Terecht?quote:
In elk geval moet je heel ver wegblijven bij plannen zoals hoofddoeken bij agenten en dat soort functies.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Moskee en Koran verbieden gaat wel wat ver. Dat zou moeten zijn "alle openbare religieuze uitingen verbieden", wat mij betreft.
Je mag geloven wat je wil, maar achter je voordeur. Er gaan al steeds meer kerken dicht, gelukkig. Niet omdat mensen niet meer geloven, maar dit meer in eigen kring houden.
Als ik de cijfers bekijk voor Denemarken kan ik niet (direct) zeggen dat Denemarken goed bezig is.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijken naar Denemarken en daarvan leren, wat zij kunnen moeten wij toch ook kunnen?
Je kan beter naar Portugal kijken als het gaat om asielbeleid.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als ik de emigratiecijfers bekijk naar Denemarken kan ik niet (direct) zeggen dat Denemarken goed bezig is.
https://www.dst.dk/en/Sta(...)er/ind-og-udvandring
Dit beleid is blijkbaar sinds 2019 al aan de gang.
En ook Syriers deporteren naar Syrie is iets wat in Nederland niet zo maar kan, denk ik.
De kans is groot dat er de nodige rechtszaken volgen en het besluit wordt teruggedraaid.
Als ik kijk wat hier in de stad, sinds het ontstaan van de PVV, allemaal PVV bolwerken zijn, dan zijn dat idd de arbeiders-/volkswijken die voorheen de PvdA bolwerken waren.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een double down op de loser mentaliteit. Er is nog niks gebeurd, maar spuug die PVV stemmer vooral meteen in de bek. De PVV stemmers waren vroeger PvdA stemmers. Ga je eens afvragen waarom ze dat niet meer doen ipv dit makkelijke nutteloze sentimentele gezeik.
Dat je zo moet afsluiten is een van de redenen dat de PVV zo populair is.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
En nee, ik ben geen PVV-er, maar heb op de SP gestemd
Japan, nog beter.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:40 schreef Homey het volgende:
[..]
Je kan beter naar Portugal kijken als het gaat om asielbeleid.
De Messias is ook gekomen. Vannacht na die uitslag, meerdere keren.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
Al die rechtse rakkers die nu denken dat de Messias is gekomen: er gaat niets veranderen. Althans, niets merkbaars. Er gaat niets gebeuren tegen de vermeende Islamisering, er komt geen kopvoddentax, geen koranverbod of verbod op nieuwe moskeeën. Het straatbeeld gaat niet wijzigen. We krijgen VVD light beleid, er zullen misschien wat striktere immigratie eisen komen en dan stopt het.
1. Die asielstroom is feitelijk helemaal niet zo verschrikkelijk hoog.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:48 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb zelf ook op Geert Wilders gestemd, ik was eerst van plan helemaal niet te stemmen, had de brief al bij het oud papier gelegd.. Maar ik klaag al jaren op dit forum over asielzoekers, mijn familieleden worden gek dat ik enkel over asielzoekers centrums praat.
Dan zou het een beetje vreemd zijn om dan toch niet te gaan stemmen, want al heeft het 0% zin, de gevestigde politieke partijen zien zo wel, dat een groot deel van de bevolking de asielinstroom veel te hoog vind.
En dan toch fijn wakker worden dat deze partij zo groot is geworden.
Het word tijd om de asielinstroom in te dammen, en ons eigen land, onze eigen woningen, en onze eigen cultuur terug te eigenen.
Weet niet of die tijd hebben hahahaquote:Op donderdag 23 november 2023 12:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komt Extinction Rebellion ook nog langs of zitten die nog vastgelijmd aan Zwarte Piet?
Ik ervaar het juist andersom; kijk alleen al naar de reacties in dit topic, hoe een Jan Roos tekeer gaat op Twitter, hoe een Derksen linkse kiezers afzeikt, of je wordt afgeschildert als nazi met woorden als bruinhemden etc. Ik ben helemaal voor de democratie en daarom juist tegen het polariseren omdat dat in mijn ogen juist leidt tot ondemocratisering.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat een jankers!! De kiezer heeft gesproken. Dit is democratie. Janken en stampvoeten, als minderheid, is geen reden om je zin te krijgen. Je verandert niets aan de uitslag.
Wat erger is, in een land als Nederland, dat je nog bijna niet kunt zeggen dat je PVV hebt gestemd, want links kotst je uit. Links kan niet accepteren dat niet iedereen denkt zoals zij. Want hun mening is toch de enige juiste!!
Nou dat hadden wij hier allemaal totaal niet verwacht. Wat een ontboezeming en verrassing.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:48 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb zelf ook op Geert Wilders gestemd, ik was eerst van plan helemaal niet te stemmen, had de brief al bij het oud papier gelegd.. Maar ik klaag al jaren op dit forum over asielzoekers, mijn familieleden worden gek dat ik enkel over asielzoekers centrums praat.
Dan zou het een beetje vreemd zijn om dan toch niet te gaan stemmen, want al heeft het 0% zin, de gevestigde politieke partijen zien zo wel, dat een groot deel van de bevolking de asielinstroom veel te hoog vind.
En dan toch fijn wakker worden dat deze partij zo groot is geworden.
Het word tijd om de asielinstroom in te dammen, en ons eigen land, onze eigen woningen, en onze eigen cultuur terug te eigenen.
Haha,typisch verliezersgebral...quote:Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
Al die rechtse rakkers die nu denken dat de Messias is gekomen: er gaat niets veranderen. Althans, niets merkbaars. Er gaat niets gebeuren tegen de vermeende Islamisering, er komt geen kopvoddentax, geen koranverbod of verbod op nieuwe moskeeën. Het straatbeeld gaat niet wijzigen. We krijgen VVD light beleid, er zullen misschien wat striktere immigratie eisen komen en dan stopt het.
Ehm, je weet dat de PVV alleen kan regeren als de VVD meedoet he? Die grote mate van afhankelijkheid speelt de VVD gewoon in de kaart.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:53 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Haha,typisch verliezersgebral...
Of het er nu wel of niet komt,
Miljoenen mensen zijn klaar met oa het VVD-beleid, en dat is alles al gewonnen.
Blijf het vooral bagatelliseren. Ook opmerkelijk dat de demografieën van de grote steden in Nederland de afgelopen decennia zo enorm zijn veranderd dan. Heel weinig asielzoekers, maar toch hele steden is er anders gaan uitzien. Vreemd hoor.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
1. Die asielstroom is feitelijk helemaal niet zo verschrikkelijk hoog.
2. Het woningtekort komt zeker niet daardoor, dan nog eerder door arbeidsmigratie.
3. Tegen arbeidsmigratie zal niets gedaan worden (dat wil de VVD niet, en ook de BBB niet trouwens).
Klopt. Er zijn veel arbeidsmigranten namelijk. Je moet wel lezen voor je gaat gillen he..quote:Op donderdag 23 november 2023 12:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Blijf het vooral bagatelliseren. Ook opmerkelijk dat de demografieën van de grote steden in Nederland de afgelopen decennia zo enorm zijn veranderd dan. Heel weinig asielzoekers, maar toch hele steden is er anders gaan uitzien. Vreemd hoor.
Eens, PVV is de grootste maar NSC en VVD hebben een betere onderhandelingspositie.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ehm, je weet dat de PVV alleen kan regeren als de VVD meedoet he? Die grote mate van afhankelijkheid speelt de VVD gewoon in de kaart.
Het valt ook op dat veel van die virologen zo uitgesproken Links zijn. Zitten allemaal in een academische bubbel natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:34 schreef Nober het volgende:
Genieten van de reacties.
[ twitter ]
https://twitter.com/LavieJanRoos/status/1727611967773290994
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |