En dit.quote:Op donderdag 23 november 2023 04:58 schreef herverwijderd het volgende:
Wat zou je nog nodig hebben om weg te gaan?
Om te beginnen een ander huis en dat valt tegenwoordig vies tegen.quote:Op donderdag 23 november 2023 04:58 schreef herverwijderd het volgende:
Jezus christus wat een verhaal. Wat een ellende om vast te zitten in zo'n leven. Wat zou je nog nodig hebben om weg te gaan?
gewoon naar der ouders hequote:Op donderdag 23 november 2023 08:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Om te beginnen een ander huis en dat valt tegenwoordig vies tegen.
Ja TS, wat zou je een vriendin adviseren die met zo'n verhaal komt?quote:Op donderdag 23 november 2023 10:20 schreef PiyeReloaded het volgende:
Wat denk jij als je dit verhaal zo leest? Het grootste lichtpuntje in dit verhaal is voor mij dat jullie geen kinderen hebben en ook geen seks.
Of gelijk naar een blijf van mn lijf huis........quote:Op donderdag 23 november 2023 08:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Om te beginnen een plaats om te slapen en ergens waar je je spullen kwijt kan, denk ik. Maar kijken of ts nog reageert.quote:Op donderdag 23 november 2023 08:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Een andere vent, denk ik.quote:Op donderdag 23 november 2023 04:58 schreef herverwijderd het volgende:
Jezus christus wat een verhaal. Wat een ellende om vast te zitten in zo'n leven. Wat zou je nog nodig hebben om weg te gaan?
quote:Op donderdag 23 november 2023 12:16 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Ga weg en wel nu.
Hij is bezig om jou afhankelijk van hem te maken zodat hij je volledig in zijn macht heeft, en hij is al aardig op weg.
Hij is gevaarlijk en zeker niet goed voor jou.
Dus nogmaals, ga rennen en zo snel mogelijk.
Twee kanttekeningen: TS haar vriend is degene die geen contact meer heeft met zijn familie en vrienden. TS heeft zelf nog wel contact met die van haar, dus in dat aspect wijkt dit verhaal af van wat je vaker ziet, n.l. dat zij haar contacten kwijt zou zijn en dus afhankelijker van hem is.quote:Op donderdag 23 november 2023 13:12 schreef Managarm het volgende:
Vervelend om te horen, de rest van de tips zijn ongeveer al gegeven. Als jouw naam nog op de bankrekening staat dan zou ik een afspraak maken bij de bank om de huidige stand van zaken te bekijken. Het feit dat hij je de toegang heeft ontzegd tot de bankrekening is echt een reden tot zorg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |