Ik stelde deze week op de FP voor dat de EU landen pro-Rusland reclame zouden moeten maken in Afrika. Dus eigenlijk hetzelfde trucje flikken dat Poetin flikt, maar dan andersom. Rusland laten overspoelen met Afrikanen. En omdat Finland etc nu de grens met Rusland sluiten, kunnen die lui dan niet naar Europa.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen zin in asielproblematiek, maar de subsidies vanuit de EU weten ze dan wel weer te vinden. Ons Geertje en zijn oplichtersvriendjes in het Oosten.
Er zit een stijgende lijn in, een voorbeeld is Tsjechië van 1,15 (2000) naar 1,71 (2020) of Hongarije 1,32 (2000) naar 1,56 (2020). Het is simpelweg een keuze die je als land kunt maken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gaat fantastisch met die bevolkingsaanwas in Oost-Europa.
Stalin was ook nationalistisch, daar zit de conjunctie. Hij was daarnaast op economisch vlak voorstander van een planeconomie.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Stalin was extreem links. De conjunctie zit hem in 'extreem'.
Grappig. Dus sinds ze in de EU zitten.....quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er zit een stijgende lijn in, een voorbeeld is Tsjechië van 1,15 (2000) naar 1,71 (2020) of Hongarije 1,32 (2000) naar 1,56 (2020). Het is simpelweg een keuze die je als land kunt maken.
Ook Stalin had overigens internationalistische aspecten. Ook onder zijn bewind werden bijvoorbeeld studenten en intellectuelen uit de derde wereld naar Moskou gehaald om ze te verheffen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Stalin was ook nationalistisch, daar zit de conjunctie. Hij was daarnaast op economisch vlak voorstander van een planeconomie.
Daarmee is het onderscheid met Lenin ook makkelijker te duiden, die was namelijk internationalistisch.
Om ze op te leiden tot vijfde colonne.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook Stalin had overigens internationalistische aspecten. Ook onder zijn bewind werden bijvoorbeeld studenten en intellectuelen uit de derde wereld naar Moskou gehaald om ze te verheffen.
De bevolkingen van Tsjechië en Hongarije zijn aan het krimpen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Grappig. Dus sinds ze in de EU zitten.....
Voornamelijk sinds ze grote sommen betalen voor het krijgen van kinderen, dit is overigens vrij normaal in Oost-Europa.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Grappig. Dus sinds ze in de EU zitten.....
quote:Hungary offers ¤30,000 to married couples who can produce three children
The Hungarian government is offering married couples a 10 million-forint (around ¤30,590) loan, which they do not have to pay back if they have three children.
Wat is Extreem?quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Stalin was extreem links. De conjunctie zit hem in 'extreem'.
Wat zien we aan beide kanten van het spectrum, veroordelingen voor rassenhaat?quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat zien we aan beide kanten van het spectrum natuurlijk.
Uiteraard, er zal talloze voorbeelden van etnische zuiveringen, verplaatsingen en massadeportaties onder communistisch bewind.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat zien we aan beide kanten van het spectrum, veroordelingen voor rassenhaat?
Neen, doodsverwensingen voor de kampen die andere meningen hebben.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat zien we aan beide kanten van het spectrum, veroordelingen voor rassenhaat?
Ah in het buitenland, okay en zou je dat extreem links noemen?quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Uiteraard, er zal talloze voorbeelden van etnische zuiveringen, verplaatsingen en massadeportaties onder communistisch bewind.
Ik denk dat nationalistisch communisme een betere benadering is. Links en rechts zijn op politiek valk erg simplistische termen en doen geen recht aan de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah in het buitenland, okay en zou je dat extreem links noemen?
De enige juiste manier om wat aan het milieu, de natuur en het klimaat te doen. Bevolkingskrimp.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De bevolkingen van Tsjechië en Hongarije zijn aan het krimpen.
Zoiets schreef ik eind jaren 90 al op internet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:06 schreef Spraypaint het volgende:
[..]
De enige juiste manier om wat aan het milieu, de natuur en het klimaat te doen. Bevolkingskrimp.
Ik blijf me dan ook verbazen over het feit dat linkse partijen meer immigratie prima vinden, terwijl dit juist de natuur (en milieu + klimaat) aantast. Jaarlijks een grote stad aan CO2 uitstotende mensen er bij toejuichen is voor mij onbegrijpelijk.
Ik begrijp nog steeds geen ene fuck van die veroordeling trouwens. Wilders stelde een simpele vraag, meer niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Iemand die veroordeelt wordt voor het aanzetten tot haat en discriminatie tegenover allochtonen valt gewoon onder extreem rechts hoor. Daar heeft 'links zijn' geen ene fuck mee te maken.
jij snapt niet eens het verschil tussen normale mensen en extremistenquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
Wat is Extreem?
Ik vind zeggen dat het aanpassen volgens de grondwet , en zich houden aan de regels hier, en een halt toe roepen aan mensen die daar niet mee kunnen leven niet extreem.
Boekjes schrijven dat ongelovige dood moeten , dat homo en anders denken maar even van het dak gegooid mogen worden.
Dat noem ik extreem.
Daar tegen zijn is niets extreems aan.
Ja dat wil de linkse snuiters je doen geloven.
Wat ik dan wel weer heel extreem vind is dat ik als ongelovige niets mag en kan doen als iemand mij even dood wil hebben.
Zoals ze zelf schrijven in het boek , dan moet ik in eens tolerant zijn tegen mensen die totaal intolerant zijn.
En daarbij het blijven mensen die als GAST binnen komen , kunt u zich niet vinden of doet u dingen die niet volgens de grondwet mag.
Dan mag je terug waar je vandaan komt.
Daar is niets vreemds of extreem aan , als iemand in mijn huis doet wat ik niet wil staat die gewoon buiten, dat vind ik dus niet anders dan mijn land .
het gaat erom dat ons leventje anders onbetaalbaar wordt. wat dat allemaal inhoudt, daar wil ik nieteens over nadenken. dat krijg je pas echt shit hier, als we geen geld meer hebben voor armen, gezondheidszorg, noem maar op.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:06 schreef Spraypaint het volgende:
[..]
De enige juiste manier om wat aan het milieu, de natuur en het klimaat te doen. Bevolkingskrimp.
Ik blijf me dan ook verbazen over het feit dat linkse partijen meer immigratie prima vinden, terwijl dit juist de natuur (en milieu + klimaat) aantast. Jaarlijks een grote stad aan CO2 uitstotende mensen er bij toejuichen is voor mij onbegrijpelijk.
Maar ik snap het stiekum wel hoor. Links hoopt dat alle immigranten links gaan stemmen.
Heb je een lijstje bijgehouden van quotes van iedereen?quote:Op vrijdag 24 november 2023 17:21 schreef FYazz het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag in een goede bui ben en tijd over heb: een paar van je eigen posts over de NOS en EenVandaag (waar er nog vele meer van zijn) waarin je jouw wantrouwen en afkeur richting de NPO ventileert.
[..]
[..]
Maar fijn dat EenVandaag nu ineens wel in jouw ogen zuiver is (al is het puur omdat het geluid wat ze in dat onderzoek laten horen wel in je straatje past).
Go NPO en EenVandaag, heel lang kunnen we er misschien niet meer van genieten.
Die mensen bestaan al,de wereldbevolking neemt niet toe door migratie. Sterker nog: die neemt juist af door migratie, aangezien welvaart zorgt voor een lager aantal kinderen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:06 schreef Spraypaint het volgende:
[..]
Maar ik snap het stiekum wel hoor. Links hoopt dat alle immigranten links gaan stemmen.
Jij denkt dat de gezondheidszorg en het sociale vangnet wel houdbaar is als je maar ongebreideld mensen binnenlaat die minder opleveren dan ze kosten?quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:27 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
het gaat erom dat ons leventje anders onbetaalbaar wordt. wat dat allemaal inhoudt, daar wil ik nieteens over nadenken. dat krijg je pas echt shit hier, als we geen geld meer hebben voor armen, gezondheidszorg, noem maar op.
we moeten progressief doen, de wereld veranderd, wij gaan mee. en beheersen dat zo goed mogelijk. cosnervatief rechts snapt daar niets van, die willen terug kruipen in hun schildje, en dan hopen dat het over gaat.
Bedoel je nou dat we immigranten nodig hebben om de vergrijzing op te lossen?quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:27 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
het gaat erom dat ons leventje anders onbetaalbaar wordt. wat dat allemaal inhoudt, daar wil ik nieteens over nadenken. dat krijg je pas echt shit hier, als we geen geld meer hebben voor armen, gezondheidszorg, noem maar op.
we moeten progressief doen, de wereld veranderd, wij gaan mee. en beheersen dat zo goed mogelijk. cosnervatief rechts snapt daar niets van, die willen terug kruipen in hun schildje, en dan hopen dat het over gaat.
Ik bedoelde eigenlijk dat ie 1e staat. My bad.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
37 van de 150 lijkt me geen meerderheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |