Hij hoopt dat Geert zijn schoolgeld en hypotheek betaald zodat hij naar school kan gaan terwijl zijn zwangere vrouw in het nieuwe huis zijn prakje voor hem klaar maakt? Of zoiets.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Schoolgeld dingen,hypotheken afschaffen en mijn vrouw is zwanger. Wat zei die man allemaal?
37, ellende.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
GL PVDA is er ook alweer een zetel kwijt aan VVD zo te zien. Heb altijd het idee dat ellende alleen maar groter wordt na de eerste exit poll.
Yesilgoz 1?quote:Op donderdag 23 november 2023 08:03 schreef Fretwork het volgende:
Alvast gefeliciteerd met Yesilgoz 1, waarbij we met harde vuist regeren voor de echte Nederlander. Dat is juist nu het allerbelangrijkst.
Met dank aan de VVD die het kabinet heeft klappen op teveel migranten
Hoeveel is teveel? Geen idee.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om dit te duidenquote:Op donderdag 23 november 2023 08:58 schreef hhh38 het volgende:
Gitzwarte dag in de Nederlandse geschiedenis. Met dank aan de VVD.
Uiteraard, die speelt al dagen de: "we hebben een verbindende premier die ook internationaal goed overkomt nodig-kaart"quote:
Ik ben vooral benieuwd wat die kiezers gaan doen als ze erachter komen dat Wilders die buitenlanders niet weg kan toveren. En al z'n andere beloftes ook niet waar kan maken.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen om dit te duiden
Huh je kunt een derde generatie Turk terug niet terug sturen naar Marokko ?quote:Op donderdag 23 november 2023 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat die kiezers gaan doen als ze erachter komen dat Wilders die buitenlanders niet weg kan toveren. En al z'n andere beloftes ook niet waar kan maken.
Dan kiest men net zo makkelijk volgende keer voor D66 of PVDA-GLquote:Op donderdag 23 november 2023 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat die kiezers gaan doen als ze erachter komen dat Wilders die buitenlanders niet weg kan toveren. En al z'n andere beloftes ook niet waar kan maken.
LPF, FVD, BBB, PVV ... wat zou de volgende worden?quote:Op donderdag 23 november 2023 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien kan je andere maatregelen bedenken om buitenlanders een beetje te pesten.quote:Op donderdag 23 november 2023 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |