Liever sneeuw dan deze ellende.quote:Op maandag 27 november 2023 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb liever de hele winter regen dan sneeuw. Sneeuw is stom, zou verboden moeten worden.
Jij hoeft zekers ook niet door die gladheid te fietsen?quote:
Die zeer zeldzame keer dat er in Nederland meer dan een dun laagje sneeuw ligt fiets ik er zeker nog wel eens doorheen ja. Ik ben er overigens geen voorstander van dat het overal op de wegen blijft liggen, er moet wel even gestrooid en geveegd worden zodat met name de ouderen ook nog veilig kunnen fietsen (die zie je vaak al moeite hebben om recht te fietsen als het gewoon droog is, met sneeuw is dat wel erg lastig)quote:Op maandag 27 november 2023 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hoeft zeker niet door die bende heen te fietsen? Het is echt een hel, met ongelukken tot gevolg.
Sneeuw is prachtig als ik niet naar buiten hoef, voor de rest mag het van mij opbokken. Wat er gestrooid en geveegd wordt, is slecht. Of er wordt zo'n beperkt gedeelte van de weg gedaan dat je als fietser van de weg wordt gedrukt door de automobilist. En er zijn altijd sneaky bochten die toch gladder zijn dan je verwacht.quote:Op maandag 27 november 2023 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zeer zeldzame keer dat er in Nederland meer dan een dun laagje sneeuw ligt fiets ik er zeker nog wel eens doorheen ja. Ik ben er overigens geen voorstander van dat het overal op de wegen blijft liggen, er moet wel even gestrooid en geveegd worden zodat met name de ouderen ook nog veilig kunnen fietsen (die zie je vaak al moeite hebben om recht te fietsen als het gewoon droog is, met sneeuw is dat wel erg lastig)
Ik doelde meer op alles buiten de wegen en fietspaden om.
Jawel.quote:Op maandag 27 november 2023 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hoeft zekers ook niet door die gladheid te fietsen?
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 27 november 2023 08:27 schreef monkyyy het volgende:
Het wordt tijd voor 20 graden vorst en een dikke ijslaag.
Vast niet, tegen die tijd is het weer grijs, nat en 15 graden.quote:
quote:Op maandag 27 november 2023 12:00 schreef Drass het volgende:
Staat daar midden in België een kerncentrale of wat 🥴
Cyber Monday, te treft het. Krijgt er een 2e gratis bij voor je schoonmoeder.quote:Op maandag 27 november 2023 12:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wat een verschrikkelijk deprimerend kut weer
*rijdt naar Gamma voor touw
quote:Op maandag 27 november 2023 13:04 schreef Drass het volgende:
[..]
Cyber Monday, te treft het. Krijgt er een 2e gratis bij voor je schoonmoeder.
quote:Op maandag 27 november 2023 13:32 schreef Arizona het volgende:
Natte sneeuw hier in Noord-oost Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |