Ach, als boekjes met zwartepieten al verboden worden, dan is alles mogelijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gaan we bovendien dan de bijbel, Candide, Atlas Shrugged en het Communistisch Manifest ook verbieden?
Ja maar als ze gaan zeggen van. Nou het gaat straks de goede kant op en problemen die uit de hand lopen gaan nu wellicht worden aangepakt. Waarbij niemand gevaar gaat lopen en geen grondrechten geschonden gaan worden. Dan kijkt er natuurlijk geen hond meer. Dan worden ze straks saai gevonden...quote:Op donderdag 23 november 2023 14:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De manier waarop het gebracht wordt op de televisie door verslaggevers ook![]()
"als Nederland de grenzen dichtdoet"
"maar als Nederland uit Europa stapt"
Allemaal heel realistische scenario's...
Het staat er toch echt in. Ik heb Geert niet horen roepen dat hij dat niet meer wilquote:Op donderdag 23 november 2023 13:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Dat is oppositie-werk. Om de boel op scherp te zetten.
Doet doet zo ongeveer elke partij in de oppositie. Of dacht jij werkelijk dat wat een PVDD allemaal roept, wel daadwerkelijk kan?
Die zijn niet verboden.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ach, als boekjes met zwartepieten al verboden worden, dan is alles mogelijk.
Precies.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat niet alleen, veel media spelen ook met de statistieken.
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat hoeft hij ook niet. Hij moet enkel antwoorden: ja, dat wil ik nog. Maar het kan niet. Ik wil ook een vermogen van 10 miljard, Mevrouw.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:26 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Het staat er toch echt in. Ik heb Geert niet horen roepen dat hij dat niet meer wil
Cultuur verandert. Jeetje wat erg.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, maar wel aangepast. Evenals de sinterklaasliedjes.
Op last van de overheid door een Koninklijk Besluit dat de tekst 'Zwarte Piet' niet meer mag, en die wordt weggelakt?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, maar wel aangepast. Evenals de sinterklaasliedjes.
Toen die Meloni werd gekozen was er ook wat ophef, en dat blijkt wel redelijk goed te gaan daar.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:17 schreef havanagila het volgende:
Die krantenkoppen en reacties. Alsof Adolf Hitler verkozen is. Want migranten zijn altijd goed, of zo....
Als je in de regering zit, dan heb je daar veel invloed op. Dit is geen grapjequote:Op donderdag 23 november 2023 14:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet. Hij moet enkel antwoorden: ja, dat wil ik nog. Maar het kan niet. Ik wil ook een vermogen van 10 miljard, Mevrouw.
Omdat ze werkelijk niks voor elkaar krijgtquote:Op donderdag 23 november 2023 14:30 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Toen die Meloni werd gekozen was er ook wat ophef, en dat blijkt wel redelijk goed te gaan daar.
Nee, hoor. Hij komt in een coalitie, en om wetten, internationale verdragen te veranderen is er meer nodig dan een vingerknip.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:31 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Als je in de regering zit, dan heb je daar veel invloed op. Dit is geen grapje
Zullen we die boeken van 2000 jaar geleden dan ook maar even verwijderen of aanpassen? Lijkt me namelijk vooral niet gezond als politieke partijen daar hun wijsheden uithalen en beslissingen van laten afhangen.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Cultuur verandert. Jeetje wat erg.
Het is maar de vraag wat er over gaat blijven van Wilders zijn "visie"quote:Op donderdag 23 november 2023 14:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Omdat ze werkelijk niks voor elkaar krijgt
Blijft dus wel een vent in de regering die de Koran wil verbieden en 'premier van alle Nederlanders' wil zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, hoor. Hij komt in een coalitie, en om wetten, internationale verdragen te veranderen is er meer nodig dan een vingerknip.
Zij zijn zowat de enige die Geert in het zadel kunnen helpen. Dus Geert gaat bloeden en kernpunten van zijn programma overboord gooien, waaronder arbeidsmigratie en afschaffen eigen risico.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Klopt, maar PVV is tóch de grootste geworden, of niet?
Dit zou @R-woud93 kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Van palletsorteerder naar de tweede kamer, er is nog hoop voor alle Fok!ers.
Grapje zeker?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:30 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Toen die Meloni werd gekozen was er ook wat ophef, en dat blijkt wel redelijk goed te gaan daar.
Er zou 10 miljard euro moeten worden bezuinigd de komende tijd, maar ik heb het idee dat de geldkraan verder wordt opengezet voor de zorg, minder belastingen, etc.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is maar de vraag wat er over gaat blijven van Wilders zijn "visie"
Ik geloof dat eigenlijk wel, want dat klinkt precies als het soort mensen dat hij om zich heen zou verzamelen.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En wij moeten geloven dat Jetten vanochtend meerdere mensen heeft gesproken die met tranen in de ogen zijn wakker geworden omdat zich zich afvragen of ze er in dit land nog mogen zijn. Kinderen die vragen: kan ik nog wel naar school in dit land.
Geen last van inlevingsvermogen?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik geloof dat eigenlijk wel, want dat klinkt precies als het soort mensen dat hij om zich heen zou verzamelen.
Dus omdat dingen niet realistisch zijn zijn ze geen probleem om te roepen?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet. Hij moet enkel antwoorden: ja, dat wil ik nog. Maar het kan niet. Ik wil ook een vermogen van 10 miljard, Mevrouw.
Want jij denkt dat er in die 2000 jaar niks aan die boeken veranderd is?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Zullen we die boeken van 2000 jaar geleden dan ook maar even verwijderen of aanpassen? Lijkt me namelijk vooral niet gezond als politieke partijen daar hun wijsheden uithalen en beslissingen van laten afhangen.
Als dat natuurlijk evolueert is daar niks mis mee.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Cultuur verandert. Jeetje wat erg.
Ja en als m'n tante wielen had...quote:Op donderdag 23 november 2023 14:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als dat natuurlijk evolueert is daar niks mis mee.
Als het door een totalitaire wokesekte van bovenaf wordt opgelegd is dat uitermate zorgwekkend. Dus inderdaad, wat erg.
Het is vooral gebeurd door linkse woke clubjes. Het hele anti zwarte pietcircus is een links woke gebeuren.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:30 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Op last van de overheid door een Koninklijk Besluit dat de tekst 'Zwarte Piet' niet meer mag, en die wordt weggelakt?
Of is het gewoon gebeurd door beeldvorming?
Aah dat volg ik verder niet. Ik bedoel dat je er internationaal niet zo veel over hoort.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:32 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Omdat ze werkelijk niks voor elkaar krijgt
Precies. Dus het probleem is eigenlijk gewoon dat er mensen zijn waarmee jij het niet eens bent?quote:Op donderdag 23 november 2023 14:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is vooral gebeurd door linkse woke clubjes. Het hele anti zwarte pietcircus is een links woke gebeuren.
Gelukkig is het geen wet en gelukkig mogen mensen zich nog gewoon zwart schminken als ze dat willen.
Of als indiaan verkleed met Carnaval.
Voor mij is het geen probleem dat er mensen zijn waar ik het niet mee eens ben. Als er mensen zijn die zich schminken met wat roetvegen en daardoor herkenbaar zijn voor kinderen uit hun omgeving, dan moeten ze dat lekker zelf weten. Net zo goed als er mensen zijn die zich wel gewoon gitzwart schminken.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies. Dus het probleem is eigenlijk gewoon dat er mensen zijn waarmee jij het niet eens bent?
Heftig. Waarom verbieden ze dat niet gewoon?
Geert wil Nederland weer voor de Nederlanders maken. Probleem opgelostquote:Op donderdag 23 november 2023 14:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Precies. Dus het probleem is eigenlijk gewoon dat er mensen zijn waarmee jij het niet eens bent?
Heftig. Waarom verbieden ze dat niet gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |