@onlogisch is daar.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het topic zit midden in een menstruatie.
Volgens @Elan stonden ze al in de kwartfinalequote:Op dinsdag 28 november 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Als je zo'n @:gurneyisbestoke moest geloven zou Feyenoord wel even eerste eindigen in de poule
Dan zullen ze wel een bult pech hebben gehad.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Als je zo'n @:gurneyisbestoke moest geloven zou Feyenoord wel even eerste eindigen in de poule
Als hij scoort ga ik MORATATATATATATA postenquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:26 schreef T3hTommay het volgende:
Morata kan er echt helemaal geen kloten van
Die had volgens Arend Martijn maar 1 kans nodig.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:26 schreef T3hTommay het volgende:
Spanje moet blij zijn dat hun topscorer allertijden nog heel ver weg is voor die kneus.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:26 schreef T3hTommay het volgende:
Wil je dit alsjeblieft niet doen?quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Als hij scoort ga ik MORATATATATATATA posten
Ik kan niks beloven.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je dit alsjeblieft niet doen?
Griezmann is één van de beste spelers van de wereld op dit moment in mijn ogen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:27 schreef PSVCL het volgende:
Morata![]()
Griezmann speelt wel een heerlijke wedstrijd
Nu doe je het tochquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist trouwens.
Anders had ik @:slobeend wel een mention gegeven.
Zie gifje van @3rr0rquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist trouwens.
Anders had ik @:slobeend wel een mention gegeven.
Bedankt, dat was genieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |