@Zipportalquote:Op woensdag 22 november 2023 14:53 schreef Erasmus het volgende:
FOK! ging even kapot toen ik een nieuw deel wilde openen.
Blijven doneren.
En ik maar abo’s kopen maar het hangt wel dagelijks.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:53 schreef Erasmus het volgende:
FOK! ging even kapot toen ik een nieuw deel wilde openen.
Blijven doneren.
Inb4 Caland met een Antonie grapquote:Op woensdag 22 november 2023 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik maar abo’s kopen maar het hangt wel dagelijks.
Nee, ik ben als Gandalf, en Dilan komt er niet langs. Timmermans en zijn gezelschap zullen de ring vernietigen.quote:
Ik zal jouw feedback meenemen naar achteren.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik maar abo’s kopen maar het hangt wel dagelijks.
Het enige Nederlandse liedje dat ik kan waarderen.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
Inb4 Caland met een Antonie grap
Dit is een leugen en dat weten we allebei.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zal jouw feedback meenemen naar achteren.
Dit klopt.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een leugen en dat weten we allebei.
Dus heb je SP gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2023 14:59 schreef Erasmus het volgende:
Werk vermijden is mijn specialiteit.
De zoveelste mislukking in een Ajax-shirtje dit jaarquote:Op woensdag 22 november 2023 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog een foto voor erbij
[ afbeelding ]
Zelfs de gemiddelde Ajacied zou dit overdreven XL logo niet willen dragen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog een foto voor erbij
[ afbeelding ]
Dit is al 4 jaar oud johquote:Op woensdag 22 november 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs de gemiddelde Ajacied zou dit overdreven XL logo niet willen dragen.
Ben er nog niet uit of we haar nu Repelsteeltje of Eucalypta moeten noemen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog een foto voor erbij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |