..]
Hier scoort Nederland internationaal geen punten mee. Ik ken niemand die PVV heeft gestemd en toch zijn ze de grootste. Hebben ze wel goed geteld? Alle gekheid op een stokje, ook qua stemgedrag is sprake van twee gescheiden werelden 🎉
IND heeft personeelstekort, al jaren.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:08 schreef RAVW het volgende:
[..]
De veilige landen moeten gewoon uitgesloten worden van toestreding tot europa tot alles rond is.
Asiel ( dus landen waar oorlog is word toegelaten tot de Asiel opvang.
Kan je niet aantonen dat je uit een oorlogs gebied komt , dan is het de standaard dingen doen die er voor staan om hier te komen.
En is dat niet gedaan, 10 jaar visum aanvraag blokkeren daarna mogen ze wel een nieuwe poging doen.
Veel mensen die nu bij ter Apel zitten komen niet uit oorlogs gebieden , dus kunnen makkelijk weer terug
IN NL ja ... maar Verblijf aanvraagt om hier te komen wonen gaat niet in NL maar in land van herkomstquote:Op zaterdag 25 november 2023 16:10 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
IND heeft personeelstekort, al jaren.
Wegbezuinigd door rechts.
Een typisch nederlandse, lompe en arrogante houding die je hier tentoonspreid. Bedenk even dat ik te maken heb met werkvisa en bovendien ben ik op zulke momenten te gast. Ik ben als oa olie-arbeider en zeevaartofficier geenszins op mijn mond gevallen, maar een grote bek opzetten bij een immigratiemarshall op een luchthaven is niet verstandig.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Gewoon even balletjes kweken en die lui vertellen dat ze zelf debiel zijn. Sowieso, wie uit welk land heeft überhaupt het (morele) recht om te spreken over wat (een goeddeel van) Nederland denkt dat voor haarzelf goed is?
Die bui zie ik ook al hangen. En als Wilders -die zegt anti-regentesk te zijn- vanuit het torentje zijn fractie gaat proberen te runnen zie ik de pleuris daardoor echt wel uitbreken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
En mocht Wilders premier worden, wie gaat dan de PVV-fractie leiden en bij elkaar houden?
Uiteraard. Veroorzaak zelf een probleem, en ga dan wijzen naar dat probleem en roepen dat alleen jij het kunt oplossen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:10 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
IND heeft personeelstekort, al jaren.
Wegbezuinigd door rechts.
Je wordt geacht beslissingen te nemen en drukt een zware stempel op jouw ministerie. Niet recentelijk meegekregen welke rol Henk Kamp speelde bij de toeslagenaffaire?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een minister heeft volgens mij vooral politiek de leiding en neemt vanuit zijn politieke kleur beslissingen over het beleid. Het is niet dat hij leidinggevende is over een paar duizend man. Dat is belegd bij een SG en zijn DG’s.
Wilders heeft Omtzigt nodig. Omtzigt heeft Wilders niet nodig.quote:Op zaterdag 25 november 2023 14:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omgekeerd zie ik Wilders Omzigt ook wel gaan testen. Zeker in een minderheidskabinet. En omdat Wilders slachtofferschap heeft geperfectioneerd krijgt Omzigt de stront over zich heen als hij de stekker uit zo'n coalitie trekt. Kijk maar hoe de PVV achterban op de VVD actie reageert.
Jij wordt ingehuurd voor je kennis en kunde niet om je politieke voorkeur. Maak je maar niet zo druk, Nederland is een onbelangrijk stipje op de kaart.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Een typisch nederlandse, lompe en arrogante houding die je hier tentoonspreid. Bedenk even dat ik te maken heb met werkvisa en bovendien ben ik op zulke momenten te gast. Ik ben als oa olie-arbeider en zeevaartofficier geenszins op mijn mond gevallen, maar een grote bek opzetten bij een immigratiemarshall op een luchthaven is niet verstandig.
Genoeg filmpjes gezien van zelfs moslims en andere allochtonen die PVV hebben gestemd.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nog denken dat alleen tokkies op PVV stemmen.
Zou het misschien kunnen dat de leerkracht die weer een tandje harder moet lopen voor weer een kind met een taalachterstand. De politie-agent die de mouwen nog even extra moet opstropen voor de culturele aanpassingsproblemen. Een ambulancebroeder die steeds regelmatiger met culturele agressie te maken krijgt. De zorgmedewerker die weer een tandje bij moet schakelen voor zowel de geestelijke problematiek als de extra gezondheidsproblemen. De startende mbo'er of hbo'er die weer een huis naar een statushouder ziet gaan. Denk je niet dat die stiekem in het hokje ook PVV stemmen?
Sterker nog waarschijnlijk hebben jou vader en moeder ook op de PVV gestemd.
Rightfully so, dat men hier niet openlijk voor uitkomt heeft meer te maken met het taboo dat er nog altijd heerst rond de PVV.
Dat is dan ook niet de bedoeling, dualisme enzo. De fractie behoort los te opereren van de bewindslieden. En natuurlijk is er in de praktijk contact, maar je kunt vanuit vak K niet een fractie aansturen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die bui zie ik ook al hangen. En als Wilders -die zegt anti-regentesk te zijn- vanuit het torentje zijn fractie gaat proberen te runnen zie ik de pleuris daardoor echt wel uitbreken.
Wacht eventjes: De PVV stemmer wil toch dat de VVD meedoet in een kabinet? Dan lijkt me niet dat ze zo ontevreden zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:16 schreef KoningWouter het volgende:
Het zegt vooral een ding: Er zijn een hoop mensen ontevreden met de afgelopen jaren Rutte.
En terecht. Het huidige asielbeleid straalt door naar allochtonen die hier al generaties lang wonen. Die worden daar onterecht voor op aangekeken.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Genoeg filmpjes gezien van zelfs moslims en andere allochtonen die PVV hebben gestemd.
Het zegt vooral een ding: Er zijn een hoop mensen ontevreden met de afgelopen jaren Rutte.
Nee joh, hij heeft 0 punten. We beschikken over alle nodige middelen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:07 schreef Scjvb het volgende:
Nou, laat dat nu net iets zijn waarmee deze man ergens best een punt heeft.
Ik vertegenwoordig ook mijn land. Ik wil ook wel 'ns gaan stappen. Het gaat verder dan expertise.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij wordt ingehuurd voor je kennis en kunde niet om je politieke voorkeur. Maak je maar niet zo druk, Nederland is een onbelangrijk stipje op de kaart.
Rutte deed niet mee aan de verkiezingen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Genoeg filmpjes gezien van zelfs moslims en andere allochtonen die PVV hebben gestemd.
Vertel mij nou eerst maar eens uit welke landen de betreffende personen komen. En een immigratiemarshall die jou aan de tand gaat voelen over Wilders omdat ie de Nederlandse grenzen wil gaan honoreren?quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:13 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Een typisch nederlandse, lompe en arrogante houding die je hier tentoonspreid. Bedenk even dat ik te maken heb met werkvisa en bovendien ben ik op zulke momenten te gast. Ik ben als oa olie-arbeider en zeevaartofficier geenszins op mijn mond gevallen, maar een grote bek opzetten bij een immigratiemarshall op een luchthaven is niet verstandig.
quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik vertegenwoordig ook mijn land. Ik wil ook wel 'ns gaan stappen. Het gaat verder dan expertise.
Er moet bijgestuurd worden. Door de extreme standpunten van de PVV en de gulden middenweg van de coalitie politiek zouden ze wel eens iets voor elkaar kunnen krijgen imho.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wacht eventjes: De PVV stemmer wil toch dat de VVD meedoet in een kabinet? Dan lijkt me niet dat ze zo ontevreden zijn geweest.
Dat weet ik. Ik denk dat er problemen zouden kunnen ontstaan als Wilders daardoor gedwongen wordt het afdwingen van de kadaverdiscipline los te laten. Want mensen hebben nu eenmaal ego's. En Wilders kan ze nog zo goed gescreend hebben op absolute loyaliteit, situaties kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de bedoeling, dualisme enzo. De fractie behoort los te opereren van de bewindslieden. En natuurlijk is er in de praktijk contact, maar je kunt vanuit vak K niet een fractie aansturen.
Ja zet ze maar weer weg als onnozelen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:22 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Rutte deed niet mee aan de verkiezingen.
Dat moslims en andere allochtonen op PVV hebben gestemd, betekent alleen dat onder die groep logischerwijs evengoed onnozelen aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |