quote:Op woensdag 22 november 2023 10:52 schreef Nexum het volgende:
SP voor eeuwig en altijd. Hoop dat ze samen met de andere linkse partijen een sterke oppositie kunnen vormen
Vindt je vrouw zelf ook dat zij de oorzaak is van alle problemen in Nederland?quote:Op woensdag 22 november 2023 10:30 schreef DjVero het volgende:
Mijn vrouw mag/wil voor het eerst stemmen (buitenlands, volledig ingeburgerd nu), dus ik ga (moet) mee. En aangezien ik daar dan toch ben, ga ik, ondanks mijn principiële bezwaren, een vakje inkleuren.
PVV uiteraard. Vrouw idem.
Multimiljonair gespotquote:
Of gewoon een arme, domme lul.quote:
Hoeveel huizen heb je?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel je huurbaas
Plomp is mod op FOK! Die verdienen goudgeld.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:25 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Of gewoon een arme, domme lul.
Maar ieder zijn keuze![]()
Hoe blij ik ook ben dat hij na 10 jaar weg is als premier, het blijft een sympathieke gozer.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:28 schreef superniger het volgende:
We gaan je missen Mark.
[ afbeelding ]
Volgens mij wel.quote:
PVV meer huizen voor echte life coachesquote:Op woensdag 22 november 2023 11:26 schreef KingRadler het volgende:
PVV meer huizen voor echte Nederlanders
Heb je hier voorbeelden van?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:33 schreef Nexum het volgende:
naast dat ik het inhoudelijk niet eens met ze ben gun ik het Dilan ook gewoon niet, zij blijft gewoon over bepaalde punten ivm haar achtergrond glashard liegen.
Dan doe ik toch iets fout.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Plomp is mod op FOK! Die verdienen goudgeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |