Ze loopt er ook nogal mee te koop.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs de gemiddelde Ajacied zou dit overdreven XL logo niet willen dragen.
Zoiets doet alleen Aboutalebquote:Op woensdag 22 november 2023 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze loopt er ook nogal mee te koop.
Gezien haar politieke carrièreswitches zou het mij niets verbazen als ze vroeger in een Feyenoord of een Sparta-pyjama sliep.
Ik zou deze vriendschap heroverwegen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat een tijdje geleden op een verjaardag bij iemand met een Ajax borstbeeld bij de tv.
quote:Op woensdag 22 november 2023 15:08 schreef Zoon_John het volgende:
Rood bolletje voor Timmermans gezet
Doe dit nou niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou deze vriendschap heroverwegen.
Één keer trek je de conclusie...quote:Op woensdag 22 november 2023 15:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe dit nou niet.
Straks heroverweegt Pisces29 nog jullie vriendschap omdat jij op een Ajacied stemt en dat kan je duidelijk niet aan.
Uiers?quote:Op woensdag 22 november 2023 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn stem zit in de bus @:pisces29
PVV, gokje.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
PieterGodquote:Op woensdag 22 november 2023 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Heb je weer iets door een gleuf geduwd ja?quote:Op woensdag 22 november 2023 15:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Genant topicquote:Op woensdag 22 november 2023 15:56 schreef Wereldgozer het volgende:
VKZ / De officiele Fok! Exit Poll [stem hier]
Weinig bitcoinbezitters op FOK! @:rambodirk
quote:Op woensdag 22 november 2023 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je maakt je er allemaal ook wel heel erg druk om.
Timmermans is net een hobbit, eet ook zoveel.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:55 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Nee, ik ben als Gandalf, en Dilan komt er niet langs. Timmermans en zijn gezelschap zullen de ring vernietigen.
Je hebt het recht niet om te fatshamen, als je zelf een zeehond met een kort pittig kapsel op de bank hebt liggen.quote:Op woensdag 22 november 2023 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Timmermans is net een hobbit, eet ook zoveel.
Sow koekoekquote:Op woensdag 22 november 2023 16:32 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je hebt het recht niet om te fatshamen, als je zelf een zeehond met een kort pittig kapsel op de bank hebt liggen.
Mc Donald's, in Eindhoven om precies te zijn @doublepainquote:Op woensdag 22 november 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
WOW WTFquote:Op woensdag 22 november 2023 16:32 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je hebt het recht niet om te fatshamen, als je zelf een zeehond met een kort pittig kapsel op de bank hebt liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |