Hij zegt water bij de wijn te willen doen. Ik vind dat net zo geloofwaardig als Jezus die water in wijn liet veranderen, maar goed.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Heel erg benieuwd hoe Wilders dit voor elkaar gaat boksen. Zowel het regeren als het bijhorende compromissen sluiten zie ik problemen geven voor hem.
Denk ik ook, of het kan niet, of andere partijen willen niet. Ministers verdelen gaat ook nog wat worden.quote:
Niet Wilders is een Kremlin Pop. wil dat alle hulp aan Oekraine stopt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
Heel erg benieuwd hoe Wilders dit voor elkaar gaat boksen. Zowel het regeren als het bijhorende compromissen sluiten zie ik problemen geven voor hem.
Het was wel een gezellige bruiloftquote:Op woensdag 22 november 2023 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij zegt water bij de wijn te willen doen. Ik vind dat net zo geloofwaardig als Jezus die water in wijn liet veranderen, maar goed.
Wilders zal met de billen blooot moeten, ook over banden met kremlin.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij zegt water bij de wijn te willen doen. Ik vind dat net zo geloofwaardig als Jezus die water in wijn liet veranderen, maar goed.
Nee, hoor. Dit is een duidelijk signaal dat er een groep op Wilders heeft gestemd. mogelijk die normaal FVD, ja21 stemmen. en VVD is waarschijnlijk over gestapt op Timmermans / Omtzicht.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Seven. het volgende:
Als het Wilders lukt om een coalitie te vormen, dan wordt hij daar over 4 jaar keihard op afgestraft. Hij zal compromissen moeten sluiten.
En ik hoop oprecht dat ze er niet uitkomen met VVD. Geert Wilders is niet geschikt als premier.
Dat gezegd hebbende.. dit is wel een duidelijk signaal naar VVD.
Best lachu, aangezien links niet aan de macht was...quote:Op woensdag 22 november 2023 21:05 schreef Red_85 het volgende:
Dit land is stuk.
Pvv-vvd-nsc 78.
NL is woke-policor links zat. Compleet zat.
En stilletjes heeft de pvv daarvan geprofiteerd.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:24 schreef VEM2012 het volgende:
Wilders de grootste partij. Gefeliciteerd extreme progressieven. Mooi in het zadel geholpen. Met dat klimaatplakken, steunen van terroristen en Miss Universe die biologisch een man is.
Klopt, en vooral bij politici.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:10 schreef TLC het volgende:
Bij sommige mensen is het pas een democratie als de uitslag hun het beste uitkomt.
Hij zal vast wel een fles bier op zijn hoofd krijgen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:24 schreef VEM2012 het volgende:
Wilders de grootste partij. Gefeliciteerd extreme progressieven. Mooi in het zadel geholpen. Met dat klimaatplakken, steunen van terroristen en Miss Universe die biologisch een man is.
wie klaagt overde uitslag? We kunnen nog steeds volledig over links (en is misschien wel haalbaarder?).quote:Op woensdag 22 november 2023 22:10 schreef TLC het volgende:
Bij sommige mensen is het pas een democratie als de uitslag hun het beste uitkomt.
Ja, ook.quote:
Jij regelt dat?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Hij zal vast wel een fles bier op zijn hoofd krijgen.
Nope. Nog niets van zich laten horen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:19 schreef Repentless het volgende:
Is Timmermans al geweest? Lijsttrekker, volop in beeld, aanwezig bij de debatten. En nu wint de PVV en krijgen we slechts een zure Klaver, die volledig onzichtbaar was, die een jankverhaal over de rechtsstaat afsteekt.
Dat het nou democratie dus je hebt het maar te slikken.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Hatseflats22 het volgende:
Nederland op zijn smalst vandaag weer 🤮🤢
2021:quote:
Misschien gebruikt Wilders dat juist wel in de onderhandeling met de VVD, het premierschap. Trekt ie daar mee de VVD over de streep.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Seven. het volgende:
Als het Wilders lukt om een coalitie te vormen, dan wordt hij daar over 4 jaar keihard op afgestraft. Hij zal compromissen moeten sluiten.
En ik hoop oprecht dat ze er niet uitkomen met VVD. Geert Wilders is niet geschikt als premier.
Dat gezegd hebbende.. dit is wel een duidelijk signaal naar VVD.
Niet geloofwaardig? In een coalitie kan elke partij zijn keutel intrekken als het niet zint.. dus ik begrijp je opmerking niet. Hij zou wel moeten, anders klapt de coalitie.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit dus. Wilders weet dondersgoed waar hij staat. Dat de VVD dan de premier gaat leveren is nog niet zo'n gekke gedachte.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:24 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Misschien gebruikt Wilders dat juist wel in de onderhandeling met de VVD, het premierschap. Trekt ie daar mee de VVD over de streep.
Ik ben heel benieuwd of Timmermans bij een klinkende overwinning ook Klaver voor de microfoon zou schuiven.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nope. Nog niets van zich laten horen.
Als hij met de eer kan strijken dan doet hij dat gelijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of Timmermans bij een klinkende overwinning ook Klaver voor de microfoon zou schuiven.
Ach, dat weten we toch. Voor Links is de rechtstaat en de democratie "in gevaar" op het moment dat zij niet hun zin krijgen. Ondertussen doet men zelf niets liever dan dit land naar de knoppen helpen en de politieke tegenstanders demoniseren.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:19 schreef Repentless het volgende:
Is Timmermans al geweest? Lijsttrekker, volop in beeld, aanwezig bij de debatten. En nu wint de PVV en krijgen we slechts een zure Klaver, die volledig onzichtbaar was, die een jankverhaal over de rechtsstaat afsteekt.
Breivik alweer vergeten?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Nee, dat komt meestal van links.
Klaver is een slechte verliezer. Rob Jetten ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ach, dat weten we toch. Voor Links is de rechtstaat en de democratie "in gevaar" op het moment dat zij niet hun zin krijgen. Ondertussen doet men zelf niets liever dan dit land naar de knoppen helpen en de politieke tegenstanders demoniseren.
Waar men anderen verdacht van probeert te maken, maken zij zichzelf schuldig aan. Dit zien we nu ook weer met de oorlog in Israël. Jarenlang alles en iedereen wegzetten voor 'nazi' of 'bruinhemd' en wie maakt uiteindelijk het leven voor de Joodse gemeenschappen onveilig? Dat doen zij zelf, hand in hand met een deel van hun favoriete minderheidsgroep, de moslims.
Dat 2e is een feit.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah, daar is 'ie. Volop op de gespeelde emotie. Zo kennen we hem weer!quote:Op woensdag 22 november 2023 22:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als hij met de eer kan strijken dan doet hij dat gelijk.
Ze hebben een klinkende overwinningquote:Op woensdag 22 november 2023 22:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of Timmermans bij een klinkende overwinning ook Klaver voor de microfoon zou schuiven.
Ja, dat zegt hij ook duidelijk hier. De speech gaat vooral over die klinkende overwinning.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze hebben een klinkende overwinning
Wilders gaat dat ook niet ambiëren, dan krijgt hij de VVD en Omzigt niet mee. Meest logische zou dan zijn dat de VVD de premier gaat leveren.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:32 schreef Homey het volgende:
[..]
Klaver is een slechte verliezer. Rob Jetten ook.
Toch kan links weer de formatie winnen. Tel gewoon de zetels.
Ik denk dat ze Wilders als premier echt niet gaan accepteren. Verwacht dus een massale anti-Wilders campagne in de media. Acties op straat. Etcetera.
Uiteraard eist hij het premierschap op,en terecht. Wie gaat het anders doen, loser Yesilgoz of een nono van nsc?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:38 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Wilders gaat dat ook niet ambiëren, dan krijgt hij de VVD en Omzigt niet mee. Meest logische zou dan zijn dat de VVD de premier gaat leveren.
Ik denk dat Wilders er alles aan doet om met bakken water de fijn dunner te maken, zodat de formatie niet klapt.
Natuurlijk niet. Dan kan hij nooit een coalitie kunnen vormen, echt totaal uitgesloten.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Uiteraard eist hij het premierschap op,en terecht.
Zou wel slim zijn. Alleen Miss Oneliner is ook niet geschikt.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:24 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Misschien gebruikt Wilders dat juist wel in de onderhandeling met de VVD, het premierschap. Trekt ie daar mee de VVD over de streep.
Interessant wel wat de Nederlander is. De blanke Nederlander? Beetje mosterd na de maaltijd dan, de helft hier is al allochtoon denk ik?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:24 schreef Korenfok het volgende:
Wilders:
"We gaan geen ondemocratische of ongrondwettelijke maatregelen nemen, zoals korans en moskeeën verbieden. De Nederlander moet weer op één. Dáár gaan we het over hebben. De formatie zal niet over links gaan. Ik kijk naar centrumrechts, VVD en NSC. We zullen allemaal concessies moeten doen, ook wij."
Kijk als meneer dit soort dingen nu eens eerder had geroepen, dan had hij misschien 10 jaar geleden in het kabinet kunnen zitten.
Water bij de wijn is beleidsmatig. Wilders is verreweg de grootste, hij krijgt het premierschap en anders gaan VVD en NSC naar 5 zetels per partij over een maandje of 6.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:42 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dan kan hij nooit een coalitie kunnen vormen, echt totaal uitgesloten.
Hij zegt het zelf al: water bij de wijn doen. Wilders wil dat dit gaat slagen, DIT is zijn moment.
Met bijv. Adamowicz, Cox en Walter Lübcke heb ik niet de indruk dat wappierechts zich momenteel rustig houdt wat betreft politieke moorden.quote:
Ik vind het zorgwekkender dat 1 op de 5 Nederlanders extreem rechts stemt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
Het trouwens is het wel zorgwekkend dat er schijnbaar zoveel mensen op het nieuwe Linkse blok hebben gestemd. Woke mafklapperij, meer migranten toelaten en klimaathysterie doen het blijkbaar goed bij een aanzienlijke groep Nederlanders.
Viel me ook al op ja. En flauw dat ze Wilders niet wilden feliciteren.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bij DENK zijn ze kennelijk vooral bezig met de Palestijnen, ze hebben zelfs Palestijnse vlag-wapperaars op de achtergrond. Ga lekker de politiek in op de Gazastrook dan.
En maar afvragen waarom PVV zo groot is.....quote:Op woensdag 22 november 2023 22:48 schreef Repentless het volgende:
Lol. Reactie Van Baarle/DENK, drie Palestijnse vlaggen op de achtergrond.
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkender dat 1 op de 5 Nederlanders extreem rechts stemt.
Ook het idee dat 1 op 5 Nederlanders tegen Oekraine helpen is. Denkt de PVV stemmer echt dat de steun voelbaar is in de portemonnee? Of vinden ze dat die lui daar simpelweg kunnen verotten? Ergens heb ik nog de hoop dat de meeste PVV stemmers gewoonweg PVV stemmen door die vervelende ervaring met een Marokkaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is wel echt wensdenken. Dan is Timmermans aanzet en dat weet Wilders ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Water bij de wijn is beleidsmatig. Wilders is verreweg de grootste, hij krijgt het premierschap en anders gaan VVD en NSC naar 5 zetels per partij over een maandje of 6.
Mwa, 1 op de 5 mensen die je meemaakt kramen onzin uit die bij de pvv past.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Precies. "Wij zijn er voor alle Nederlanders, wij sluiten niemand uit zoals de PVV. Kijk maar, zo maken we dat kenbaar op de uitslagenavond van Nederlandse verkiezingen!"quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En maar afvragen waarom PVV zo groot is.....
Wilders heeft geen campagne gevoerd over Oekraïne, ik denk dat veel kiezers het niet weten of denken dat het wel los zal lopen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ook het idee dat 1 op 5 Nederlanders tegen Oekraine helpen is. Denkt de PVV stemmer echt dat de steun voelbaar is in de portemonnee? Of vinden ze dat die lui daar simpelweg kunnen verotten? Ergens heb ik nog de hoop dat de meeste PVV stemmers gewoonweg PVV stemmen door die vervelende ervaring met een Marokkaan.
Ik denk dat het strategische stemmen zijn ivm pvda/gl en omdat ze geen vertrouwen meer hebben in D66, CDA en VVD.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ook het idee dat 1 op 5 Nederlanders tegen Oekraine helpen is. Denkt de PVV stemmer echt dat de steun voelbaar is in de portemonnee? Of vinden ze dat die lui daar simpelweg kunnen verotten? Ergens heb ik nog de hoop dat de meeste PVV stemmers gewoonweg PVV stemmen door die vervelende ervaring met een Marokkaan.
Ik denk dat er vooral gestemd wordt vanwege het uit de klauwen gelopen asielbeleid.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Oekraine was geen echt topic tijdens deze verkiezingen. Wilders liep daar niet mee te roeptoeteren, de zwevende kiezers koos echt voor minder immigratie en de oorlog met Gaza heeft flink bijgedragen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik denk dat PVVers dat echt geen reet interesseert. Die zien liever het geld dat naar Oekraïne gaat terug in korting aan de pomp.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Of niet eens die ervaring, maar ze lullen mee met de rest.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat. Oekraïne speelde geen rol tijdens deze verkiezingen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Wilders heeft geen campagne gevoerd over Oekraïne, ik denk dat veel kiezers het niet weten of denken dat het wel los zal lopen.
Nogmaals, wie moet dan premier worden? Yesilgoz is een loser en op de nummer 17 van NSC zit echt niemand te wachten.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:52 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dat is wel echt wensdenken. Dan is Timmermans aanzet en dat weet Wilders ook.
Je denkt toch werkelijk waar niet dat Wilders dat laat gebeuren? Een herverkiezing gaat echt niet veel veranderen, de zwevende kiezers zitten al bij de PVV. Er valt weinig te halen voor Wilders bij een herverkiezing.
En gewoon verder gaan met Wilders een bedreiging noemen en zijn denkbeelden kwaadaardig.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bij DENK zijn ze kennelijk vooral bezig met de Palestijnen, ze hebben zelfs Palestijnse vlag-wapperaars op de achtergrond. Ga lekker de politiek in op de Gazastrook dan.
NL is niet het enige land wat Oekraïne helpt he?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
VVD is het meest realistische om een premier te leveren. Omzigt is tot de dag van vandaag vaag of hij het ambieert of niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nogmaals, wie moet dan premier worden? Yesilgoz is een loser en op de nummer 17 van NSC zit echt niemand te wachten.
En dan worden alle Marokkanen gedeporteerd?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:00 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
VVD is het meest realistische om een premier te leveren. Omzigt is tot de dag van vandaag vaag of hij het ambieert of niet.
Yesilgoz of Timmermans gaan premier worden, herverkiezingen of niet. Meer smaken zijn er nu even niet.
Wilders staat helaas schaakmat en kan niets anders dan accepteren dat de VVD de premier gaat leveren, anders mag dus Timmermans gaan formateren.
Nee natuurlijk niet. Hoe kom je daar bij.. het is een coalitie. Geen van de partijen heeft de ruimte om extreme standpunten aan te nemen, anders geen coalitie.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En dan worden alle Marokkanen gedeporteerd?
Het is het een of het ander. Je kunt niet van Wilders verwachten dar hij beleidsmatig veel water bij de wijn gaat doen en tegelijkertijd het premierschap afgeeft na zo'n landslide zege.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Hoe kom je daar bij.. het is een coalitie. Geen van de partijen heeft de ruimte om extreme standpunten aan te nemen, anders geen coalitie.
Ik denk 2 redenen waarom de PVV wint:quote:Op woensdag 22 november 2023 22:51 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wel apart dit, van een user met windmolens in zijn UI.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind deze uitslag jammer, maar niet geheel onverwacht. Ik hoop dat links zich de komende jaren wat meer gaat richten op waar ze ooit sterk in waren. Zoals een betaalbare woning en een sociaal vangnet voor Nederlanders, niet de hele wereld.
En dan? Dan zit je met je 35 zetels, ga je dan in de zandbak spelen? Want regeren ga je niet. En denk je dat Omzigt en de VVD dan maar hun reputatie op het spel gaan zetten?quote:Op woensdag 22 november 2023 23:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is het een of het ander. Je kunt niet van Wilders verwachten dar hij beleidsmatig veel water bij de wijn gaat doen en tegelijkertijd het premierschap afgeeft na zo'n landslide zege.
die groep is precies even groot als tijd lijkt het. Zal een marge van 10% (zetel 3-5) zitten. Maar het is al heel lang stabiel rond de 30 zetels.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:05 schreef Homey het volgende:
[..]
Ik denk 2 redenen waarom de PVV wint:
- concurrentie om sociale voorzieningen zoals een sociale huurwoning. Die gaan massaal met voorrang naar statushouders, lees nieuwkomers. Dat is nogal oneerlijk. Ik heb zelf een koopwoning dus daar geen last van, maar snap dat mensen daar boos over kunnen worden. De andere partijen zwijger erover, Wilders maakt daar als enige daar een punt van. Dat trekt stemmen. De asielinstroom is al jaren veel te groot.
- Israël. Wilders is de enigste die pal achter Israël staat en het virulente antisemitisme van moslims in Nederland benoemt. Zie al die Hamas optochten in de straten met allesbehalve een Nederlandse vlag. Komt nogal intimiderend over. Snap dat mensen uit schrik op de PVV stemmen.
Deze mensen willen gewoon wat meer nationalisme, als antwoord op 40 jaar verregaande globalisering van de VVD/PvdA/D66.
Linkse partijen zouden er verstandig aan doen om hun migratie standpunten te herzien. Dit is gewoon een grote ergernis voor velen, wat kiezers meer prioriteit hebben gegeven dan andere punten.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:02 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind deze uitslag jammer, maar niet geheel onverwacht. Ik hoop dat links zich de komende jaren wat meer gaat richten op waar ze ooit sterk in waren. Zoals een betaalbare woning en een sociaal vangnet voor Nederlanders, niet de hele wereld.
Wilders:quote:Op woensdag 22 november 2023 23:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is het een of het ander. Je kunt niet van Wilders verwachten dar hij beleidsmatig veel water bij de wijn gaat doen en tegelijkertijd het premierschap afgeeft na zo'n landslide zege.
Als VVD en Omtzig hun kiezers met Timmermans opzadelen kunnen ze bij de volgende verkiezingen net zo goed helemaal niet meedoenquote:Op woensdag 22 november 2023 23:10 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
En dan? Dan zit je met je 35 zetels, ga je dan in de zandbak spelen? Want regeren ga je niet. En denk je dat Omzigt en de VVD dan maar hun reputatie op het spel gaan zetten?
Wilders staat echt zwaar schaakmat en eigenlijk buitenspel. Dat is de realiteit. Dus of water bij de wijn doen, of weer oppositie voeren.
Nogmaals, beleidsmatige concessies, dat premierschap gaat echt wel naar Wilders.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:11 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Wilders:
We gaan geen ondemocratische of ongrondwettelijke maatregelen nemen, zoals korans en moskeeën verbieden. De Nederlander moet weer op één. Dáár gaan we het over hebben. De formatie zal niet over links gaan. Ik kijk naar centrumrechts, VVD en NSC. We zullen allemaal concessies moeten doen, ook wij."
Weeeh, iedereen is dom behalve ik en andere meningen tellen niet tenzij ik die deelquote:Op woensdag 22 november 2023 22:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Of niet eens die ervaring, maar ze lullen mee met de rest.
Sowieso, denken dat migratie het grootste probleem is en daar alle problemen aan ophangen..
![]()
Omzigt ja.. VVD nee, die hebben een vrij vaste achterban (o.a. het bedrijfsleven).quote:Op woensdag 22 november 2023 23:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als VVD en Omtzig hun kiezers met Timmermans opzadelen kunnen ze bij de volgende verkiezingen net zo goed helemaal niet meedoen
Ook onzin.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:10 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Linkse partijen zouden er verstandig aan doen om hun migratie standpunten te herzien. Dit is gewoon een grote ergernis voor velen, wat kiezers meer prioriteit hebben gegeven dan andere punten.
Echt 0 kans, de zon dooft nog eerder uit dan dat een NSC of een VVD onder het premierschap van de PVV gaan regeren. Echt 0 kans.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nogmaals, beleidsmatige concessies, dat premierschap gaat echt wel naar Wilders.
Dat zijn straffe uitspraken. Ik deel het idee erachter, maar vooral een verzwakte VVD kan 'ge-PVDA'd' worden als ze meeregeren met GL-PVDA en er vooral links beleid wordt gevoerd. Beter om een PVV kabinet uit te zitten en dan campagne te voeren dat dit te extreem was om zo gematigde kiezers opnieuw te trekken.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:18 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Echt 0 kans, de zon dooft nog eerder uit dan dat een NSC of een VVD onder het premierschap van de PVV gaan regeren. Echt 0 kans.
quote:Op woensdag 22 november 2023 23:18 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Echt 0 kans, de zon dooft nog eerder uit dan dat een NSC of een VVD onder het premierschap van de PVV gaan regeren. Echt 0 kans.
Het zou politieke zelfmoord zijn voor Wilders, als hij premier wordt.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nogmaals, beleidsmatige concessies, dat premierschap gaat echt wel naar Wilders.
Dilan die het vanaf pole position harder verneukt dan Charles Leclerc of een nono van een nieuw splinterpartijtje die het premierschap opeisen want anders doen ze niet mee. De rechtse kiezer ziet ze aankomen.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:18 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |