Wij moeten eens samen aan de bar gaan zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben het met je eens, maargoed iedereen weet dit wel denk ook onderhand. laten we er maar ff over ophouden denk ik
ja het is een eindeloze discussie altijd.... helaas trouwens. Maar je zal dit altijd blijven houden. ook als het andersom was geweest trouwens.quote:
altijd goedquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij moeten eens samen aan de bar gaan zitten.
Het is allang geen discussie meer, in een discussie luister je naar een andermans argumenten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja het is een eindeloze discussie altijd.... helaas trouwens. Maar je zal dit altijd blijven houden. ook als het andersom was geweest trouwens.
haha ja we houden erover op, er is wel ff genoeg over gezegd denk ik ook hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is allang geen discussie meer, in een discussie luister naar een andermans argumenten.
En nu naar de bar.
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
altijd goed. Doe dat nooit meer zoveel nu.
Maar waren altijd wel goeie discussies daar ja LOL
Morgen wird es schnee gebenquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, kunnen we het nu weer over het weer hebben?
Ach, beter een vinger in de schnee dan een schnee in de vinger.quote:
Ben benieuwd of het hier ook echt gaat vallenquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, beter een vinger in de schnee dan een schnee in de vinger.
natte zooi als het er al is wssquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het hier ook echt gaat vallen
Hier kan het meevallen nogquote:
Ik heb de weer topics niet gevolgd, maar schat zo in aan de kust..... weinig kans op iets wits.quote:
Ach ik ga morgen toch thuis werken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het hier ook echt gaat vallen
Daar ga je wegwoeienquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb de weer topics niet gevolgd, maar schat zo in aan de kust..... weinig kans op iets wits.
Bevalt het nog steeds?quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ik ga morgen toch thuis werken.
nu al trouwens hoor, flinke wind alquote:Op vrijdag 24 november 2023 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ga je wegwoeien
Ik zit in het diepe zuiden.
niet werken dan morgen?quote:
Het is bijna kerst?quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:16 schreef espri het volgende:
Ik kan niet slapen, vertel eens iets leuks?
hmmmmmm verhaaltje vertellen dan? waar hou je van?quote:Op vrijdag 24 november 2023 01:16 schreef espri het volgende:
Ik kan niet slapen, vertel eens iets leuks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |