kom op rechts maakt links belachelijk en andersom.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er werden hier maanden lang users belachelijk gemaakt op het forum die niet mee gingen met de linkse visie.
Zelf zeg ik er maar even bij dat ik mijn stem niet aan de PVV heb gegeven, voordat er weer aannames worden gedaan.
Stroman.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
Al die rechtse rakkers die nu denken dat de Messias is gekomen: er gaat niets veranderen. Althans, niets merkbaars. Er gaat niets gebeuren tegen de vermeende Islamisering, er komt geen kopvoddentax, geen koranverbod of verbod op nieuwe moskeeën. Het straatbeeld gaat niet wijzigen. We krijgen VVD light beleid, er zullen misschien wat striktere immigratie eisen komen en dan stopt het.
Waarom denk je dat ze dat doen?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:22 schreef koemleit het volgende:
[..]
kom op rechts maakt links belachelijk en andersom.
Maar rechts roept dan vaak "ja maar Pim" dat was mijn punt.
Domlinksquote:
Ware het niet dat dit heel makkelijk op te lossen valt door arbeidsmigratie aan te pakken en Oekraïeners terug te sturen.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stroman.
Vrijwel niemand wil bovenstaande. Men wil gewoon weer beetje orde in de immigratiegolven. Beetje minder allemaal. Maar ook bij die mensen zie jij Josef Mengele in hun schaduw, niet?
Zijn dat dezelfde virologen die het virus "apenpokken" hebben heroemd omdat het beledigend zou zijn voor gekleurde mensen?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Neuh. Genoeg virologen zijn 'rechts'. Alleen virologen die constant met hun bakkes bij tv uitzendingen moesten zitten, zijn linksig.
Noem het de 'driehoek der borderliners'.
Moslims zijn natuurlijk ook een apart ras mens.quote:
Amnesty zou moeten beginnen met hun eigen organisatie te ontdoen van mensen met antiwesterse, antisemitische en anti-Israël sentimenten. Probleem is alleen dat dan er niets meer over zal blijven, want genoeg zegt over dit activistische collectief.quote:
om vervolgens zelf een doemscenario te schetsen?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:13 schreef Zoddie het volgende:
We doen er wel lacherig over, over links die doemscenario's zitten te scheppen en in paniek zijn.
Maar dit doet me erg denken aan de tijd van Pim Fortuyn en wat er toen is gebeurd.
Je hoeft alleen maar op de "verkiezingsblog" te klikken en je leest de volgende koppen:quote:Op donderdag 23 november 2023 13:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
https://nos.nl/
waar?
kom op jullie willen graag dat het zo is.
Maar waar is de hel en verdoemenis?
quote:Buitenlandse zenders "Er is een bom ingeslagen in Nederland"
quote:PvdA Utrecht kondigt demonstratie aan uit protest tegen de verkiezingsuitslag
quote:Nexit
quote:Verslagenheid bij progressieve partijen: 'In dit land leven we nu'
quote:Media in Turkije schrijven dat Nederland heeft gestemd voor "een vijand van de islam" en de Marokkaanse nieuwssite Médias24 schrijft dat hoewel Wilders zich verzoenend opstelt hij toch anti-Marokkaans is.
quote:Ouwehand (PvdD): verkiezingsuitslag 'heel verdrietig'
quote:"Een miljoen Nederlanders worden weggezet als tweedehands burgers
quote:Dassen met zwaar gemoed wakker geworden
quote:FNV maakt zich zorgen dat grondrechten en de democratische rechtsstaat op het spel staan
quote:Timmermans: "Hij zet een hele religie buitenspel."
Huh? Als je de immigranten kwijt wil raken, zul je toch wat moeden doen, niet?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:25 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Domlinks
Maar wanneer gaan de treinen weer richting t oosten?
Althans als ik.die bolle moet geloven is t een kwestie van tijd
Ook wat betreft Oekraïners zul je inderdaad op een gegeven moment gewoon mensen terug moeten laten keren.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit heel makkelijk op te lossen valt door arbeidsmigratie aan te pakken en Oekraïeners terug te sturen.
Kan, maar ik noem express een EU lid. Portugal kent geen massa-immigratie, geen AZC's en geen asielproblematiek.quote:
Je gaat nu in op de details van het onderwerp. Mij ging het erom dat diegene waarop ik reageer doet alsof de meerderheid van de mensen die nu op de PVV hebben gestemd, daadwerkelijk hopen dat de radicale, inderdaad ondemocratische zaken die Wilders heeft geroepen in de oppositie werkelijkheid worden.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit heel makkelijk op te lossen valt door arbeidsmigratie aan te pakken en Oekraïeners terug te sturen.
Nee. Dat is oppositie-werk. Om de boel op scherp te zetten.quote:
ho ho ho.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar op de "verkiezingsblog" te klikken en je leest de volgende koppen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Links is natuurlijk ook geen homogene groep. Daarbinnen zijn ook gradaties, net zoals op rechts.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat je zo moet afsluiten is een van de redenen dat de PVV zo populair is.
Ik ben enorm teleurgesteld in de uitslag van gisteren, maar die teleurstelling richt zich op de totale idioten van links die iedere kritische noot op massamigratie verdacht hebben gemaakt.
Eerst maar eens die zooi weg uit de openbare ruimte. Geloof belijden doe je maar lekker achter je eigen voordeur.quote:
wat klopt er niet aan wat timmermans zegt of zei het partij programma duidelijk dat Moslims gewoon hun religie kunnen beoefenen?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar op de "verkiezingsblog" te klikken en je leest de volgende koppen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Want controle op migratie is hetzelfde als nu de mensen die hier al zijn (islam) te deporteren ?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:28 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Huh? Als je de immigranten kwijt wil raken, zul je toch wat moeden doen, niet?
Klopt. Ze gaan ook niet naar de Balitische landen, Hongarije, Slowijke, Polen, Bulgarije of Roemenië. Er valt daar inderdaad voor hun niks te halen.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:31 schreef Homey het volgende:
[..]
Kan, maar ik noem express een EU lid. Portugal kent geen massa-immigratie, geen AZC's en geen asielproblematiek.
Toch brandmerkt niemand ze als extreem-rechts. Of zijn er straffen vanuit Brussel. Ze hebben ook geen grensposten.
Een beleid voeren zonder massa-immigratie en zonder asielzoekers kan dus prima. Ook met open grenzen.
Hoe kan dit?
Simpel, er valt als asielzoeker niks te halen in Portugal. Geen voorrang op een woning, geen uitkering vanaf dag 1 tot in de eeuwigheid, geen etnische subsidies, en noem maar op. Geen flyers in je eigen taal. Geen rode loper, laat staan een loper.
Je kan prima naar Portugal, maar dan moet je op je eigen benen staan.
niet kan, maar denk wel dat ze het zelf graag willen.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Dat is oppositie-werk. Om de boel op scherp te zetten.
Doet doet zo ongeveer elke partij in de oppositie. Of dacht jij werkelijk dat wat een PVDD allemaal roept, wel daadwerkelijk kan?
Maar wat wil Geert dan doen aan de Islam? Hij wil toch premier van alle Nederlanders worden?quote:Op donderdag 23 november 2023 13:34 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Want controle op migratie is hetzelfde als nu de mensen die hier al zijn (islam) te deporteren ?
Denk had vlaggen Palestina en zich afvragen waarom Pvv zo groot is.
Gaat natuurlijk niet gebeuren zonder uittreding uit de EU.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:00 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Als Geert Wilders voor een 'Deens' model kan komen, geen Syriërs, Jemenieten, of wie dan ook welkom, want hun hebben niets met ons, en wij totaal niets met hun, dan ben ik al de gelukkigste man van Nederland.
Wat die precies wilt geen idee hoe te realiseren.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:35 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Maar wat wil Geert dan doen aan de Islam? Hij wil toch premier van alle Nederlanders worden?
quote:Op donderdag 23 november 2023 13:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die voorpagina van Joop.nl![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |