https://www.rtlnieuws.nl/(...)-liveblog-rtl-nieuwsquote:Exitpoll: PVV met afstand grootste partij, gevolgd door GroenLinks-PvdA
Volgens de eerste exitpoll lijkt de PVV de grootste partij van Nederland te worden. Geert Wilders haalt met de PVV 35 zetels, meldt de exitpoll van Ipsos, die werd uitgevoerd in opdracht van RTL en de NOS. GroenLinks-PvdA komt op 26 zetels volgens de exitpoll, de VVD op 23 en het NSC van Pieter Omtzigt op 20.
quote:PVV: 35 (was in 2021 17 zetels)
GroenLinks-PvdA: 26 (was 17)
VVD: 23 (was 34 )
GroenLinks-PvdA: 26 (was 17)
D66: 10 (was 24)
NSC: 20 (was 0)
BBB: 7 (was 1)
CDA: 5 (was 15)
SP: 5 (was 9)
Ik vind het geen mooi nieuws, maar wel een sterk signaal.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:02 schreef ZarB het volgende:
Mooi nieuws. Dat laat wel zien hoe NL er klaar mee is.
Links blijft toch de kop in het zand steken.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het geen mooi nieuws, maar wel een sterk signaal.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het geen mooi nieuws, maar wel een sterk signaal.
VVD met een nieuwe ster aan het filament dat het stokje zonder tegensputteren doorgeeft? Echt nietquote:Op woensdag 22 november 2023 21:05 schreef Akathisia het volgende:
Oke, dit wordt dus PvDA-GL die gaat formeren?
Tja, een van de partijen staat op enorm verlies en de ander op enorme winst.quote:
Maar gaat het hem niet worden vermoed ik... want PVV mag niet natuurlijkquote:Op woensdag 22 november 2023 21:05 schreef Red_85 het volgende:
Dit land is stuk.
Pvv-vvd-nsc 78.
NL is woke-policor links zat. Compleet zat.
En stilletjes heeft de pvv daarvan geprofiteerd.
Maar wel meeregeren onder minister president Wilders?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
VVD met een nieuwe ster aan het filament dat het stokje zonder tegensputteren doorgeeft? Echt niet
VVD heeft uitstapjes met pvda en d66 gemaakt.. ik zie dat wel gebeuren.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:08 schreef Akathisia het volgende:
Dus die ga
[..]
Maar wel meeregeren onder minister president Wilders?
Dat zou een enorme middelvinger naar heel veel mensen zijn. Als je het laatste restje vertrouwen in de politiek door de wc wil spoelen is dit wel de manier.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar gaat het hem niet worden vermoed ik... want PVV mag niet natuurlijk![]()
bereid je maar voor op NSC, PvdA/GL, VVD + D66
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Zo'n kabinet maakt in 4 jaar, als ze dat al halen, meer kapot dan 13 jaar Rutte.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:11 schreef YellowBlacks het volgende:
Een optie zal zijn PVV - VVD - NSC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |