Goed dat Beau meteen al aangaf dat ze een groep willen met twee mannen en twee vrouwen. Daan denkt idd even over te stappen naar hun groep maar dat gaat het echt niet worden. Laat hem maar gewoon in zijn groep de dominante betweter spelenquote:Op donderdag 23 november 2023 10:23 schreef cinsan het volgende:
die daan wil zich in het team van de haaien nestelen , maar denk dat beau hem doorheeft , vind daan echt een gladjakker geworden is
Oh ik zou juist wel viben met die 3quote:Op donderdag 23 november 2023 09:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij Jorrit heb ik het gevoel dat daar niet helemaal alles goed zit onder zijn dakpan dus die neem ik niet serieus. Ik zou me daar meer irriteren aan een Jorim Jennemie en Melanie.. zij vinden zichzelf veel te belangrijk. Daar zou ik het eerste mee botsen. Daan en Casper de betweters mogen ook wel eens op hun plaats worden gezet met hun gedram de hele tijd. Nahh voor mij zijn het allemaal geen leuke mensen..
Oncontroleerbaar, nu krijgen wij alleen fragmenten te zien van een dag daar.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:43 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil spanning, sensatie, gekonkel, ruzie, streams, ik wil alles...![]()
Waar is EJVJL als je het nodig hebt...
Ja maar als er een beetje spanning en sensatie zou zijn, zouden ze dat uitzenden.. die gasten worden daar ook in de gaten gehouden.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oncontroleerbaar, nu krijgen wij alleen fragmenten te zien van een dag daar.
Met EJVJL gebeurde er best veel wat nooit de tv haalde.
Streams zouden weer kunnen op Videoland aangezien Talpa Gooische Vrouwen ook gaat terug brengen op Videoland dus die samenwerking is er, dus chop chop Talpa!quote:Op donderdag 23 november 2023 10:43 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil spanning, sensatie, gekonkel, ruzie, streams, ik wil alles...![]()
Waar is EJVJL als je het nodig hebt...
Dat verklaard inderdaad alles...die is niet zo blij vandaag, en Kaylee wel.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:03 schreef Moira het volgende:
[..]
Daan blijkt een VVD stemmer te zijn dus dat verklaart, en Casper is een two-faced snitch die niks anders kent dan de slachtofferrol (het zal tenslotte ook nooit aan hem liggen).
Het lijkt erop dat het zonder streams ook goed genoeg scoort, dus waarom zouden ze zich die heisa op de hals halen.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Streams zouden weer kunnen op Videoland aangezien Talpa Gooische Vrouwen ook gaat terug brengen op Videoland dus die samenwerking is er, dus chop chop Talpa!
Met die cijfers is het hopen dat ze een tussenjaar inplannen na DB.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:37 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 11,5 Kijkcijfer: 531.000
Wat een cijfers! En daarmede ook gelijk een Top 25 notering uiteraard.![]()
Gooise vrouwen wordt geproduceerd door TALPA (wat eigenlijk nu ITV is) voor RTLquote:Op donderdag 23 november 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Streams zouden weer kunnen op Videoland aangezien Talpa Gooische Vrouwen ook gaat terug brengen op Videoland dus die samenwerking is er, dus chop chop Talpa!
Het een of het andere niet uit te sluiten, je bied dan wel een totaal pakket aan wat het ook op de langere termijn kan verstevigen met name het community gevoel wat je creëert. En al die heisa is het niet, de infrastructuur ligt daar al om die streams aan te kunnen bieden, ze moeten enkel nog gehost worden, en klaar.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het zonder streams ook goed genoeg scoort, dus waarom zouden ze zich die heisa op de hals halen.
Is toch concurrentie want voor de rest zijn alle Talpa programma's niet meer te zien alleen nog maar terug te kijken, zoals een LLDL wat nu enkel nog op NLZIET/KIJK terug te kijken is.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gooise vrouwen wordt geproduceerd door TALPA (wat eigenlijk nu ITV is) voor RTL
En staat los van de SBS-zenders.
het is niet alleen de infrastructuur die de heisa is, dat is maar een heel klein deel.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het een of het andere niet uit te sluiten, je bied dan wel een totaal pakket aan wat het ook op de langere termijn kan verstevigen met name het community gevoel wat je creëert. En al die heisa is het niet, de infrastructuur ligt daar al om die streams aan te kunnen bieden, ze moeten enkel nog gehost worden, en klaar.
Ze zitten echt niet op gezeik te wachten van al die schuimpjes die weer gaan lopen bellen en mailen als ze het ergens niet mee eens zijn. Ik denk eerder als het minder goed zou scoren ze de streams zouden gaan proberen.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het een of het andere niet uit te sluiten, je bied dan wel een totaal pakket aan wat het ook op de langere termijn kan verstevigen met name het community gevoel wat je creëert. En al die heisa is het niet, de infrastructuur ligt daar al om die streams aan te kunnen bieden, ze moeten enkel nog gehost worden, en klaar.
LLDL is toch ook nooit op VL geweestquote:Op donderdag 23 november 2023 11:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is toch concurrentie want voor de rest zijn alle Talpa programma's niet meer te zien alleen nog maar terug te kijken, zoals een LLDL wat nu enkel nog op NLZIET/KIJK terug te kijken is.
Precies knippen en plakken in de context zoals zij dat willen en vooral scènes eruit laten waarvan ze niet willen dat de kijkers die zien.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:56 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet alleen de infrastructuur die de heisa is, dat is maar een heel klein deel.
Nu hebben ze gewoon een hele dag opnames, kunnen uitzenden wat ze willen, dingen weglaten, dingen over doen enz.
Met die sl's liepen ze ook achter de feiten aan en waren bijna altijd te laat. Ook als er een al was geweeest kwam je er later toch wel achter wat er was gebeurd want de bewoners spraken er dan toch wel weer over. Ze zitten daar gewoon niet meer op te wachten.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:57 schreef freaky40 het volgende:
Dat was voorheen ook, dus ik zie daar het probleem niet in. Je zal misschien iets meer SL's hebben maar ja, dat heb je bij BB ook, dus no big deal.
🙏quote:Op donderdag 23 november 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |