Beter dan knakworsten.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft goede reclame gemaakt. Hij moet nu een nummer uitbrengen over kroketten ofzo.
"Ze heeft worstjes op haar borstjes."quote:
Lijkt me een feest om daar te werken.... NOT!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 18:53 schreef quirina het volgende:
Rachel is zelfs een heks in Torremolinos . Net op rtl een filmpje waarop een medewerker van casa Hazes bij een ander café de beeltenis van André Hazes senior afplakt, terwijl die beeltenis er al jaren schijnt te hangen met toestemming.
Ook schijnt Rachel een ontzettende controlfreak te zijn tegen haar personeel. Ze houd ze met camera’s in de gaten en als er wat gebeurd wat niet naar haar zin is krijgen ze ervan langs .
https://www.telegraaf.nl/(...)-foto-andre-hazes-af
Die thumbnail. Kan zo in Danse Macabre.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 17:36 schreef soapie het volgende:
[..]
Lijkt me een feest om daar te werken.... NOT!
En geld. Meer nog dan van haar kinderen.quote:
We moeten eigenlijk een nieuw Rachel-gerelateerd woord verzinnen voor de overtreffende trap van sekreet. Net als Tokkie synoniem voor aso is geworden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Echt hoor, je maakt ze zelden zó vals mee als Roggel. Het woord ‘sekreet’ dekt de lading gewoon niet. Bizar.
Hazheksquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een nieuw Rachel-gerelateerd woord verzinnen voor de overtreffende trap van sekreet. Net als Tokkie synoniem voor aso is geworden.
Ik kop deze alvast even in: "wat een kroket!"
Bizar! Wat een ziek wijfquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:27 schreef tong80 het volgende:
De advocaten van André en Rachel Hazes gaan praten om een oplossing te vinden voor het conflict tussen moeder en zoon, meldt een woordvoerder van André zaterdag aan het ANP. De advocaten doen dit nadat Rachel eiste dat haar zoon de naam André Hazes niet meer mag gebruiken.
[ afbeelding ]
André Hazes liet zijn moeder twee weken geleden weten dat hij geen gehoor wil geven aan de eis van zijn moeder. ,,We hebben nu een reactie van haar gehad, en de advocaten gaan rond de tafel zitten om te kijken of we eruit kunnen komen’’, aldus de woordvoerder van André Hazes. Zij wil niet ingaan op de inhoud van de gesprekken.
Clubtour
André trapte vrijdagavond zijn nieuwe clubtour af. ,,Hij focust nu even op de muziek en de enthousiaste reacties’’, beklemtoont zijn woordvoerder. Rachel Hazes was zaterdag, net als de afgelopen weken, onbereikbaar voor commentaar.
Het is niet de enige juridische strijd die Rachel met haar kinderen voert. Haar dochter Roxeanne startte een jaar geleden een kort geding tegen haar moeder. Dit om inkomsten die Rachel onterecht zou hebben ontvangen als erfgename van haar overleden partner André Hazes sr. Volgens het testament van de in 2004 overleden volkszanger is Rachel geen erfgenaam en zou ze dus geen inkomsten van hem mogen ontvangen.
https://www.ad.nl/show/ad(...)er-naameis~a927a929/
Van Gajes vind ik dan een betere...en aangezien ze toch in scheiding lagen: wat dachten we van Eucalypta van Gajes tot Graaiheks?quote:
Hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:34 schreef tong80 het volgende:
André Hazes is persoonlijk zwaar geraakt door de eis van zijn moeder om niet langer zijn eigen naam te gebruiken. Rachel Hazes wil dat haar zoon zich voortaan weer André Hazes jr noemt, om zodoende de nalatenschap van haar zijn vader te beschermen. ,,Ik doe niks waardoor ik die naam zou kunnen schaden. Dat laat ik me echt niet afpakken”, zegt de 30-jarige volkszanger voor de camera's van RTL Boulevard.
Eerder werd al duidelijk dat André de sommatie van zijn moeder Rachel naast zich neerlegde. De weduwe van André Hazes wilde haar zoon verbieden nog langer de naam van zijn vader commercieel te gebruiken. Ze beheert de merknaam van haar in 2004 overleden man. Hazes junior kreeg bij zijn geboorte de namen André Gerardus Hazes.
,,Ik ben André Hazes met lief en leed. Ik heb veel gemaakt terwijl ik die naam draag. Ik ben voor het eerst in mijn leven een André Hazes die al zijn shit op orde heeft. Die alles onder controle heeft. En ik laat me dat gewoon niet meer zomaar afnemen”, vertelt hij woensdagavond bij RTL Boulevard. ,,Ik ben er trots op. Ik vind het echt een eer om die naam te dragen. En ik doe niks waardoor ik die naam zou kunnen schaden. Dat laat ik me echt niet afpakken.
André snapt niets van de zaak die zijn moeder tegen hem is gestart. ,,Ik probeer van alles in het leven een feestje te maken en heel vrolijk te zijn en dolletjes te maken. Alleen bij deze heb ik de grap nog niet gevonden. Ik merk ook als ik erover praat gaat mijn hart sneller slaan. Het raakt me echt. Dat is waarom ik dit ook niet opgeef. Dit is mijn naam en die geef ik niet op.”
Op de vraag of hij overweegt op haar eis in te gaan, is hij duidelijk: ,,Al staat de paus voor de deur. Ik ben gewoon André Hazes.” Hij laat het verder aan de juristen over. ,,Ik heb gelukkig een heel goed team van advocaten. En dat is aan de andere kant ook zo. Die vechten het onderling maar uit.”
Erfenis van André Hazes
Ondertussen speelt ook de zaak van Roxeanne Hazes tegen haar moeder nog. Ze vindt dat haar moeder onterecht de inkomsten uit de nalatenschap van de overleden volkszanger heeft ontvangen, omdat ze helemaal geen erfgenaam is. Eerder dit jaar sloot André zich al bij zijn zus aan in deze zaak.
Hij zal Roxeanne blijven helpen als dat nodig is. ,,Ik steun mijn zus met alles. Het is zo’n geschenk dat mijn zus weer in mijn leven is. Het is het allerleukste wijf op aarde. Dat is echt uit het grond van mijn hart. Het is echt een groot gemis dat ik haar al die jaren heb moeten missen. Ik bel haar elke dag. Alles wat ik meemaak, vind ik leuk om te delen.”
https://www.ad.nl/show/an(...)ze-de-paus~ad9e4cf3/
Ik stel me bij Rachel altijd een enorme sigarettenlucht voor die ze probeert te verbergen door liters stinkparfum op te spuiten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:24 schreef quirina het volgende:
Oh en Peter Beense …
Wil wel weten wat er met die Brasserie is.. Er stinkt wat in Torremolinos.
Kan je screenshots delen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:22 schreef quirina het volgende:
Rochel Hazheks heeft zojuist haar valse juridische honden op Junior afgestuurd. Check reality FBI.gedagvaard hele shit daar te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |