denk eerder ontslag vanwege dronken op de werkvloerquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar heel veel mensen die lui zijn werken ook. Kijk naar een @:caland die hier de hele dag zit op z'n werk.
Maar @:tong80 zou op dag één ruzie maken met z'n collega's omdat hij vindt dat zijn manier van werken beter is (ondanks dat dit niet zo is uiteraard)
Pics van je zus?quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens kwam ik er laatst tijdens het kijken van Killers of the flower moon achter dat er blijkbaar een prequel is van The Hunger Games (met Peter Dinklage). Daar ga ik 13 december met mijn zus heen! @:ggmm
Van zijn vriendin of vakantie?quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft een vriendin en vakantie.
Hopelijk geniet @:scrummie daar lekker van
Wat leuk voor Scrummie!quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
En max 5 minuten douchen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh de verwarming moet max op 19 graden.
Ach wat leuk voor hem,quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou ook Scrummie zijn voorbeeld kunnen volgen en een vriendin nemen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan gewoon intens genieten van een warme douche.
Ik vind dat allemaal maar ingewikkeld.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou ook Scrummie zijn voorbeeld kunnen volgen en een vriendin nemen.
Douche is zonde van mn tijd. Heb een land te reddenquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan gewoon intens genieten van een warme douche.
Zelfs @Scrummie snapt het, dan kan jij het ook.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal maar ingewikkeld.
Nee die gaat naar bed na een helftje tegen mij aan te slapen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JAAAA.
Is jouw vriendin ook voor Feyenoord?
Graag review van de eerste helft.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee die gaat naar bed na een helftje tegen mij aan te slapen.
Dat snap ikquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik gun iedere vrouw wel zo'n leukerd zoals jou!
Er is geen user op dit forum die ik het meer gun dan @Scrummiequote:Op dinsdag 28 november 2023 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, je maakt mij regelmatig aan het lachen
Ze heeft jou zelfs een ruggengraat gegeven?quote:
Misschien volgend jaar.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze heeft jou zelfs een ruggengraat gegeven?
Koop maar alvast de ring.
Voetbal is voetbal en dat is het mooie aan voetbal.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
Kiezen tussen de analyse van Ronald de Boer of Djieo.
Tja.
Ja een fout van hoe heet die keeper Donnedu Donne ru Donnerunna Donnerumma.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetbal is voetbal en dat is het mooie aan voetbal.
GioGod
quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja een fout van hoe heet die keeper Donnedu Donne ru Donnerunna Donnerumma.
-R. de Boer.
Als die niet een beetje tegen een bal aan had kunnen trappen was het niet best met hem afgelopen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja een fout van hoe heet die keeper Donnedu Donne ru Donnerunna Donnerumma.
-R. de Boer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |