Want?????quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het had hem beter gesierd om zijn mond te houden
Dat, daarnaast laat het maat weer eens het karakter van Rochel zien. Wat een idioot wijf.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het had hem beter gesierd om zijn mond te houden
Ja. Had liever gehad dat Rasjel even los zou gaan.quote:
Met recht de allerslechtste moeder van Nederland.quote:
10 keer opnieuw gelezenquote:En voor sommige die het breed genoeg hebben het al geven van kado'tjes.
quote:
Ik heb 100% sympathie voor Dreetje.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
Het lijkt wel een beste PR voor Andre, door het gedrag van die loeder krijgt men volgens mij toch weer meer sympathie voor Andre en dat was wel even anders.....
quote:Op woensdag 25 december 2024 00:34 schreef quirina het volgende:
Omroep Max ook lekker bezig in de musical scrooge werd Rachel Hazes als gemeen persoon genoemd.
ik geloof je meteen.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:36 schreef quirina het volgende:
Je kan het terugkijken hoor.
Ik denk dat ze dat insta bericht van Dreetje hebben gelezen
Screenshots en linkjes willen we hebben want @maily en ik zijn lui.quote:Op woensdag 25 december 2024 00:36 schreef quirina het volgende:
Je kan het terugkijken hoor.
Ik denk dat ze dat insta bericht van Dreetje hebben gelezen
Linkjes!quote:Op woensdag 25 december 2024 00:37 schreef quirina het volgende:
Die versie van scrooge op npo1/max is best komisch nu.
haha speak for yourselfquote:Op woensdag 25 december 2024 00:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Screenshots en linkjes willen we hebben want @:maily en ik zijn lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |