abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211398078
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:20 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Er werden hier maanden lang users belachelijk gemaakt op het forum die niet mee gingen met de linkse visie.

Zelf zeg ik er maar even bij dat ik mijn stem niet aan de PVV heb gegeven, voordat er weer aannames worden gedaan.
kom op rechts maakt links belachelijk en andersom.
Maar rechts roept dan vaak "ja maar Pim" dat was mijn punt.
pi_211398084
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
Al die rechtse rakkers die nu denken dat de Messias is gekomen: er gaat niets veranderen. Althans, niets merkbaars. Er gaat niets gebeuren tegen de vermeende Islamisering, er komt geen kopvoddentax, geen koranverbod of verbod op nieuwe moskeeën. Het straatbeeld gaat niet wijzigen. We krijgen VVD light beleid, er zullen misschien wat striktere immigratie eisen komen en dan stopt het.
Stroman.

Vrijwel niemand wil bovenstaande. Men wil gewoon weer beetje orde in de immigratiegolven. Beetje minder allemaal. Maar ook bij die mensen zie jij Josef Mengele in hun schaduw, niet?
pi_211398085
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:22 schreef koemleit het volgende:

[..]
kom op rechts maakt links belachelijk en andersom.
Maar rechts roept dan vaak "ja maar Pim" dat was mijn punt.
Waarom denk je dat ze dat doen?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_211398091
De Islam wordt dus verboden in Nederland? Zwarte Piet komt terug? Klimaat wordt teruggedrongen? Geert wordt premier van alle Nederlanders?
pi_211398092
Amnesty: PVV racistisch

twitter
  donderdag 23 november 2023 @ 13:25:52 #130
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_211398112
quote:
Domlinks

Maar wanneer gaan de treinen weer richting t oosten?

Althans als ik.die bolle moet geloven is t een kwestie van tijd
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_211398126
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Stroman.

Vrijwel niemand wil bovenstaande. Men wil gewoon weer beetje orde in de immigratiegolven. Beetje minder allemaal. Maar ook bij die mensen zie jij Josef Mengele in hun schaduw, niet?
Ware het niet dat dit heel makkelijk op te lossen valt door arbeidsmigratie aan te pakken en Oekraïeners terug te sturen.
pi_211398127
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Neuh. Genoeg virologen zijn 'rechts'. Alleen virologen die constant met hun bakkes bij tv uitzendingen moesten zitten, zijn linksig.

Noem het de 'driehoek der borderliners'.
Zijn dat dezelfde virologen die het virus "apenpokken" hebben heroemd omdat het beledigend zou zijn voor gekleurde mensen?

Dat is ook het eerste waar Jan Modaal aan denkt als die het woord "apenpokken" hoort.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:23 schreef Nober het volgende:

[ twitter ]
Moslims zijn natuurlijk ook een apart ras mens.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_211398132
quote:

[ twitter ]
Amnesty zou moeten beginnen met hun eigen organisatie te ontdoen van mensen met antiwesterse, antisemitische en anti-Israël sentimenten. Probleem is alleen dat dan er niets meer over zal blijven, want genoeg zegt over dit activistische collectief.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211398133
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:13 schreef Zoddie het volgende:
We doen er wel lacherig over, over links die doemscenario's zitten te scheppen en in paniek zijn.
Maar dit doet me erg denken aan de tijd van Pim Fortuyn en wat er toen is gebeurd.
om vervolgens zelf een doemscenario te schetsen?
pi_211398137
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:15 schreef koemleit het volgende:

[..]
https://nos.nl/

waar?
kom op jullie willen graag dat het zo is.
Maar waar is de hel en verdoemenis?
Je hoeft alleen maar op de "verkiezingsblog" te klikken en je leest de volgende koppen:

quote:
Buitenlandse zenders "Er is een bom ingeslagen in Nederland"
quote:
PvdA Utrecht kondigt demonstratie aan uit protest tegen de verkiezingsuitslag
quote:
Nexit
quote:
Verslagenheid bij progressieve partijen: 'In dit land leven we nu'
quote:
Media in Turkije schrijven dat Nederland heeft gestemd voor "een vijand van de islam" en de Marokkaanse nieuwssite Médias24 schrijft dat hoewel Wilders zich verzoenend opstelt hij toch anti-Marokkaans is.
quote:
Ouwehand (PvdD): verkiezingsuitslag 'heel verdrietig'
quote:
"Een miljoen Nederlanders worden weggezet als tweedehands burgers
quote:
Dassen met zwaar gemoed wakker geworden
quote:
FNV maakt zich zorgen dat grondrechten en de democratische rechtsstaat op het spel staan
quote:
Timmermans: "Hij zet een hele religie buitenspel."
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_211398140
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:25 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Domlinks

Maar wanneer gaan de treinen weer richting t oosten?

Althans als ik.die bolle moet geloven is t een kwestie van tijd
Huh? Als je de immigranten kwijt wil raken, zul je toch wat moeden doen, niet?
pi_211398144
quote:

[ twitter ]
Gut wat een drama weer.
pi_211398152
quote:

[ twitter ]
De PVV wil de Koran verbieden.
  donderdag 23 november 2023 @ 13:29:37 #140
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211398153
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:27 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ware het niet dat dit heel makkelijk op te lossen valt door arbeidsmigratie aan te pakken en Oekraïeners terug te sturen.
Ook wat betreft Oekraïners zul je inderdaad op een gegeven moment gewoon mensen terug moeten laten keren.
pi_211398167
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Japan, nog beter.
Kan, maar ik noem express een EU lid. Portugal kent geen massa-immigratie, geen AZC's en geen asielproblematiek.

Toch brandmerkt niemand ze als extreem-rechts. Of zijn er straffen vanuit Brussel. Ze hebben ook geen grensposten.

Een beleid voeren zonder massa-immigratie en zonder asielzoekers kan dus prima. Ook met open grenzen.

Hoe kan dit?

Simpel, er valt als asielzoeker niks te halen in Portugal. Geen voorrang op een woning, geen uitkering vanaf dag 1 tot in de eeuwigheid, geen etnische subsidies, en noem maar op. Geen flyers in je eigen taal. Geen rode loper, laat staan een loper.

Je kan prima naar Portugal, maar dan moet je op je eigen benen staan.
pi_211398171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:27 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Je gaat nu in op de details van het onderwerp. Mij ging het erom dat diegene waarop ik reageer doet alsof de meerderheid van de mensen die nu op de PVV hebben gestemd, daadwerkelijk hopen dat de radicale, inderdaad ondemocratische zaken die Wilders heeft geroepen in de oppositie werkelijkheid worden.

Welnee joh. Men wil gewoon weer een leidende cultuur, geen Marokkaanse drugsmaffia, niet 70% Somaliers die in de bijstand zitten, die Polen die hier arbeid verrichten zijn beste leuke jongens, beetje jammer van het gezuip.

Dat een beetje. Maar de beste man waarop ik reageer ziet nu al nazi's in zijn ooghoek.
pi_211398200
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:29 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nee. Dat is oppositie-werk. Om de boel op scherp te zetten.

Doet doet zo ongeveer elke partij in de oppositie. Of dacht jij werkelijk dat wat een PVDD allemaal roept, wel daadwerkelijk kan?
pi_211398203
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
Je hoeft alleen maar op de "verkiezingsblog" te klikken en je leest de volgende koppen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

ho ho ho.

dit is gewoon een verslaglegging van gebeurtenissen.
Feiten.

Jij verwijt het nu de NOS dat ze de reactie van Ouwehand/Timmermans letterlijk op hun site quoten?

Dat is toch niet op conto van de NOS?"
De kop is nota bene "Wilders: PVV komt in kabinet" en daarnaast "Kabinet met PVV nu een optie"

En dat jij de reactie van Timmermans of ouwehands of buitenlandse media zuur vind, dat kan.
Maar de NOS doet hier alleen verslag van.

het is heel normaal dat de NOS verslag doet van uitingen van andere lijsttrekkers.
Hoe had je het gevonden als ze het hadden weggelaten?
pi_211398211
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat je zo moet afsluiten is een van de redenen dat de PVV zo populair is.

Ik ben enorm teleurgesteld in de uitslag van gisteren, maar die teleurstelling richt zich op de totale idioten van links die iedere kritische noot op massamigratie verdacht hebben gemaakt.
Links is natuurlijk ook geen homogene groep. Daarbinnen zijn ook gradaties, net zoals op rechts.

De SP bijvoorbeeld staat op veel punten bijvoorbeeld dichterbij de PVV dan bij bijvoorbeeld GL.
pi_211398214
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:29 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Eerst maar eens die zooi weg uit de openbare ruimte. Geloof belijden doe je maar lekker achter je eigen voordeur.
pi_211398220
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

wat klopt er niet aan wat timmermans zegt of zei het partij programma duidelijk dat Moslims gewoon hun religie kunnen beoefenen?
  donderdag 23 november 2023 @ 13:34:14 #148
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_211398224
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:28 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Huh? Als je de immigranten kwijt wil raken, zul je toch wat moeden doen, niet?
Want controle op migratie is hetzelfde als nu de mensen die hier al zijn (islam) te deporteren ?

Denk had vlaggen Palestina en zich afvragen waarom Pvv zo groot is.
pi_211398242
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:31 schreef Homey het volgende:

[..]
Kan, maar ik noem express een EU lid. Portugal kent geen massa-immigratie, geen AZC's en geen asielproblematiek.

Toch brandmerkt niemand ze als extreem-rechts. Of zijn er straffen vanuit Brussel. Ze hebben ook geen grensposten.

Een beleid voeren zonder massa-immigratie en zonder asielzoekers kan dus prima. Ook met open grenzen.

Hoe kan dit?

Simpel, er valt als asielzoeker niks te halen in Portugal. Geen voorrang op een woning, geen uitkering vanaf dag 1 tot in de eeuwigheid, geen etnische subsidies, en noem maar op. Geen flyers in je eigen taal. Geen rode loper, laat staan een loper.

Je kan prima naar Portugal, maar dan moet je op je eigen benen staan.
Klopt. Ze gaan ook niet naar de Balitische landen, Hongarije, Slowijke, Polen, Bulgarije of Roemenië. Er valt daar inderdaad voor hun niks te halen.
pi_211398249
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee. Dat is oppositie-werk. Om de boel op scherp te zetten.

Doet doet zo ongeveer elke partij in de oppositie. Of dacht jij werkelijk dat wat een PVDD allemaal roept, wel daadwerkelijk kan?
niet kan, maar denk wel dat ze het zelf graag willen.

Ik twijfel of wilders echt de koran wil verbieden hoor, maar het oppert het wel.
pi_211398250
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:34 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Want controle op migratie is hetzelfde als nu de mensen die hier al zijn (islam) te deporteren ?

Denk had vlaggen Palestina en zich afvragen waarom Pvv zo groot is.

Maar wat wil Geert dan doen aan de Islam? Hij wil toch premier van alle Nederlanders worden?
  donderdag 23 november 2023 @ 13:36:42 #152
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211398260
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:00 schreef BMW1993 het volgende:

[..]

Als Geert Wilders voor een 'Deens' model kan komen, geen Syriërs, Jemenieten, of wie dan ook welkom, want hun hebben niets met ons, en wij totaal niets met hun, dan ben ik al de gelukkigste man van Nederland.
Gaat natuurlijk niet gebeuren zonder uittreding uit de EU.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  donderdag 23 november 2023 @ 13:37:29 #153
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_211398268
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:35 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Maar wat wil Geert dan doen aan de Islam? Hij wil toch premier van alle Nederlanders worden?
Wat die precies wilt geen idee hoe te realiseren.
Ik heb niet op Geert gestemd maar om nu in zo'n paniek te zijn als die mietjes van gl/PvdA stel je niet aan.
pi_211398276
Die voorpagina van Joop.nl _O-

pi_211398281
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 13:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die voorpagina van Joop.nl _O-

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Als je er niet nadenkt bij dat een partij 37 zetels wint er echt iets aan de hand is dan heb je een plaat voor je kop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')