Zie vorige topicquote:
Beetje teruglezen is primaquote:
Ik heb geen geldquote:
hmms het is bij mij inmiddels meer soort van omgedraaidquote:
Je hebt geen tijd , maar wel geld?quote:Op donderdag 23 november 2023 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmms het is bij mij inmiddels meer soort van omgedraaid
Weet niet wat er nu echt beter is trouwens.
euhm ja, komt het beetje op neer eigenlijk wel.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd , maar wel geld?
Dat is waardelozerquote:Op donderdag 23 november 2023 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmms het is bij mij inmiddels meer soort van omgedraaid
Weet niet wat er nu echt beter is trouwens.
Ik heb de hele balans nog niet echt erin gevonden, maargoed eerst wel geld was meer prioriteit als meer vrije tijd eigenlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is waardelozerKan je ook niks doen met je geld
Niks mis mee dan toch..quote:Op donderdag 23 november 2023 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja, komt het beetje op neer eigenlijk wel.
Althans als ik het vergelijk dus met 2 jaar terug.
nee hoor, maar het is beetje zoeken voor mij nog om het lekker in balans te krijgen, het kost ff tijd om uit te vinden hoe dat lekker te laten werken trouwens.quote:
Ik heb het momenteel iets beter dan een paar jaar terug.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor, maar het is beetje zoeken voor mij nog om het lekker in balans te krijgen, het kost ff tijd om uit te vinden hoe dat lekker te laten werken trouwens.
Het is makkelijk he als je geen cent hebt enzo en de kans wel hebt om alles goed te maken en financieel wat buffer op te bouwen, want had 0 he of min 0 eigenlijk.
Dus goed dat lukte en nu denk ik, heb helemaal niet al dat geld nodig eigenlijk en ben liever wat meer vrij gewoon om bv wat meer te werken aan muziek maken, gitaar spelen weet ik veel allerlei dingen die niks kosten enzo.
ik ook hoor, het is heel anders als 2 jaar terug. Maar ook dat roept allemaal weer nieuwe vragen op en "levensdingen" ideeën enzo.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel iets beter dan een paar jaar terug.
Het is een dramaquote:Op donderdag 23 november 2023 23:23 schreef aloa het volgende:
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van de overwinning van de PVV
Ik heb een gigantisch conflict gehad met een oud werkgever. Ik heb uiteindelijk gelijk gekregen, maar heeft me veel geld gekost.quote:Op donderdag 23 november 2023 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook hoor, het is heel anders als 2 jaar terug. Maar ook dat roept allemaal weer nieuwe vragen op en "levensdingen" ideeën enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |