Die hebben we hier dan weer net niet gehadquote:
Ik schrok ervanquote:Op vrijdag 24 november 2023 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hebben we hier dan weer net niet gehad
Hij luistert alleen naar zijn bazinnetjequote:Op vrijdag 24 november 2023 18:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook nog
Please vind dat arme beest en haal hem uit deze rotkou
Niks van haar geloven, de Wicked Witch of the (Middle)East is duidelijk haar toverkracht kwijt.quote:
< Denkt met weemoed aan zijn brons- en zilvervloot spaarrekening.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:05 schreef TLC het volgende:
Pinnen bestaat vandaag 35 jaar![]()
![]()
https://nos.nl/video/2499(...)daag-precies-35-jaar
* denkt met weemoed aan zijn gulden verzameling.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:05 schreef TLC het volgende:
Pinnen bestaat vandaag 35 jaar![]()
![]()
https://nos.nl/video/2499(...)daag-precies-35-jaar
Mwah, dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De weigering van de VVD is geen slimme zet.
Probleem is dat Mark Rutte zijn kans op een topfunctie in de Navo of EU direct kwijt is als de VVD de partij van Geert omarmt.
Dat laatste geloof ik niet. Ruttes benoeming SG NATO is al in kannen en kruiken. Wat ik wel opmerkelijk vind: hij schijnt dus zowel met Biden als met Trump gesproken te hebben en die zouden informeel allebei akkoord zijn. Zo werkt lobbyen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De weigering van de VVD is geen slimme zet.
Probleem is dat Mark Rutte zijn kans op een topfunctie in de Navo of EU direct kwijt is als de VVD de partij van Geert omarmt.
Luister vooral naar het tweede deel.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat laatste geloof ik niet. Ruttes benoeming SG NATO is al in kannen en kruiken. Wat ik wel opmerkelijk vind: hij schijnt dus zowel met Biden als met Trump gesproken te hebben en die zouden informeel allebei akkoord zijn. Zo werkt lobbyen.
Die amateurs zijn net zo slecht op de hoogte als jijquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luister vooral naar het tweede deel.
En de bron is uiterst interessant.
[ twitter ]
Mooie theorie, maar dit wordt niet in Brussel beslist. Hierover beslissen hogere machten.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Luister vooral naar het tweede deel.
En de bron is uiterst interessant.
[ twitter ]
Geweldig. Ik zat net even te snuffelen in de vrijgegeven FBI-rapporten over Oltmans.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooie spreker was die man
Zekerquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooie theorie, maar dit wordt niet in Brussel beslist. Hierover beslissen hogere machten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |