Welkom terugquote:Op donderdag 4 januari 2024 11:32 schreef eponine het volgende:
Hoi! Ik heb sinds vandaag (eigenlijk pas over 10 minuten) weer een peuter
Speen in sambal steken.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:45 schreef Mango91 het volgende:
Op basis van jullie verhalen gaan wij binnenkort iig afbouwen naar één speen (hij heeft altijd twee spenen, ook één in de hand).En in februari dan maar volledig stoppen.
SQ hoe is het bij jullie gegaan? Goud volledig van de speen af?
Gefeliciteerd eponine!
De timing is vast niet ideaal, maar ze krijgen het toch wel, dus proberen te ontlopen heeft niet zo veel zin. Tenzij je laat vaccineren.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Gelukkig heeft J dat nog niet door! Maar als ik hem aankleed staat hij soms wel flink aan zijn tepels trekken?!![]()
Haha!
Wij zitten in afwacht fase. Gister met vriendje gespeeld die gisteravond en vandaag waarschijnlijk uitgebroken is in waterpokken! Hopelijk hebben we het nog ontlopen, of komt het snel zodat hij niet besmettelijk meer is als zijn kinderfeestje is! Yikes!
Sterke voorkeur voor optie Aquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:56 schreef Smart_ass het volgende:
Spannend! Heb een voorkeur of vind je ze eigenlijk allemaal wel prima?
Ja ze zitten hier gelukkig wel allemaal dichtbij, en twee van de drie bieden ook 2 of 3 dagen aan. Ik denk dat we daar sowieso mee gaan beginnen. Van niets naar ineens 5 dagen lijkt me wel erg heftig en het scheelt dan toch ook weer iets in de kosten.
Jeetje, wat is dat toch allemaal anders dan in Nederland. Zonde hoor!quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ah ja dan snap ik wel dat A de voorkeur heeft! Om beide redenen inderdaad.
Nee ze gaat nu eigenlijk nergens heen behalve 2,5u naar de Nederlandse school op de vrijdagochtend. Ik werk momenteel niet en we kunnen het ons niet veroorloven om haar naar preschool (opvang) te sturen omdat dat dus super duur is. Maar ik denk dat 3 dagen per week ook wel prima is, het is natuurlijk ook niet verplicht want ze wordt volgend jaar pas vijf. We zouden het eventueel uit kunnen breiden naar 5 dagen als ze het echt heel leuk vindt en als ik ook weer ga werken en we dan waarschijnlijk sowieso opvang nodig hebben
. Hoe vindt J het op de peuterspeelzaal? Ik vind het wel jammer dat wij zoiets hier niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |