Gelukkig kan ik 1 checkbox inkleuren, dan ben ik toch echt bovengemiddeldquote:Op donderdag 23 november 2023 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Fokkers verdienen naar eigen zeggen toch allemaal minstens 3x modaal, rijden allemaal een EV en hebben een penis van 30 centimeter.
Een fles azijn is er niks bij?quote:Op donderdag 23 november 2023 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Op radio 1 heerlijke discussies. Het ligt aan iedereen:
De pvv
Wilders
Baudet
De VVD
Huilende mensen op de radio.....
Het probleem van PVV stemmers is dat zij het niet uit hoeven te leggen. Daarom is het ook zo makkelijk extreem te stemmen. Ze kennen heul geen buitenlanders, en als dat al wel zo is, is het "een van de goede". Maar het is degene met het internationale netwerk die de risee is, en degene met veel met immigranten onder de vrienden die ze onder ogen moet komen. Gristenen zijn allemaal tegen homo's tot ze er eentje in het gezin hebben.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet blij met deze uitslag. Het is wat het is. Laat PVV het proberen coalitie te vormen.
Er is helemaal geen reden om zuur om te doen en de kiezers op PVV als dom rechts weg te zetten
Genot.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De pvv
Wilders
Baudet
De VVD
Ik niet.quote:Op donderdag 23 november 2023 08:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat verwacht ik dan weer niet. Verwacht echt dat Wilders dat zelf wil doen.
Maar verwacht zelf wel dat we gewoon weer VVD-beleid krijgen in een nieuw jasje.
Die wonen 24/7 op Facebook.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waar wonen al deze Fokkers die dit dagelijks meemaken 😀
Het gaat echt in overdrive.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een fles azijn is er niks bij?
De bias tussen hun luisteraars en hun eigen mening hebben ze niet door?
Al jaren een irritante act die nikkonlover.quote:Op donderdag 23 november 2023 07:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Oh jah dat was jij die die aanslag van Baudet zo grappig vond.
Karma is a bitch.
...en nee ik heb niet op de PVV gestemd.
Dat is ook niet nodig, zolang er mensen zoals jij bestaan.
Amsterdam heeft dan ook helemaal niks meer met Nederland te maken.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:43 schreef Farenji het volgende:
Maar het verschil met Amsterdam is wel heel groot, daar heeft de PVV slechts 8 procent, PVV is daar pas de 4e partij na GL/PvdA, VVD en D66.
Haha, het is ook weer zo ontzettend voorspelbaar. Zoals dus verwacht, nooit komt het op dat het aan het hautaine en belachelijke wereldbeeld van de (centrum)linkse progressief zelf ligt. Wat een totale mafklappers zijn dit toch ook.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De pvv
Wilders
Baudet
De VVD
Op basis waarvan denk je dit? PVV is ook de grootste geworden in steden zoals Rotterdam en Den Haag.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Het probleem van PVV stemmers is dat zij het niet uit hoeven te leggen. Daarom is het ook zo makkelijk extreem te stemmen. Ze kennen heul geen buitenlanders, en als dat al wel zo is, is het "een van de goede". Maar het is degene met het internationale netwerk die de risee is, en degene met veel met immigranten onder de vrienden die ze onder ogen moet komen.
Dus de twee groepen hier op fok praten een andere richting op.
Als Baudet groot genoeg was geweest, was Wilders klein genoeg gebleven.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De pvv
Wilders
Baudet
De VVD
Precies, en ook genoeg voorbeelden van steden zoals Leeuwarden met een kleine allochtone bevolking waar PVDA-DL en consorten het grootst zijn geworden. Zo bezien kan een gebrek aan ervaring ook pro-migratie in de hand werken.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:55 schreef HowardRoark het volgende:
Op basis waarvan denk je dit? PVV is ook de grootste geworden in steden zoals Rotterdam en Den Haag.
De conclusies zijn getrokken, ze beschouwen alweer een tenniswedstrijdquote:Op donderdag 23 november 2023 10:55 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, het is ook weer zo ontzettend voorspelbaar. Zoals dus verwacht, nooit komt het op dat het aan het hautaine en belachelijke wereldbeeld van de (centrum)linkse progressief zelf ligt. Wat een totale mafklappers zijn dit toch ook.
Circa 1 op 4 Nederlanders hebben op PVV gestemd. Dit bestaat uit allerlei lagen. Inclusief mensen die zelf ene migratie-achtergrond hebben.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Het probleem van PVV stemmers is dat zij het niet uit hoeven te leggen. Daarom is het ook zo makkelijk extreem te stemmen. Ze kennen heul geen buitenlanders, en als dat al wel zo is, is het "een van de goede". Maar het is degene met het internationale netwerk die de risee is, en degene met veel met immigranten onder de vrienden die ze onder ogen moet komen. Gristenen zijn allemaal tegen homo's tot ze er eentje in het gezin hebben.
Spreek maar voor jezelf, ik woon al ruim tien jaar hier in Rotterdam west, en goed naar mijn zin. Juist door alle culturen die je hier vindt, vooral rond de west kruiskade. Zou liever niet in zo'n saaie blanke wijk of stad willen wonen.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel heerlijk symbolisch die uitslag voor Rotterdam. De eerste stad in NL waar de blanke NL'ers in de minderheid waren gekomen, heeft pvv nu dik gewonnen. NL is de islamisering en alle daarbij behorende effecten gewoon zat. Klaar mee.
Pff wat een gebrek aan respect. Het betreft een heus wetenschappelijk verklaringsmodel.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Circa 1 op 4 Nederlanders hebben op PVV gestemd. Dit bestaat uit allerlei lagen. Inclusief mensen die zelf ene migratie-achtergrond hebben.
Maar jij blijft je gewoon stug houden aan je eigen karikatuur die je van de PVV'er hebt gemaakt.
Praktisch alles waar Wilders geen zin in heeft daar moeten we maar mee stoppen.quote:
Kijk, hier spreekt boomerlinks. Weet precies wie de PVV stemmer is en spreekt daar met een enorm dedain over.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Het probleem van PVV stemmers is dat zij het niet uit hoeven te leggen. Daarom is het ook zo makkelijk extreem te stemmen. Ze kennen heul geen buitenlanders, en als dat al wel zo is, is het "een van de goede". Maar het is degene met het internationale netwerk die de risee is, en degene met veel met immigranten onder de vrienden die ze onder ogen moet komen. Gristenen zijn allemaal tegen homo's tot ze er eentje in het gezin hebben.
Ze mogen het uitleggen van mij, ik doe het niet.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:58 schreef theunderdog het volgende:
Circa 1 op 4 Nederlanders hebben op PVV gestemd. Dit bestaat uit allerlei lagen. Inclusief mensen die zelf ene migratie-achtergrond hebben.
Maar jij blijft je gewoon stug houden aan je eigen karikatuur die je van de PVV'er hebt gemaakt.
Jij bent wat wereldvreemd. Maar dat is geen misdaad.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze mogen het uitleggen van mij, ik doe het niet.
Dan,zit ik daar met mijn 28,3 ruim onder '(quote:Op donderdag 23 november 2023 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Fokkers verdienen naar eigen zeggen toch allemaal minstens 3x modaal, rijden allemaal een EV en hebben een penis van 30 centimeter.
Precies hierin zit het 'm toch? Diversiteit kan hier alleen bestaan als de blanke er plaats voor maakt, en ik vind het nogal vreemd dat je de reactie op de impliciete eis als extreem e.d. omschrijft - alsof de blanke afwijkt van hoe elk andere bevolkingsgroep het zou beleven.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:59 schreef Farenji het volgende:
Juist door alle culturen die je hier vindt, vooral rond de west kruiskade. Zou liever niet in zo'n saaie blanke wijk of stad willen wonen.
Wat je veel ziet is dat progressieven het argument maken dat mensen die PVV stemmen 'bang' zijn voor buitenlanders. Maar dit is niet zo, voornamelijk betreft het mensen die zien wat te veel influx aan mensen die de Westerse normen en waarden niet delen kan bewerkstelligen. Een onveilige en onprettige leefomgeving, die niet meer als Nederland voelt. Helemaal voor de oudere generaties zal dit laatste zwaar wegen.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:57 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Precies, en ook genoeg voorbeelden van steden zoals Leeuwarden met een kleine allochtone bevolking waar PVDA-DL en consorten het grootst zijn geworden. Zo bezien kan een gebrek aan ervaring ook pro-migratie in de hand werken.
Wat zou er 'saai' zijn aan een blanke wijk? Bijvoorbeeld Oekraïners of Polen voegen niet genoeg culturele diversiteit toe?quote:Op donderdag 23 november 2023 10:59 schreef Farenji het volgende:
[..]
Spreek maar voor jezelf, ik woon al ruim tien jaar hier in Rotterdam west, en goed naar mijn zin. Juist door alle culturen die je hier vindt, vooral rond de west kruiskade. Zou liever niet in zo'n saaie blanke wijk of stad willen wonen.
Ik heb hiervoor overigens jaren in de Tarwewijk op zuid gewoond, en daarvoor heel lang in de wijk Lombok in Utrecht. Allemaal super multi culti. Ik zal zeker niet zeggen dat er geen problemen zijn (waar geldt dat wel?) maar dat aanhoudende geklaag over die islamisering en dat het allemaal zo ontzettend onleefbaar is geworden, vind ik wel behoorlijk overtrokken.
Het is een goed punt dat je maakt, maar inmiddels is het niet meer 10% die stemt op de PVV.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kijk, hier spreekt boomerlinks. Weet precies wie de PVV stemmer is en spreekt daar met een enorm dedain over.
Hij zit er alleen compleet naast. Allochtonen stemmen relatief vaker op de pvv dan autochtonen:
[ afbeelding ]
Hoe komt het dat speknek zijn beeld zo ver van de realiteit staat? Omdat speknek is wat hij de pvv stemmer verwijt. Speknek kent allochtonen alleen van het nos journaal en daar zijn ze altijd zielig en links.
Allochtonen zijn niet achterlijk. Deze meneer legt het uit:
[ twitter ]
Gisteren toch ook bij de linkse partijen: het ligt aan de VVD. Rly? Niets te maken met al die progressieve bullshit? Met klimaatplakkers? Met het steunen van terreurgroep Hamas?quote:Op donderdag 23 november 2023 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De pvv
Wilders
Baudet
De VVD
Ik vond het oprecht zielig voor die meid. En ik kan me er ergens nog wat bij voorstellen ook.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De pvv
Wilders
Baudet
De VVD
Ja dit gaat vast op voor alle 37 zetels aan stemmen.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zal ook de eerste zijn om dat toe te geven, ik zou graag willen dat anderen dat ook toegaven.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij bent wat wereldvreemd. Maar dat is geen misdaad.
Welke factoren zouden het aannemelijk maken dat de verhouding niet meegegroeid is?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is een goed punt dat je maakt, maar inmiddels is het niet meer 10% die stemt op de PVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |