abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 november 2023 @ 12:40:06 #1
3542 Gia
User under construction
pi_211419766
quote:
Exitpoll: PVV met afstand grootste partij, gevolgd door GroenLinks-PvdA

Volgens de eerste exitpoll lijkt de PVV de grootste partij van Nederland te worden. Geert Wilders haalt met de PVV 35 zetels, meldt de exitpoll van Ipsos, die werd uitgevoerd in opdracht van RTL en de NOS. GroenLinks-PvdA komt op 26 zetels volgens de exitpoll, de VVD op 23 en het NSC van Pieter Omtzigt op 20.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-liveblog-rtl-nieuws

Ik wens ons allemaal veel wijsheid de komende weken.

quote:
PVV: 35 (was in 2021 17 zetels)
GroenLinks-PvdA: 26 (was 17)
VVD: 23 (was 34 )
GroenLinks-PvdA: 26 (was 17)
D66: 10 (was 24)
NSC: 20 (was 0)
BBB: 7 (was 1)
CDA: 5 (was 15)
SP: 5 (was 9)
  zaterdag 25 november 2023 @ 12:40:17 #2
3542 Gia
User under construction
pi_211419769
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 12:24 schreef Buitendam het volgende:

De bochten waarin je je moet wringen voor een extreemrechts kabinet

Ja, triest inderdaad. Want de VVD had al veel eerder met de PVV moeten praten. Dat kabinet had er, op basis van de eerdere verkiezingen, al veel eerder moeten zijn. In- en intriest dat Wilders zich in zoveel bochten moet wringen om een kabinet te kunnen vormen.

En ja, ik ben het ermee eens dat in bepaalde functies zichtbare religieuze uitingen niet gewenst zijn en ik ben het eens met een boerkaverbod voor de gehele openbare ruimte. Je mag namelijk ook niet met een bivakmuts op over straat.
pi_211419783
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 12:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Volgens mij idd niet nee. Wel dat deze Turkse mevrouw hem liever onder het gras zou zien verdwijnen en zijn beveiliging zou opheffen als minister van justitie.

Hij heeft overigens wel een motie van wantrouwen ingediend tegen ik meen Rutte III ivm Ollongrens dubbele nationaliteit
Hij wil zelf ook helemaal niet met Dilan:

twitter
  zaterdag 25 november 2023 @ 12:42:25 #4
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211419788
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 12:23 schreef speknek het volgende:

[..]
Voor de wet is het dat, zoek de uitspraak maar op.
Ja, in NL...
Alleen maar om Wilders veroordeeld te krijgen....
:')
  zaterdag 25 november 2023 @ 12:44:57 #6
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211419796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 12:10 schreef Dven het volgende:

[..]
LiNkSe BuLLsHiT!1!!!!

Hij is natuurlijk niet sinds gisteren al aan het trappen op Twitter omdat de VVD niet met hem wil regeren.

Wat een ronduit achterlijke clown ben je toch ook :') :N
Waar kan ik vinden dat Geert moet huilen omdat Dilan niet met hem zou willen regeren dan?

Zoek het even voor ons op, Arie Bulgarie.
  zaterdag 25 november 2023 @ 12:45:59 #7
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_211419808
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 12:28 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Andere partijen en bij tijden via ledenvergadering of congres ophalen hoe bepaalde zaken vallen onder hun leden. De PVV kent geen leden en is in dat opzicht overgeleverd aan Wilders en zijn naasten.
En dat vinden ze al 20 jaar prima, want ze blijven op m stemmen.

Als ik Geert was, zou ik het ook niet wijzigen. Misschien pas als ie er zelf mee wil stoppen.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_211419835
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 12:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Ja, triest inderdaad. Want de VVD had al veel eerder met de PVV moeten praten. Dat kabinet had er, op basis van de eerdere verkiezingen, al veel eerder moeten zijn. In- en intriest dat Wilders zich in zoveel bochten moet wringen om een kabinet te kunnen vormen.

En ja, ik ben het ermee eens dat in bepaalde functies zichtbare religieuze uitingen niet gewenst zijn en ik ben het eens met een boerkaverbod voor de gehele openbare ruimte. Je mag namelijk ook niet met een bivakmuts op over straat.
Moeten? Van wie? De man heeft 38 van de 150 zetels behaald. Enige wat hij mag is het voortouw nemen bij het vormen van een kabinet. Meer niet. Anders MOET Timmermans met 1,5 miljoen stemmen ook per se het kabinet in met harde maatregelen voor het klimaat, of werkt het dan in één keer niet meer zoals de PVV-stemmers de democratie graag zouden willen zien?
Dit, dus.
  zaterdag 25 november 2023 @ 12:52:20 #9
3542 Gia
User under construction
pi_211419888
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 12:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Moeten? Van wie? De man heeft 38 van de 150 zetels behaald. Enige wat hij mag is het voortouw nemen bij het vormen van een kabinet. Meer niet. Anders MOET Timmermans met 1,5 miljoen stemmen ook per se het kabinet in met harde maatregelen voor het klimaat, of werkt het dan in één keer niet meer zoals de PVV-stemmers de democratie graag zouden willen zien?
Ik neem aan dat de verkenner ook met Timmermans gaat praten. Maar volgens mij wil die niet met Wilders in een kabinet. Ik zie ook niet gebeuren dat die 2 tot een gezamenlijk regeerakkoord kunnen komen.

Rutte wilde niet eens met Wilders praten!
  zaterdag 25 november 2023 @ 12:53:35 #10
3542 Gia
User under construction
pi_211419896
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 12:43 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja, in NL...
Alleen maar om Wilders veroordeeld te krijgen....
:')
Ik ben van het Nederlandse ras. :P
pi_211419934
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 12:52 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik neem aan dat de verkenner ook met Timmermans gaat praten. Maar volgens mij wil die niet met Wilders in een kabinet. Ik zie ook niet gebeuren dat die 2 tot een gezamenlijk regeerakkoord kunnen komen.

Rutte wilde niet eens met Wilders praten!
Nee, dat begrijp ik. Dat je in je oppositierol een enorm grote bek hebt over een nepparlement, nepkabinet en neprechters met een sausje van 34 moties van wantrouwen kun je nu niet lopen janken dat iedereen je de aan de kant schuift. Nu is ie de grootste en mag iedereen naar zijn pijpen dansen? Want verwacht je dan?
Dit, dus.
pi_211419967
twitter

Prima column van Zihni.
pi_211419979
Zetels in de OP even updaten?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_211419989
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 12:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee, dat begrijp ik. Dat je in je oppositierol een enorm grote bek hebt over een nepparlement, nepkabinet en neprechters met een sausje van 34 moties van wantrouwen kun je nu niet lopen janken dat iedereen je de aan de kant schuift. Nu is ie de grootste en mag iedereen naar zijn pijpen dansen? Want verwacht je dan?
Er hoeft niet naar zijn pijpen te worden gedanst. Maar je mag toch verwachten dat er door de partijen naar de verkiezingsuitslag en het achterliggende sentiment wordt gekeken.
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:09:13 #15
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211420018
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 12:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nu is ie de grootste en mag iedereen naar zijn pijpen dansen?
:') :') :')

Echt
pi_211420019
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:04 schreef Highraven het volgende:

[..]
Er hoeft niet naar zijn pijpen te worden gedanst. Maar je mag toch verwachten dat er door de partijen naar de verkiezingsuitslag en het achterliggende sentiment wordt gekeken.
Als ze enig fatsoen in hun donder hebben luisteren ze rustig naar wat die extreemrechtse club te melden heeft om daarna te bedanken voor de eer. Ze hebben 38 zetels hè? Niet 76 of meer dus zíj zijn afhankelijk. En afhankelijk zijn van anderen had je aan moeten denken voordat je de grootste werd.
Dit, dus.
pi_211420022
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 09:36 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
En tegen maatregelen zijn die klimaatverandering tegengaan terwijl op termijn die klimaatverandering voor grote migratie stromen gaat zorgen.

Tegen maatregelen zijn die enigzins proberen de situatie in ontwikkelingslanden te verbeteren zodat mensen daar misschien willen blijven ipv migreren.
Tja, ik zou er rekening mee proberen te houden dat niet in daadwerkelijk denkt dat heel Spanje of Griekenland hier binnen tien of twintig zal zitten.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:02 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]

Prima column van Zihni.
Het is inderdaad prima geschreven, vooral dit:
quote:
'Columnist Zihni Özdil heeft het gehad met de hypocrisie van blanke rijke progressieven die neerkijken op praktisch opgeleiden en die ‘knuffelallochtonen’ inzetten voor eigen gewin. ‘Als je de winst van Wilders nu nog niet begrijpt, komt het niet meer goed met je.’
En dat is natuurlijk ook de realiteit. Maar dit is al langer een enorm probleem bij Links, als men wint is het een bevestiging van hoe goed en verheven men eigenlijk is, verliest men is het een bevestiging van hoe dom, bekrompen en racistisch de mensen zijn die de vermeende genialiteit en verhevenheid van Links niet zien. Het is een ziekelijk narcistisch wereldbeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:13:46 #18
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_211420053
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, ik zou er rekening mee proberen te houden dat niet in daadwerkelijk denkt dat heel Spanje of Griekenland hier binnen tien of twintig zal zitten.
[..]
Het is inderdaad prima geschreven, vooral dit:
[..]
En dat is natuurlijk ook de realiteit. Maar dit is al langer een enorm probleem bij Links, als men wint is het een bevestiging van hoe goed en verheven men eigenlijk is, verliest men is het een bevestiging van hoe dom, bekrompen en racistisch de mensen zijn die de vermeende genialiteit en verhevenheid van Links niet zien. Het is een ziekelijk narcistisch wereldbeeld.
Heerlijk hoe jij links als één uniforme entiteit kan wegzetten. :')

Iets meer nuance zou je sieren.
pi_211420064
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:09 schreef Mubassie het volgende:

[..]
:') :') :')

Echt
Vertel.
Dit, dus.
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:19:55 #20
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211420086
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:15 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Vertel.
Wie mogen er allemaal naar zijn pijpen dansen? Waar wordt dat beweerd? :O
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2023 @ 13:20:08 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_211420088
Ah, de PVV is nog steeds niet dichter bij een kabinet met de VVD zo te lezen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_211420112
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:20 schreef Ulx het volgende:
We zijn de loop van een zaterdag verder inderdaad.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Best pilot in history
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:27:52 #23
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_211420128
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Als ze enig fatsoen in hun donder hebben luisteren ze rustig naar wat die extreemrechtse club te melden heeft om daarna te bedanken voor de eer. Ze hebben 38 zetels hè? Niet 76 of meer dus zíj zijn afhankelijk. En afhankelijk zijn van anderen had je aan moeten denken voordat je de grootste werd.
Aha, zoals de VVD, die op het laatste moment de deur dichtflikkert _O-

Wel mooi dat Wilders overwinning weer eens duidelijk maakt hoe het werkt hier. Linkse honden vinden alles best, zolang je maar met ze meehuilt.
Lange tijd niet zo genoten als d'r laatste dagen met die sneuneuzen die een zingende erehaag voor allochtonen meent te moeten opzetten, een uurtje om te grienen bij de NPO, of posters op scholen om samen te komen om de grote boze Geert te duiden _O-
37 zetels maken nog geen naziregime, er is ook nog zoiets als een grondwet en 39 andere benodigde zetels...
Fuckin drama queens maar ja, dat was al wel bekend. De enige vraag is of het M, V, of X queens zijn tegenwoordig :N

[ Bericht 12% gewijzigd door matthijst op 25-11-2023 13:32:58 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_211420140
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211420191
quote:
[ twitter ]

Prima column van Zihni.
Het artikel is op zich niet slecht, de nuance die wel mist is dat dit allemaal VVD beleid was:

quote:
De sociaal-democraten gingen er keihard in. Met wisselende (gedoog)steun van onder andere GroenLinks en D66. Sociale werkplaatsen werden gesloten. Bejaardenhuizen werden gesloten. De pensioenleeftijd ging omhoog. Voor hoger onderwijs moest je je voortaan diep in de schulden steken. De verhuurdersheffing werd ingevoerd, de enige boete op sociale huurwoningen in de hele wereld. Er kwam een ‘kostendelersnorm’ – neoliberaal jargon voor het uit elkaar rukken van arme gezinnen. De algoritmegedreven postmoderne razzia van de staat op onschuldige toeslagenouders werd keihard opgeschaald.
De VVD en CDA gingen er keihard in, weliswaar (tot op zekere hoogte) gesteund door de linkse partijen. Het blijft voor mij een raadsel waarom andere partijen consequent de Zwarte Piet toegeschreven voor beleid van de partij die de afgelopen 13 jaar de grootste was. Dat neemt niet weg dat ik totaal niet verrast ben over de winst van de PVV.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2023 13:35:21 ]
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:37:12 #26
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_211420211
Ze werkt bij de FNV schijnbaar :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_211420216
quote:
Denk dat dit alleen gaat gebeuren, als de VVD Yesildinges op een zijspoor zet.

Wat mij betreft mogen er nieuwe verkiezingen komen, met een hopelijk nog veel grotere aardverschuiving dan nu al het geval was. En een situatie waarbij PVV de VVD helemaal niet nodig gaat hebben om te kunnen regeren...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_211420231
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 12:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
En hoe botst dat met elkaar?
Hoe bedoel je? De PVV-stemmers hebben toch geen gelovige als hun leider gekozen? Toch krijgen die PVV-stemmers waarschijnlijk een premier die veel meer doet voor gelovigen. Want Wilders moet heel veel water bij de wijn doen, als hij zelf premier wil worden.
pi_211420234
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:27 schreef matthijst het volgende:

[..]
Aha, zoals de VVD, die op het laatste moment de deur dichtflikkert _O-

Wel mooi dat Wilders overwinning weer eens duidelijk maakt hoe het werkt hier. Linkse honden vinden alles best, zolang je maar met ze meehuilt.
Lange tijd niet zo genoten als d'r laatste dagen met die sneuneuzen die een zingende erehaag voor allochtonen meent te moeten opzetten, een uurtje om te grienen bij de NPO, of posters op scholen om samen te komen om de grote boze Geert te duiden _O-
37 zetels maken nog geen naziregime, er is ook nog zoiets als een grondwet en 39 andere benodigde zetels...
Fuckin drama queens maar ja, dat was al wel bekend. De enige vraag is of het M, V, of X queens zijn tegenwoordig :N
Wilders maakt vrij weinig duidelijk :D Enige is dat ie nu tegen de lamp loopt met het formeren. Althans als de VVD en Omtzigt zo fatsoenlijk zijn om de grondwet wél te respecteren dan kun je tegen deze hoogblonde clown zeggen dat ie het dak op kan met zijn Nepparlement, neprechters en kopvoddentax. Lekker blijven schelden in de oppositie. Nu niet de afhankelijke bitch gaan uithangen, had je eerder aan moeten denken.
Dit, dus.
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:39:58 #30
3542 Gia
User under construction
pi_211420235
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Mooie is dat de andere grotere partijen liever met Wilders in zee gaan, dan met Timmermans. Misschien kiezen uit 2 kwaden.
pi_211420241
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:37 schreef matthijst het volgende:
De hele "partijtop" van de LP is ook ambtenaar.
Best pilot in history
pi_211420256
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:39 schreef Gia het volgende:

[..]
Mooie is dat de andere grotere partijen liever met Wilders in zee gaan, dan met Timmermans. Misschien kiezen uit 2 kwaden.
Of 1 democratische partij met leden die bijvoorbeeld de lijsttrekker en het bestuur kiezen versus een eenmansbeweging met een Grote Leider die je eruit kenkert zodra je niet doet wat hij zegt. Vrij groot verschil in een democratie.
Dit, dus.
pi_211420265
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:37 schreef matthijst het volgende:
Het is het schoolvoorbeeld van een hoogopgeleide yup anno 2023. En niemand zal het verder verbazen dat dit het ideologische klimaat is bij een activistische organisatie als de FNV, want velen daar zullen zo zijn als deze vrouw.
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:44:19 #34
3542 Gia
User under construction
pi_211420276
quote:
Nog steeds niet. De verkiezingen waren afgelopen woensdag!
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:45:39 #35
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211420291
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is het schoolvoorbeeld van een hoogopgeleide yup anno 2023. En niemand zal het verder verbazen dat dit het ideologische klimaat is bij een activistische organisatie als de FNV, want velen daar zullen zo zijn als deze vrouw.
De FNV was donderdag en vrijdag ook niet bereikbaar, schijnbaar flinke waterschade in hun kantoorpand vanwege al die traantjes.
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:49:14 #36
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211420324
quote:
Die Slettenhaar zie ik nog wel in het kabinet komen.
Goede spreker.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:50:33 #37
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_211420335
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:45 schreef Mubassie het volgende:

[..]
De FNV was donderdag en vrijdag ook niet bereikbaar, schijnbaar flinke waterschade in hun kantoorpand vanwege al die traantjes.
Ach vakbonden zijn al bijna dood.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_211420342
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die Slettenhaar zie ik nog wel in het kabinet komen.
Goede spreker.
Oliedomme roeptoeteraar is het, net als de rest van zijn Klassiek Liberale makkers
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:52:26 #39
3542 Gia
User under construction
pi_211420350
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Wilders maakt vrij weinig duidelijk :D Enige is dat ie nu tegen de lamp loopt met het formeren. Althans als de VVD en Omtzigt zo fatsoenlijk zijn om de grondwet wél te respecteren dan kun je tegen deze hoogblonde clown zeggen dat ie het dak op kan met zijn Nepparlement, neprechters en kopvoddentax. Lekker blijven schelden in de oppositie. Nu niet de afhankelijke bitch gaan uithangen, had je eerder aan moeten denken.
Het zuur druipt eraf! :D
pi_211420353
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:51 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Oliedomme roeptoeteraar is het, net als de rest van zijn Klassiek Liberale makkers
Precies. Het geeft ook precies nergens antwoord op.
Dit, dus.
pi_211420364
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:52 schreef Gia het volgende:

[..]
Het zuur druipt eraf! :D
Dat zul je vast vinden, maar ga er anders eens inhoudelijk op in? Als je 20 jaar lang niet verder komt dan moties van wantrouwen en de zaak nep noemen sta je nu toch heel erg logisch met je rug tegen de muur?
Dit, dus.
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2023 @ 13:56:57 #42
3928 Ulx
pi_211420389
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat zul je vast vinden, maar ga er anders eens inhoudelijk op in? Als je 20 jaar lang niet verder komt dan moties van wantrouwen en de zaak nep noemen sta je nu toch heel erg logisch met je rug tegen de muur?
De hond heeft eindelijk de auto te pakken.

En nu?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:57:41 #43
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211420397
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:27 schreef matthijst het volgende:
Fuckin drama queens maar ja, dat was al wel bekend. De enige vraag is of het M, V, of X queens zijn tegenwoordig
Het is nog geen naziregime nee.
Maar kwestie van tijd voordat Wilders allerlei pogingen doet om de rechtstaat af te breken en het volk verder probeert op te hitsen en radicaler te maken. Trump 2.0

Die man is een wolf in schaapskleren, het is tiest dat mensen dat niet inzien. Waarschijnlijk ook heel veel werkende armen en mensen in uitkeringen die op hem gestemd hebben, en die worden nu 3x zo hard genaaid dan onder de VVD.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zaterdag 25 november 2023 @ 13:59:09 #44
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211420422
quote:
zelfgenoegzaam zielige roomblanke rollende r-meisjes ... dit moet @BansheeBoy zijn jongens _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 25 november 2023 @ 13:59:15 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211420424
Ik ben blij dat ik alles een beetje op de rit heb, in vergelijking met 5-7 jaar terug.

Dit gaan hele zware tijden worden voor veel mensen als nu een knetterrechts kabinet aan de macht komt.
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2023 @ 14:02:03 #46
3928 Ulx
pi_211420464
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het is nog geen naziregime nee.
Maar kwestie van tijd voordat Wilders allerlei pogingen doet om de rechtstaat af te breken en het volk verder probeert op te hitsen en radicaler te maken. Trump 2.0

Die man is een wolf in schaapskleren, het is tiest dat mensen dat niet inzien. Waarschijnlijk ook heel veel werkende armen en mensen in uitkeringen die op hem gestemd hebben, en die worden nu 3x zo hard genaaid dan onder de VVD.
Maakt ze weinig uit. Het is voor veel mensen belangrijker anderen een hak te kunnen zetten.

Bovendien breekt Wilders Ter Apel gewoon nog wat verder af, zodat het helemaal misgaat en vluchtelingen overal opduiken. En dan gaat hij lopen roeptoeteren dat er overal vluchtelingen te zien zijn en dat alleen hij het kan oplossen. Waarop die lui in paniek weer op hem gaan stemmen.

Die kun je zien aankomen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 november 2023 @ 14:04:10 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211420499
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:02 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maakt ze weinig uit. Het is voor veel mensen belangrijker anderen een hak te kunnen zetten.

Bovendien breekt Wilders Ter Apel gewoon nog wat verder af, zodat het helemaal misgaat en vluchtelingen overal opduiken. En dan gaat hij lopen roeptoeteren dat er overal vluchtelingen te zien zijn en dat alleen hij het kan oplossen. Waarop die lui in paniek weer op hem gaan stemmen.

Die kun je zien aankomen.
Zullen we eerst even gewoon de formatie af wachten? Wilders heeft geen absolute meerderheid, en er gaat sowieso een Omtzigt zijn die hem heel erg aan z'n milde woorden gaat houden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211420534
Wat een hoop doemdenkers voor een act. Als er geregeerd gaat worden wordt het gewoon veel van hetzelfde. Hooguit wat speerpunten die meer aandacht krijgen maar de extreme standpunten zijn nooit uit te voeren zonder de coalitie te laten klappen. Als die standpunten al een grondwettelijk kader hebben teminste want veel van die act is gebaseerd op niet uitvoerbare standpunten.
pi_211420542
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zullen we eerst even gewoon de formatie af wachten? Wilders heeft geen absolute meerderheid, en er gaat sowieso een Omtzigt zijn die hem heel erg aan z'n milde woorden gaat houden.
Precies. Louter voorbarigheid wat je hier de afgelopen dagen leest.
Zijn vast allemaal mensen die schathemeltjerijk zijn, echte visionairs met een glazen bol :Y
pi_211420563
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:37 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
Denk dat dit alleen gaat gebeuren, als de VVD Yesildinges op een zijspoor zet.

Wat mij betreft mogen er nieuwe verkiezingen komen, met een hopelijk nog veel grotere aardverschuiving dan nu al het geval was. En een situatie waarbij PVV de VVD helemaal niet nodig gaat hebben om te kunnen regeren...
Met het gezwalk van de Nederlandse kiezer valt dat nog maar te bezien. Wanneer je je bedenkt dat de BBB en PVV qua percentage stemmen op 8 maanden tijd in feite compleet zijn omgedraaid is het aannemelijk dat bij de eerste de beste volgende verkiezing het beeld weer totaal anders is.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2023 14:10:19 ]
  zaterdag 25 november 2023 @ 14:09:29 #51
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211420565
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:06 schreef Ericr het volgende:
Wat een hoop doemdenkers voor een act. Als er geregeerd wordt het gewoon veel van hetzelfde. Hooguit wat speerpunten die meer aandacht krijgen maar de extreme standpunten zijn nooit uit te voeren zonder de coalitie te laten klappen. Als die standpunten al een grondwettelijk kader hebben teminste want veel van die act is gebaseerd op niet uitvoerbare standpunten.
Precies dit. ALS er al een coalitie gevormd kan worden.

Maar dat gaat er bij onze linkse doemdenkers niet in. Die gaan lopen leuren met traantjes en stampvoetend demonstreren.
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2023 @ 14:10:17 #52
3928 Ulx
pi_211420570
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Omgekeerd zie ik Wilders Omzigt ook wel gaan testen. Zeker in een minderheidskabinet. En omdat Wilders slachtofferschap heeft geperfectioneerd krijgt Omzigt de stront over zich heen als hij de stekker uit zo'n coalitie trekt. Kijk maar hoe de PVV achterban op de VVD actie reageert.
pi_211420575
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:59 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben blij dat ik alles een beetje op de rit heb, in vergelijking met 5-7 jaar terug.

Dit gaan hele zware tijden worden voor veel mensen als nu een knetterrechts kabinet aan de macht komt.
Ja want sociaal economisch zijn pvv en nsc knetter rechts. Of denk je dat ze het zwaarder krijgen omdat er minder asielzoekers worden toegelaten?
pi_211420579
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 13:39 schreef torentje het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? De PVV-stemmers hebben toch geen gelovige als hun leider gekozen? Toch krijgen die PVV-stemmers waarschijnlijk een premier die veel meer doet voor gelovigen. Want Wilders moet heel veel water bij de wijn doen, als hij zelf premier wil worden.
Maar Bilders heeft geen krachtige armen en benen en wijn lust hij ook niet.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zaterdag 25 november 2023 @ 14:13:04 #55
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211420606
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:06 schreef Ericr het volgende:
Wat een hoop doemdenkers voor een act. Als er geregeerd gaat worden wordt het gewoon veel van hetzelfde. Hooguit wat speerpunten die meer aandacht krijgen maar de extreme standpunten zijn nooit uit te voeren zonder de coalitie te laten klappen. Als die standpunten al een grondwettelijk kader hebben teminste want veel van die act is gebaseerd op niet uitvoerbare standpunten.
Dit. Ik snap ook niet dat mensen dat niet snappen. Woon je nou al tig jaar in dit land, of niet.
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2023 @ 14:14:09 #56
3928 Ulx
pi_211420618
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:09 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Maar dat gaat er bij onze linkse doemdenkers niet in. Die gaan lopen leuren met traantjes en stampvoetend demonstreren.
Deze linkse doemdenker leunt eigenlijk vooral schaterlachend achterover wegens de _O- gedoogactie _O- van de VVD en het geschuimbek daarover van de Wilderisten. _O-
pi_211420622
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:09 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Lijkt me lastig om te leven in zo'n wereld. Accepteer dat in een democratie ook personen als Wilders een keer aan de macht kunnen komen. Laat het hem maar bewijzen, gelijk gaan huilen zonder hem een kans te geven gaat weinig oplossen.

Ben verre van rechts maar een democratie houdt nou eenmaal in dat vaak partijen aan de macht zijn die niet in je straatje passen. Leer er mee leven.
  zaterdag 25 november 2023 @ 14:20:16 #58
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211420686
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:11 schreef Highraven het volgende:
Ja want sociaal economisch zijn pvv en nsc knetter rechts
Precies.
pi_211420742
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:09 schreef J.B. het volgende:

[..]
Met het gezwalk van de Nederlandse kiezer valt dat nog maar te bezien. Wanneer je je bedenkt dat de BBB en PVV qua percentage stemmen op 8 maanden tijd in feite compleet zijn omgedraaid is het aannemelijk dat bij de eerste de beste volgende verkiezing het beeld weer totaal anders is.
Ja, helaas heb je gelijk.
En weet je, ik begrijp daar gewoon helemaal niets van }:|
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  FOK!fotograaf zaterdag 25 november 2023 @ 14:26:05 #60
842 Zorro
Z
pi_211420767
quote:
[ twitter ]

Prima column van Zihni.
Spijker en kop en zulks
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_211420775
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:11 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Maar Bilders heeft geen krachtige armen en benen en wijn lust hij ook niet.
Precies, Wilders is geen putjesschepper of mijnwerker of handlanger of bezig in een ander beroep waarvan men krachtige armen en benen en eeltige handen van krijgt.
pi_211420801
twitter

:D wat een figuur.
Dit, dus.
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2023 @ 14:30:52 #63
3928 Ulx
pi_211420816
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:14 schreef Ericr het volgende:

[..]
Lijkt me lastig om te leven in zo'n wereld. Accepteer dat in een democratie ook personen als Wilders een keer aan de macht kunnen komen. Laat het hem maar bewijzen, gelijk gaan huilen zonder hem een kans te geven gaat weinig oplossen.

Ben verre van rechts maar een democratie houdt nou eenmaal in dat vaak partijen aan de macht zijn die niet in je straatje passen. Leer er mee leven.
Hij heeft mij wel iets te vaak lopen schoppen tegen en zagen aan de stoelpoten van het democratische systeem. Met zijn Nederland-Rusland speldje en zijn gedweep met figuren als Orban en Trump. Dat vind ik eigenlijk al een reden om hem niet te willen. Ik ben van mening dat je dan af bent. Je kunt toekijken terwijl iemand overal in een huis benzine giet en denken dat het allemaal wel mee gaat vallen, maar het is wel verstandig om hem in ieder geval geen lucifers te geven.

Het is in ieder geval een goed teken dat de VVD meteen zei dat ze hem hooguit wilden gedogen. Want als hij dacht de kleinere partners in een coalitie te kunnen overschreeuwen weet Wilders nu dat hij dat kan vergeten.
pi_211420840
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:30 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hij heeft mij wel iets te vaak lopen schoppen tegen en zagen aan de stoelpoten van het democratische systeem. Met zijn Nederland-Rusland speldje en zijn gedweep met figuren als Orban en Trump. Dat vind ik eigenlijk al een reden om hem niet te willen. Ik ben van mening dat je dan af bent. Je kunt toekijken terwijl iemand overal in een huis benzine giet en denken dat het allemaal wel mee gaat vallen, maar het is wel verstandig om hem in ieder geval geen lucifers te geven.

Het is in ieder geval een goed teken dat de VVD meteen zei dat ze hem hooguit wilden gedogen. Want als hij dacht de kleinere partners in een coalitie te kunnen overschreeuwen weet Wilders nu dat hij dat kan vergeten.
Dat gedogen zouden ze moeten verbieden. Alle macht ligt nu bij de vvd. Immers als de pvv straks wat moties uitvoert waar de vvd het niet mee eens is dan laten ze de boel klappen. Super oneerlijk richting pvv in dit geval.
pi_211420849
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:29 schreef Buitendam het volgende:
[ twitter ]

Misschien krijgt hij nog wel gelijk ook, er zijn ook een hoop niet PVV stemmers niet gelukkig met de actie van de VVD.

(Ik hoop overigens niet dat de PVV nog groter wordt)
  zaterdag 25 november 2023 @ 14:34:39 #66
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211420852
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat gedogen zouden ze moeten verbieden. Alle macht ligt nu bij de vvd. Immers als de pvv straks wat moties uitvoert waar de vvd het niet mee eens is dan laten ze de boel klappen. Super oneerlijk richting pvv in dit geval.
2012 belde.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2023 @ 14:35:21 #67
3928 Ulx
pi_211420864
quote:
[ twitter ]

Misschien moet hij een demonstratie op het Malieveld organiseren. Met van die spandoeken: "VVD hoort op het pluche te plakken!", "Geen oppositie voor de VVD na 13 jaar in het kabinet!", "Verlies is geen reden!".
pi_211420867
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:34 schreef -XOR- het volgende:

[..]
2012 belde.
2012 mwa. Waren ook heel veel geruchten dat cda wegliep destijds. Overigens stem ik geen pvv dat terzijde
  zaterdag 25 november 2023 @ 14:36:24 #69
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211420881
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:30 schreef Ulx het volgende:
Met zijn Nederland-Rusland speldje en zijn gedweep met figuren als Orban en Trump. Dat vind ik eigenlijk al een reden om hem niet te willen. Ik ben van mening dat je dan af bent. Je kunt toekijken terwijl iemand overal in een huis benzine giet en denken dat het allemaal wel mee gaat vallen, maar het is wel verstandig om hem in ieder geval geen lucifers te geven.
Wat mij betreft zeer valide argumenten, maar er bestaat geen realiteit waar eventuele coalitie partners hem lucifers gaan geven. NL is niet de VS.
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2023 @ 14:36:46 #70
3928 Ulx
pi_211420886
quote:

[..]
Ja, jammer voor ze.
  zaterdag 25 november 2023 @ 14:38:17 #71
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211420900
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
2012 mwa. Waren ook heel veel geruchten dat cda wegliep destijds. Overigens stem ik geen pvv dat terzijde
Klopt dat was het CDA dat de boel opblies en Wilders is dat onterecht jaren nagedragen. Die is genaaid door zijn eigen coalitiepartners. Wilders durfde zelf het kabinet niet op te blazen nav. de Griekenlandcrisis en is toen bij Cohen gaan janken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 25 november 2023 @ 14:38:23 #72
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211420903
Ook eindigen in een gedoogconstructie is democratie.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 25 november 2023 @ 14:38:39 #73
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211420908
quote:

[..]
Dit heeftt Wilders zelf ook gedaan. :')
pi_211420912
quote:

[..]
Door extreem gedachtegoed extreem weinig opties als je de grootste bent en mag formeren. Jammer dan.
Dit, dus.
pi_211420921
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Door extreem gedachtegoed extreem weinig opties als je de grootste bent en mag formeren. Jammer dan.
Dat gedachtengoed kan nooit worden uitgevoerd :') Coalitie etc etc Bang voor iets wat nooit zal kunnen worden uitgevoerd
pi_211420927
quote:
[ twitter ]

Het is altijd de schuld van een ander.

Wat dat betreft vertegenwoordigt hij zijn eigen kiezers helemaal.
  zaterdag 25 november 2023 @ 14:42:28 #77
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211420955
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat gedachtengoed kan nooit worden uitgevoerd :') Coalitie etc etc Bang voor iets wat nooit zal kunnen worden uitgevoerd
Het is zeer democratisch dat de bal nu bij wilders ligt om te proberen een coalitie te smeden.

Het is net zo democratisch dat bv de rest daar geen zin in heeft.

Democratie is niet dat we maar moeten luisteren naar de partij die de meeste zetels heeft.
&lt;signature here&gt;.
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2023 @ 14:43:40 #78
3928 Ulx
pi_211420963
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:38 schreef ExTec het volgende:
Ook eindigen in een gedoogconstructie is democratie.
En wat een aantal mensen lijken te zijn vergeten: Je stem is maar één keer geldig. Als je VVD stemmer was die tactisch dacht te doen door PVV te stemmen heb je nu NIET op de VVD gestemd. En dan hoor je dus niet bij de VVD achterban. Dan kun je wel gaan lopen grienen dat dat oneerlijk is, maar ja, vette pech voor je. Gefeliciteerd, hier heb je een klapsigaar uit eigen doos. Je tactische stem ontplofte in je snufferd. Insert sad trombone.
pi_211420978
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:42 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het is zeer democratisch dat de bal nu bij wilders ligt om te proberen een coalitie te smeden.

Het is net zo democratisch dat bv de rest daar geen zin in heeft.

Democratie is niet dat we maar moeten luisteren naar de partij die de meeste zetels heeft.
Dat zeg ik niet. Men is bang voor de pvv zijn gedachtegoed, maar dat is natuurlijk gelul, want dat kan hij nooit uitvoeren omdat je in een coalitie zit. Dat kan alleen als je 76 zetels zou hebben oftewel mensen maken zich druk om niks
pi_211420986
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:26 schreef torentje het volgende:

[..]
Precies, Wilders is geen putjesschepper of mijnwerker of handlanger of bezig in een ander beroep waarvan men krachtige armen en benen en eeltige handen van krijgt.
Ik ben blij dat wij het met elkaar eens zijn!
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_211420988
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat zeg ik niet. Men is bang voor de pvv zijn gedachtegoed, maar dat is natuurlijk gelul, want dat kan hij nooit uitvoeren omdat je in een coalitie zit. Dat kan alleen als je 76 zetels zou hebben oftewel mensen maken zich druk om niks
Totdat Wilders als premier in het Kremlin op eigen houtje Poetin staat te pijpen.

Dan is het kwaad al geschied...
pi_211420992
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:46 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Totdat Wilders als premier in het Kremlin op eigen houtje Poetin staat te pijpen.

Dan is het kwaad al geschied...
Kan allemaal niet want coalitie
pi_211420993
Al die doemdenkers :D
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2023 @ 14:47:12 #84
3928 Ulx
pi_211420997
quote:

[..]
Als premier kun je genoeg schade aanrichten.
pi_211421000
quote:

[..]
Je hoeft er ook niet bang voor te zijn. Het is extreem rechts. Laten blaten, niks mee doen. Door met partijen die democratisch zijn en kunnen besturen.
Dit, dus.
pi_211421005
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:47 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nope onmogelijk. Je hebt altijd verantwoording af te leggen richting coalitie. Hij kan als mp niets zelf beslissen zonder de coalitie
pi_211421009
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Kan allemaal niet want coalitie
Kan allemaal wel, want Wilders.

Daarna valt de coalitie natuurljjk, maar bij een gluiperd als Wilders moet je met de slechtste scenarios rekening houden
pi_211421016
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

Daarna valt de coalitie natuurljjk, maar bij een gluiperd als Wilders moet je met de slechtste scenarios rekening houden
Zal wel meevallen. Doemdenken etc
  Overall beste user 2022 zaterdag 25 november 2023 @ 14:48:49 #89
3928 Ulx
pi_211421022
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nope onmogelijk. Je hebt altijd verantwoording af te leggen richting coalitie. Hij kan als mp niets zelf beslissen zonder de coalitie
Na afloop. Maar dan heb je het al gedaan.
  FOK!fotograaf zaterdag 25 november 2023 @ 14:49:02 #90
842 Zorro
Z
pi_211421028
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Misschien moet hij een demonstratie op het Malieveld organiseren. Met van die spandoeken: "VVD hoort op het pluche te plakken!", "Geen oppositie voor de VVD na 13 jaar in het kabinet!", "Verlies is geen reden!".
Links heeft wel de debiele demonstraties op de kaart gezet afgelopen dagen, dus kan dit ook wel.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_211421031
quote:

[..]

Waren dit je eerste verkiezingen?
  zaterdag 25 november 2023 @ 14:49:14 #92
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211421034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:47 schreef Ulx het volgende:

[..]
Volgens mij heeft de NL MP geen mogelijkheid om per decreet te regeren.
&lt;signature here&gt;.
pi_211421035
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
Na afloop. Maar dan heb je het al gedaan.
Kan niet. Enig idee hoe dat soort dingen werken?
pi_211421036
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
Volgens mij heeft de NL MP geen mogelijkheid om per decreet te regeren.
Correct
pi_211421040
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Zal wel meevallen. Doemdenken etc
Ik ben optimistisch.

Het wordt helemaal niks met Wilders als grootste partij.

Ruziemakers en tegenstemmers kunnen niet besturen.
pi_211421055
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:49 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik ben optimistisch.

Het wordt helemaal niks met Wilders als grootste partij.

Ruziemakers en tegenstemmers kunnen niet besturen.
Enige die ik hoor ruzie maken zijn de vvd en GroenLinks. GroenLinks moest samengaan met de PvdA omdat ze anders helemaal geen zetels zouden scoren :D
pi_211421065
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Waren dit je eerste verkiezingen?
Nee, de eerste keer dat ik mocht stemmen werd Fortuyn doodgeschoten.

Toen stemde ik géén LPF.
  zaterdag 25 november 2023 @ 14:52:19 #98
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211421073
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Correct
Ik vind dat we wel realistisch mogen blijven in deze.

99/100 keer hameren coalitie's een regeer akkoord bij elkaar waar tot op 6 cijfers achter de komma beschreven wordt wat we allemaal gaan doen.

En net zo vaak zie je dus dat als de punten van dat akkoord op zijn, iedereen met elkaar op de vuist gaat, en het einde kabinet is.
&lt;signature here&gt;.
pi_211421085
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 14:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Enige die ik hoor ruzie maken zijn de vvd en GroenLinks. GroenLinks moest samengaan met de PvdA omdat ze anders helemaal geen zetels zouden scoren :D
Ze wilden synergie en dat is ook gelukt.
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
  zaterdag 25 november 2023 @ 14:53:28 #100
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_211421092
quote:

[..]

:-)
13 jaar lang is het hele land naar de klote geholpen en bijna op markplaats gezet door Rutte , maar goed daar hoor je niemand over.
Nee Wilders gaat het land de afgrond in helpen.
Erger dan Rutte kan je haast niet meer kapot maken.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')