Dat laatste is feitelijk onjuist. Het waren juist Rouvoet en Van Dijke die het begrip 'christelijk sociaal' voor de CU introduceerden en die altijd prettig samenwerkten met de PvdA, als RPF'ers.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klein-rechts was een containerbenaming voor SGP/GPV/RPF. Die laatste twee zijn gefuseerd tot CU, maar het GPV-smaldeel is altijd een stuk linkser geweest dan de RPF-instromers.
Juist dan zou je moeten begrijpen wat ik bedoel!quote:Op donderdag 23 november 2023 01:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toevallig ben ik wel in Rusland geweest, meermaals en heb ik in Kyiv gewoond en gewerkt. Nu jij weer.
Geld pompen in Oekraine is gewoon een bodemloze put en een oorlog financieren waar wij helemaal geen deel van uitmaken/horen uit te maken.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, dus we hadden Rusland gewoon zijn gang moeten laten gaan? Volgens mij is Oekraine nog steeds grotendeels vrij en geen provincie van Rusland met straten vol dode burgers, dat lijkt mij een goede zaak
Je doet anders zelf ook niet bepaald recht aan zijn standpunt. Ik heb na de Russische inval in Oekraïne heel goed geluisterd naar wat de verschillende politici zeiden en alleen Baudet weigerde de inval te veroordelen. Het is wel zo dat Wilders genuanceerder is over het steunen van Oekraïne omdat hij vindt dat we ons niet in het conflict moeten mengen. Mijn standpunt is het niet, maar extreem vind ik het ook niet. Sterker nog, het doet me denken aan het standpunt dat veel andere partijen innemen ten aanzien van Israël-Gaza-Hamas.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
FTM vertelt een heel ander verhaal over zijn Rusland reis en zijn banden met Rusland. En bij de inval in Oekraine gaf hij nog de NAVO de schuld van de inval.
Maar ik zie dat het wegkijken en goedpraten alweer bon ton is
Idd. Goede duiding en gasten ook.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die verkiezingsuitzendingen zijn eigenlijk altijd wel ok, kijk ze meestal altijd wel. Gewoon rustig praten is wel fijn.
Brussel eist dat dan ook niet en ik heb het niet over vluchtelingen maar over migratie, dat is wel wat groter en sowieso zijn asielzoekers maar een klein deel van de migranten.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Het fijne van een land regeren is dat je wetgeving kunt aanpassen, zeker met een relatief sterk rechts blok in de eerste kamer.
Een land als Polen neemt amper vluchtelingen op, die worden ook niet uit de EU geflikkerd dus je hoeft je niet zomaar te conformeren aan wat Brussels eist.
Gezien de problematiek waar ook andere landen mee kampen zouden we wel eens een voortrekkersrol kunnen krijgen om die asielstromen flink in te perken.
Prima om er bij te hebben idd terwijl je ook nog wat andere dingen kunt doen. en wanneer het interessant is focus ik me er wat meer op.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Idd. Goede duiding en gasten ook.
En dat constant updaten van zetels is goed
Nooit geweten dat Rouvoet een RPF-achtergrond had maar over het algemeen is de reformatorische wereld wat rechtser dan de gereformeerde, het Reformatorisch Dagblad is bv ook rechtser dan het Nederlands Dagblad.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:17 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Dat laatste is feitelijk onjuist. Het waren juist Rouvoet en Van Dijke die het begrip 'christelijk sociaal' voor de CU introduceerden en die altijd prettig samenwerkten met de PvdA, als RPF'ers.
RTL heeft datquote:Op donderdag 23 november 2023 01:26 schreef RAVW het volgende:
Vroeger had je nog zo kaartje waar je kon zien of je gemeente al klaar was en wat daar gestemd was.
Maar kan hem nu niet vinden
Dat is toch die kaart?quote:Op donderdag 23 november 2023 01:26 schreef RAVW het volgende:
Vroeger had je nog zo kaartje waar je kon zien of je gemeente al klaar was en wat daar gestemd was.
https://app.nos.nl/nieuws/tk2023/#kaartnl Dan naar beneden scrollen.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:26 schreef RAVW het volgende:
Via de Telegraaf vond ik mijn gemeente.quote:Op donderdag 23 november 2023 01:26 schreef RAVW het volgende:
Zoals bijna alle gemeentenquote:Op donderdag 23 november 2023 01:24 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Bij uitstek zo'n PVV-gemeente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |