abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211397588
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:25 schreef Nober het volgende:
Terecht.

[ twitter ]
Terecht?
:')

De kiezer heeft gesproken he?
Stel dat het andersom was geweest....

Ff 2,5 miljoen mensen wegzetten als ondemocratisch...
_O-
  donderdag 23 november 2023 @ 12:39:44 #77
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211397610
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:36 schreef Gia het volgende:

[..]
Moskee en Koran verbieden gaat wel wat ver. Dat zou moeten zijn "alle openbare religieuze uitingen verbieden", wat mij betreft.

Je mag geloven wat je wil, maar achter je voordeur. Er gaan al steeds meer kerken dicht, gelukkig. Niet omdat mensen niet meer geloven, maar dit meer in eigen kring houden.
In elk geval moet je heel ver wegblijven bij plannen zoals hoofddoeken bij agenten en dat soort functies.
pi_211397612
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Kijken naar Denemarken en daarvan leren, wat zij kunnen moeten wij toch ook kunnen?
Als ik de cijfers bekijk voor Denemarken kan ik niet (direct) zeggen dat Denemarken goed bezig is.
https://www.dst.dk/en/Sta(...)er/ind-og-udvandring

Dit beleid is blijkbaar sinds 2019 al aan de gang.
En ook Syriers deporteren naar Syrie is iets wat in Nederland niet zo maar kan, denk ik.
De kans is groot dat er de nodige rechtszaken volgen en het besluit wordt teruggedraaid.
pi_211397623
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:39 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Als ik de emigratiecijfers bekijk naar Denemarken kan ik niet (direct) zeggen dat Denemarken goed bezig is.
https://www.dst.dk/en/Sta(...)er/ind-og-udvandring

Dit beleid is blijkbaar sinds 2019 al aan de gang.
En ook Syriers deporteren naar Syrie is iets wat in Nederland niet zo maar kan, denk ik.
De kans is groot dat er de nodige rechtszaken volgen en het besluit wordt teruggedraaid.
Je kan beter naar Portugal kijken als het gaat om asielbeleid.
pi_211397632
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Een double down op de loser mentaliteit. Er is nog niks gebeurd, maar spuug die PVV stemmer vooral meteen in de bek. De PVV stemmers waren vroeger PvdA stemmers. Ga je eens afvragen waarom ze dat niet meer doen ipv dit makkelijke nutteloze sentimentele gezeik.
Als ik kijk wat hier in de stad, sinds het ontstaan van de PVV, allemaal PVV bolwerken zijn, dan zijn dat idd de arbeiders-/volkswijken die voorheen de PvdA bolwerken waren.

Wijken die in loop der jaren volgestopt zijn met allochtonen en statushouders.
Heb ook decennia in dat soort wijken gewoond en die wijken en buurten zien veranderen.

Zijn dat dan altijd verborgen racisten geweest?
Of spelen er andere zaken waardoor zij zich niet meer door de PvdA vertegenwoordigd voelden?

Ik denk dat laatste.

En nee, ik ben geen PVV-er, maar heb op de SP gestemd :W
pi_211397678
Heerlijk nu bij ON.
Die zure gezichten bij Pvda/GL die geen commentaar willen geven...

Onbetaalbaar!
_O_

En ze snappen het nog steeds niet..

PVV blijven beschuldigen van uitsluiten van mensen.
Nee, als je meedoet in NL, en je houdt je aan de wetten, de normen en waarden, dan doe je bij de PVV gewoon mee, ongeacht je geloof of afkomst.

Ga je hier bijv zwaaien met vlaggen van terroristische organisaties of andere landen en hanteer je normen en waarden die haaks op die van ons staan, ja, dan hoor je er niet bij.

Maar deze mensen zullen ook geen Pvda/GL stemmen hoor...
pi_211397683
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:41 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

En nee, ik ben geen PVV-er, maar heb op de SP gestemd :W
Dat je zo moet afsluiten is een van de redenen dat de PVV zo populair is.

Ik ben enorm teleurgesteld in de uitslag van gisteren, maar die teleurstelling richt zich op de totale idioten van links die iedere kritische noot op massamigratie verdacht hebben gemaakt.
pi_211397687
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:40 schreef Homey het volgende:

[..]
Je kan beter naar Portugal kijken als het gaat om asielbeleid.
Japan, nog beter.
pi_211397690
Al die rechtse rakkers die nu denken dat de Messias is gekomen: er gaat niets veranderen. Althans, niets merkbaars. Er gaat niets gebeuren tegen de vermeende Islamisering, er komt geen kopvoddentax, geen koranverbod of verbod op nieuwe moskeeën. Het straatbeeld gaat niet wijzigen. We krijgen VVD light beleid, er zullen misschien wat striktere immigratie eisen komen en dan stopt het.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211397700
Een demonstratie tegen de democratie :') :') :') :') :')
  FOK!fotograaf donderdag 23 november 2023 @ 12:47:43 #86
842 Zorro
Z
pi_211397701
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
Al die rechtse rakkers die nu denken dat de Messias is gekomen: er gaat niets veranderen. Althans, niets merkbaars. Er gaat niets gebeuren tegen de vermeende Islamisering, er komt geen kopvoddentax, geen koranverbod of verbod op nieuwe moskeeën. Het straatbeeld gaat niet wijzigen. We krijgen VVD light beleid, er zullen misschien wat striktere immigratie eisen komen en dan stopt het.
De Messias is ook gekomen. Vannacht na die uitslag, meerdere keren.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 23 november 2023 @ 12:48:42 #87
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_211397710
Ik heb zelf ook op Geert Wilders gestemd, ik was eerst van plan helemaal niet te stemmen, had de brief al bij het oud papier gelegd.. Maar ik klaag al jaren op dit forum over asielzoekers, mijn familieleden worden gek dat ik enkel over asielzoekers centrums praat.

Dan zou het een beetje vreemd zijn om dan toch niet te gaan stemmen, want al heeft het 0% zin, de gevestigde politieke partijen zien zo wel, dat een groot deel van de bevolking de asielinstroom veel te hoog vind.

En dan toch fijn wakker worden dat deze partij zo groot is geworden.

Het word tijd om de asielinstroom in te dammen, en ons eigen land, onze eigen woningen, en onze eigen cultuur terug te eigenen. 8-)
pi_211397715
Lekker nagenieten met een bakje havermelk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211397731
Radio 1 is echt fantastisch vandaag. Heel de dag al drama en hysterie over de verkiezingsuitslag. En ze hebben echt geen flauw idee waar het vandaan is gekomen, en als er iemand aan tafel zit die heel voorzichtig een begin maakt met de hand in eigen boezem steken wordt dat direct de kop in gedrukt.

Wilders heeft een karikatuur van Nederland gemaakt en 1 op de 4 stemmers is daar kennelijk ingetrapt is de teneur...

Zucht , men leert het daar echt nooit.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_211397732
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:48 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb zelf ook op Geert Wilders gestemd, ik was eerst van plan helemaal niet te stemmen, had de brief al bij het oud papier gelegd.. Maar ik klaag al jaren op dit forum over asielzoekers, mijn familieleden worden gek dat ik enkel over asielzoekers centrums praat.

Dan zou het een beetje vreemd zijn om dan toch niet te gaan stemmen, want al heeft het 0% zin, de gevestigde politieke partijen zien zo wel, dat een groot deel van de bevolking de asielinstroom veel te hoog vind.

Het word tijd om de asielinstroom in te dammen, en ons eigen land, onze eigen woningen, en onze eigen cultuur terug te eigenen. 8-)
1. Die asielstroom is feitelijk helemaal niet zo verschrikkelijk hoog.
2. Het woningtekort komt zeker niet daardoor, dan nog eerder door arbeidsmigratie.
3. Tegen arbeidsmigratie zal niets gedaan worden (dat wil de VVD niet, en ook de BBB niet trouwens).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_211397744
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Komt Extinction Rebellion ook nog langs of zitten die nog vastgelijmd aan Zwarte Piet?
Weet niet of die tijd hebben hahaha
pi_211397745
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:30 schreef Gia het volgende:

[..]
Wat een jankers!! De kiezer heeft gesproken. Dit is democratie. Janken en stampvoeten, als minderheid, is geen reden om je zin te krijgen. Je verandert niets aan de uitslag.

Wat erger is, in een land als Nederland, dat je nog bijna niet kunt zeggen dat je PVV hebt gestemd, want links kotst je uit. Links kan niet accepteren dat niet iedereen denkt zoals zij. Want hun mening is toch de enige juiste!!
Ik ervaar het juist andersom; kijk alleen al naar de reacties in dit topic, hoe een Jan Roos tekeer gaat op Twitter, hoe een Derksen linkse kiezers afzeikt, of je wordt afgeschildert als nazi met woorden als bruinhemden etc. Ik ben helemaal voor de democratie en daarom juist tegen het polariseren omdat dat in mijn ogen juist leidt tot ondemocratisering.

Als iemand er goed over heeft nagedacht en Wilders heeft gestemd vind ik het helemaal prima, of ik het er nu met de standpunten eens ben of niet.

Kortom; laten we allemaal stoppen met kinderachtig zijn en een beetje volwassen gedrag vertonen (links en rechts!)
pi_211397751
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:48 schreef BMW1993 het volgende:

Nou dat hadden wij hier allemaal totaal niet verwacht. Wat een ontboezeming en verrassing.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211397764
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
Haha,typisch verliezersgebral...

Of het er nu wel of niet komt,

Miljoenen mensen zijn klaar met oa het VVD-beleid, en dat is alles al gewonnen.
_O_
pi_211397788
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:53 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Haha,typisch verliezersgebral...

Of het er nu wel of niet komt,

Miljoenen mensen zijn klaar met oa het VVD-beleid, en dat is alles al gewonnen.
_O_
Ehm, je weet dat de PVV alleen kan regeren als de VVD meedoet he? Die grote mate van afhankelijkheid speelt de VVD gewoon in de kaart.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211397804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
1. Die asielstroom is feitelijk helemaal niet zo verschrikkelijk hoog.
2. Het woningtekort komt zeker niet daardoor, dan nog eerder door arbeidsmigratie.
3. Tegen arbeidsmigratie zal niets gedaan worden (dat wil de VVD niet, en ook de BBB niet trouwens).
Blijf het vooral bagatelliseren. Ook opmerkelijk dat de demografieën van de grote steden in Nederland de afgelopen decennia zo enorm zijn veranderd dan. Heel weinig asielzoekers, maar toch hele steden is er anders gaan uitzien. Vreemd hoor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211397809
Die reacties overal, dit is echt smullen. En ik ben niet eens een PVV stemmer, kun je na gaan.

BNN/VARA die een soort troost sessie houdt in hun kantine vanmiddag hahaha _O-

https://archive.li/4wFGd
٩๏̯͡๏)۶
pi_211397817
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Blijf het vooral bagatelliseren. Ook opmerkelijk dat de demografieën van de grote steden in Nederland de afgelopen decennia zo enorm zijn veranderd dan. Heel weinig asielzoekers, maar toch hele steden is er anders gaan uitzien. Vreemd hoor.
Klopt. Er zijn veel arbeidsmigranten namelijk. Je moet wel lezen voor je gaat gillen he..
Allah Al Watan Al Malik
pi_211397831
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 12:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ehm, je weet dat de PVV alleen kan regeren als de VVD meedoet he? Die grote mate van afhankelijkheid speelt de VVD gewoon in de kaart.
Eens, PVV is de grootste maar NSC en VVD hebben een betere onderhandelingspositie.

NSC wellicht het beste.
Zij kan zowel met rechtse als linkse partijen regeren en hoeft niet in een kabinet met PVV te stappen als hiervoor teveel ingeleverd moet worden.
pi_211397839
quote:
Het valt ook op dat veel van die virologen zo uitgesproken Links zijn. Zitten allemaal in een academische bubbel natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')