abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215235173
Die twee hebben beide overduidelijke Hazes DNA en als ze zouden willen kunnen ze via hun eigen DNA kijken of ze volle of halve broer en zus zijn.
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:22:03 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215235496
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 13:50 schreef -river- het volgende:
Die twee hebben beide overduidelijke Hazes DNA en als ze zouden willen kunnen ze via hun eigen DNA kijken of ze volle of halve broer en zus zijn.
Ik denk dat helemaal niet ter discussie staat of hij het kind van sr is, zijn eigen kind is al een spitting image.
Los daarvan, de "grote liefde" van Rachel zat in de bak toen ze zwanger werd van Antwee, dus het was echt wel opvallend geweest als Marco Eijk echtelijk bezoek zou hebben met Rachel, die toen net een paar maanden daarvoor van Roxeanne bevallen was, want Roxeanne en Antwee schelen maar een jaar en 3 dagen.

Dat zou echt geen jaren stilgehouden zijn als zij bij hem op echtelijk bezoek was geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:34:53 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215235614
De pagina laat geen copy & paste toe, dus dan maar zo.

Bron: https://www.misdaadjourna(...)entvanmarcoeijk.html

Dus hoe leuk zulke roddels voor sommigen ook zijn, het is uitermate onwaarschijnlijk, en niet alleen omdat Rachel een paar maanden daarvoor van Roxeanne bevallen was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215237828
Marco Eijk was naast André sr. de andere grote liefde van Rachel. Kan het zijn dat zij daarom in 2003 van André wilde scheiden? Marco werd in april 2004 geliquideerd. Dezelfde maand dat Rachel besloot om definitief terug te komen bij André. :D Ze hoefde dus niet meer te kiezen tussen haar twee mannen. :X

Vergeet niet dat ze later ook een prille relatie heeft gehad met een andere crimineel. Ze heeft duidelijk een zwak voor dit soort type man. En kreeg sr. hem überhaupt nog wel omhoog door de drank?

[ Bericht 8% gewijzigd door JOO op 11-10-2024 18:45:48 ]
pi_215239687
Ik ben met "gecremeerde kroket" echt bog te vriendelijk geweest. Een kroket brengt mensen nog plezier... deze eh, vrouw, is echt rijp voor een inrichting en dan wel de sleutel weggooien
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 21:29:42 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215240071
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 18:40 schreef JOO het volgende:
Marco Eijk was naast André sr. de andere grote liefde van Rachel. Kan het zijn dat zij daarom in 2003 van André wilde scheiden? Marco werd in april 2004 geliquideerd. Dezelfde maand dat Rachel besloot om definitief terug te komen bij André. :D Ze hoefde dus niet meer te kiezen tussen haar twee mannen. :X

Vergeet niet dat ze later ook een prille relatie heeft gehad met een andere crimineel. Ze heeft duidelijk een zwak voor dit soort type man. En kreeg sr. hem überhaupt nog wel omhoog door de drank?
Oh, het zou me niets verbazen als het zo is dat ze terugkeerde naar sr omdat Eijk er niet meer was, de vorige keer dat hij onbeschikbaar raakte (de bak in ging), trouwde ze met sr.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215240709
Raggel houdt gewoon van gajes.
pi_215243498
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk dat helemaal niet ter discussie staat of hij het kind van sr is, zijn eigen kind is al een spitting image.
Los daarvan, de "grote liefde" van Rachel zat in de bak toen ze zwanger werd van Antwee, dus het was echt wel opvallend geweest als Marco Eijk echtelijk bezoek zou hebben met Rachel, die toen net een paar maanden daarvoor van Roxeanne bevallen was, want Roxeanne en Antwee schelen maar een jaar en 3 dagen.

Dat zou echt geen jaren stilgehouden zijn als zij bij hem op echtelijk bezoek was geweest.
Nouja antwe is ook een spitting image van John de wolf en die marco v eijk. Dus het zegt helemaal niets als je puur op uiterlijk af gaat. Al geloof ik dat Hazes Sr gewoon hun vader is.
pi_215243534
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 14:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zag in die kleine Dre altijd Monique. Maar geen idee hoe dat jongetje er nu uitziet. (En ik ben ook niet bepaald een Hazes kenner. Al zie ik het bij Roxanne wel.)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:00:04 #160
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_215246034
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_215246160
quote:
Oh wat erg _O-
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 16:29:13 #162
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215246245
twitter

Nee, vast.
pi_215262715
Laat André het nu maar gewoon zelf voor zijn.... test laten doen en de uitkomst zelf publiceren. Dat snoert iig Raggelkutje haar mond. Ik zou het een meesterzet vinden wat de uitkomst ook zou zijn.....

Nog genialer als hij dit samen met Coldewijer doet..... ik ben voor!
pi_215262986
Aangezien al het respect voor Raggel verloren is, maar voor Sr. zeker niet, vraag ik het hier maar even.
Er was een paar jaar geleden een 4? Delige documentaire over André op de NPO volgens mij. Heb daar toen met veel plezier naar gekeken, heel veel privé beelden. Weet iemand of ik die nog ergens kan kijken?
  Trouwste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 18:58:45 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_215263666
Kijkers van De oranjezondag, de wekelijkse talkshow van Hélène Hendriks (44), zaten zondagavond vol verbazing naar SBS6 te kijken. Gedurende de uitzending beloofde de presentatrice meerdere keren dat ze de échte vader van André Hazes (30) zou gaan onthullen. Spoiler: uiteindelijk bleek dit om een grap te gaan. Die viel echter niet bij iedereen in goede aarde. Hendriks reageert maandag zelf op de ontstane ophef.

Het Hazes-dossier bereikte vorige week een nieuw dieptepunt toen Rachel Hazes, die nog maar net een serie rechtszaken met haar voormalige beste vriendin Marieke van Beek had afgerond, nu een sommatiebrief had gestuurd naar haar bloedeigen zoon.

De inzet? De zanger zou als artiest niet langer zijn eigen achternaam Hazes mogen gebruiken. André Hazes jr. zou wel mogen. Voor Hazes voelt dit opvallende verzoek als een enorme klap in zijn gezicht, zo liet hij dit weekeinde op Instagram weten. Al liet de zanger in een Belgische talkshow eerder dit jaar al doorschemeren dat zijn moeder deze stap in theorie zou kúnnen zetten, omdat zij de rechten van de merknaam Hazes in bezit heeft.

Vader
Hoewel er weleens wordt gesproken van een Hazes-moeheid, konden de showbizzrubrieken en talkshows niet om het nieuws heen. Een vraag die afgelopen week ook – niet voor de eerste keer – hardop werd gesteld, is of André Hazes wel de échte vader is van André Hazes jr.

Ook presentatrice Hélène Hendriks vond deze vraag blijkbaar interessant genoeg om in haar talkshow De Oranjezondag zogenaamd te beantwoorden. Toen ze het onderwerp over de Hazes-naam zondagavond in het begin van haar uitzending aansneed, deed ze de oproep om te blijven kijken want ’straks’ zou ze onthullen wie zijn echte vader is.

Hendriks gaf daarbij alvast twee opties: voetballer John de Wolf en Marco Eijk, namen die al eerder rondzongen op het internet. Vlak voor de reclame deed de presentatrice de oproep nog een keer.

’Hoogtepunt van de uitzending’
Vervolgens was het moment suprême aan het einde van het programma eindelijk daar. Hendriks noemde het zelf het hoogtepunt van de uitzending. „Jullie hebben er lang op gewacht”, begint ze. Vervolgens liet ze een foto van André Hazes zien met daarnaast foto’s van André Hazes zelf, John de Wolf en Marco Eijck.

Wat volgde was een oud interviewfragment van John de Wolf die zegt: „Het was niet helemaal gepland”, waarna Hendriks terug in beeld kwam en zei: „Maar het is wel gebeurd. John de Wolf is dus de vader van André Hazes junior.”

Op X reageren mensen verontwaardigd op het opmerkelijke schouwspel wat bedoeld was als grap. Zo reageert iemand: „Hoe smakeloos wil je het hebben; meerdere keren aangeven dat je zo de echte vader van André Hazes gaat onthullen. Echt heel erg laag. Wie bedenkt dit.” En iemand anders zegt: „John de Wolf is woest in 3,2,1.”

Reactie Hélène
Hendriks blikt maandag zelf terug: „Ik heb dat niet gevolgd op de socials. Maar los van daarvan: als ik het zelf achteraf bekijk, is het niet de meest geslaagde grap geweest.”

John de Wolf laat in een korte reactie weten: „Het is niet grappig. Maar we moeten het niet groter maken dan het is. In principe lach ik erom.”

Op de vraag per Whatsapp of hij niet weleens gek wordt van de suggestie dat hij de echte vader van André Hazes zou zijn, antwoordt hij met drie emoji’s die huilen van het lachen: „Nu klaar mee.”

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215263673
Was ook een heel raar item vooral hoe lang ze het liep te teasen @tong80
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Trouwste user 2022 maandag 14 oktober 2024 @ 19:00:36 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_215263685
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 18:59 schreef RipCity het volgende:
Was ook een heel raar item vooral hoe lang ze het liep te teasen @:tong80
Het is een domme gans, maar dit had ik niet eens kunnen vermoeden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215268584
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 17:31 schreef Polomeneer het volgende:
Aangezien al het respect voor Raggel verloren is, maar voor Sr. zeker niet, vraag ik het hier maar even.
Er was een paar jaar geleden een 4? Delige documentaire over André op de NPO volgens mij. Heb daar toen met veel plezier naar gekeken, heel veel privé beelden. Weet iemand of ik die nog ergens kan kijken?
Volgens mij is die toen offline gehaald, omdat er beelden in zaten waar Roxaenne geen toestemming voor heeft gegeven. Daarnaast waren de nabestaanden van Hazes zijn tweede vrouw ook niet blij met hoe zij werd geportretteerd.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 oktober 2024 @ 15:16:48 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_215272146
Rachel Hazes (54) zou samen met Koen Pieter van Dijk (31) wraak hebben willen nemen op Yvonne Coldeweijer (37). Dat vertelt de influencer, voorheen bekend als Koen Kardashian, op Yoursafe Radio.

"Ik wil even onze vriendin Yvonne Coldeweijer aanpakken"
Rachel en Yvonne liggen al tijden in de clinch met elkaar. Rachel spande zelfs een rechtszaak aan tegen de juicekoningin. Hoewel ze de veelbesproken kroketzaak won, lijkt dat niet genoeg te zijn voor Rachel. Naar verluidt zou ze nogmaals wraak willen nemen op Yvonne, deze keer samen met Koen.

Koen was net als Rachel meerdere malen doelwit van Yvonnes juicekanaal en ook hij deed aangifte tegen haar. Het lijkt erop dit Rachel dit een perfect haakje vond om hem te betrekken bij haar 'wraakplan'. In de live-uitzending op Yoursafe Radio vertelt Koen dat ze hem op 14 oktober 2023 een berichtje heeft gestuurd. "Goedemorgen Koen, ik hoop dat alles goed met je gaat. Ik wil even onze vriendin Yvonne Coldeweijer aanpakken en heb even een vraagje aan jou", begint Koen voor te lezen.

Ze vraagt zich allereerst af wat de rechter heeft bepaald in zijn zaak tegen Yvonne. Daarna vervolgt ze: "Lijkt mij grappig om haar nogmaals even terug bij start te zetten op het ganzenbord. Als je tijd en zin hebt misschien even bellen met elkaar. Liefs van mij." Koen vertelt vervolgens dat hij nooit op haar berichtje heeft gereageerd. "Laat mij met rust. Die vrouw is zo op wraak uit. Zo'n wraakzuchtige vrouw. Echt verschrikkelijk."

https://www.msn.com/nl-nl(...)3d96afb9f6a82f&ei=97

pi_215273927
Rachel is zelfs een heks in Torremolinos . Net op rtl een filmpje waarop een medewerker van casa Hazes bij een ander café de beeltenis van André Hazes senior afplakt, terwijl die beeltenis er al jaren schijnt te hangen met toestemming.
Ook schijnt Rachel een ontzettende controlfreak te zijn tegen haar personeel. Ze houd ze met camera’s in de gaten en als er wat gebeurd wat niet naar haar zin is krijgen ze ervan langs .
https://www.telegraaf.nl/(...)-foto-andre-hazes-af

[ Bericht 9% gewijzigd door quirina op 16-10-2024 06:24:16 ]
  Spellchecker dinsdag 15 oktober 2024 @ 21:22:39 #171
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215275657
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 18:53 schreef quirina het volgende:
Rachel is zelfs een heks in Torremolinos . Net op rtl een filmpje waarop een medewerker van casa Hazes bij een ander café de beeltenis van André Hazes senior afplakt, terwijl die beeltenis er al jaren schijnt te hangen met toestemming.
Ook schijnt Rachel een ontzettende controlfreak te zijn tegen haar personeel. Ze houd ze met camera’s in de gaten en als er wat gebeurd wat niet naar haar zin is krijgen ze ervan langs .
Ingesproken door AI?

En "Raagel" _O-
pi_215275734
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 17:31 schreef Polomeneer het volgende:
Dus je hebt in principe respect voor een pedofiel? Een 34 jarige getrouwde man die de babysitter van zijn eigen kinderen misbruikt?
pi_215275772
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 21:32 schreef sherezade het volgende:

[..]
Dus je hebt in principe respect voor een pedofiel? Een 34 jarige getrouwde man die de babysitter van zijn eigen kinderen misbruikt?
MAAR IK TREK DE GRENS BIJ WINSTMAXIMALISATIE :( :( :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215276129
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 21:32 schreef sherezade het volgende:

[..]
AAAAAAAAAH AAAAAAAAAAH PEDOFIEL AAAAAAAAAAH ANDREEEEEEE WAS PEDOOOOOOOOOO
Echt, roep eens iets nieuws :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 16 oktober 2024 @ 07:03:58 #175
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_215277289
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2024 22:18 schreef Polomeneer het volgende:

[..]
AAAAAAAAAH AAAAAAAAAAH PEDOFIEL AAAAAAAAAAH ANDREEEEEEE WAS PEDOOOOOOOOOO
Echt, roep eens iets nieuws :')
Een pedo was hij niet maar wel een kindermisbruiker. Je kan dan wel lacherig doen dat je dat geroep al zo vaak hebt gehoord, maar neemt niet weg dat het de feiten zijn.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')